• hoi,

    Voor mijn school moet ik een onderzoek doen naar wat de mensen allemaal meemaken in hun leven.

    Dus mijn vraag is: Wat hebben jullie al meegemaakt?

    dankje!

    Bedoel je gewone dagelijkse dingen of iets anders? Je bent nu onduidelijk en ik denk niet dat iedereen je meteen alles over zijn of haar leven gaat vertellen, eerlijk gezegd.


    Physics is awesome

    Volgens mij wil niet iedereen dat op het internet plaatsen. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dingen die ik hier liever niet allemaal wil vertellen, terwijl jullie een boek van me willen ofzo haha.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ben je op zoek naar specifieke dingen?
    Ik heb redelijk veel meegemaakt, zelfs mijn psychologe stond ervan te kijken.:'D
    Ik zet het liever niet allemaal hier op het forum, maar als je het nodig hebt voor je onderzoek mag je me best een pb sturen.(:


    everything, in time

    Lol, ik heb vannacht voor het eerst een slaapwandelaar in actie gezien, telt dat ook? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bagoly schreef:
    Ben je op zoek naar specifieke dingen?
    Ik heb redelijk veel meegemaakt, zelfs mijn psychologe stond ervan te kijken.:'D
    Ik zet het liever niet allemaal hier op het forum, maar als je het nodig hebt voor je onderzoek mag je me best een pb sturen.(:


    ja, ik ben op zoek naar specifieke dingen

    Specifieke dingen zoals?
    Ik wil je wel helpen hoor!^^


    everything, in time

    Ik heb ook wel al iets meegemaakt. In een PB wil ik het je best vertellen....
    Maar dan moet je iets specifieker zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil je best helpen maar dat wel in een PB. En je moet iets specifieker zijn,

    Best wel heftige dingen voor mij vind ik.. Ik wil het hier best wel vertellen hoor maar ik snap nog niet waar je op zoek naar bent..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb veel meegemaakt. dus pb me maar en je mag het best weten hoor.


    even a white rose has a black shadowx

    Bagoly schreef:
    Ben je op zoek naar specifieke dingen?
    Ik heb redelijk veel meegemaakt, zelfs mijn psychologe stond ervan te kijken.:'D
    Ik zet het liever niet allemaal hier op het forum, maar als je het nodig hebt voor je onderzoek mag je me best een pb sturen.(:


    Never wait for perfection, just make it.

    Bronx schreef:
    Dingen die ik hier liever niet allemaal wil vertellen, terwijl jullie een boek van me willen ofzo haha.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Uhm, iedereen maakt dingen mee? Dus dat is nogal breed. Wat voor onderwerpen wil je horen?


    You are beautiful, you are love.

    Je mag mij ook wel een PB sturen, dan wil ik wel het een en ander vertellen, maar je moet wel iets specifieker zijn. Wat voor soort dingen wil je weten?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel