• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O, kunnen we even doen alsof van wel. Heb geen zin om het aan te passen.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe bedoel je of hij bij me is?

    Bedoel je of Sam bij bewustzijn is of...?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik was vlug mijn haden en de spulen af en dan veeg ik mijn tranen weg en kijk naar Ian. 'Ja, je mag binnenkomen.' zeg ik dan met een waterige glimlach en bijt op mijn lip. 'Sorry.' mompel ik dan zacht en kijk weer naar mijn handen, die nu gelukkig weer helemaal schoon zijn.



    [En Deemz, je moet hier nog op antwoorden :Y) ik ben nieuwsgierig ernaar :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik loop de badkamer in en sluit de deur achter me. Het is duidelijk te zien dat ze gehuild heeft en dat doet me pijn, dat doet het me echt. 'Waarvoor zeg je sorry? Dat je huilt? Daar hoef je namelijk je excuses niet voor aan te bieden.' Ik laat me tegen de muur op de grond zakken. Ik zou haar graag willen troosten, maar Sam zat me dwars. Ik kijk naar Naomi en staar dan naar de grond. 'Misschien moeten wij er nu maar serieus over praten. Over jouw en Sam.' Ik kijk haar aan en glimlach zwakjes. ik wilde nu de duidelijkheid. Ik kon dit niet houden. Ik moest weten of ik haar nummer 1 was of een gedeelde plekk deelde met Sam of Sam haar nummer 1 was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nu moet Naomi al helemaal online komen! XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha.... Bevalt het stukje van Ian je? Ik weet nog niet wat ik op haar reactie ga schrijven, aangezien ik niet zou weten wat Naomi Naomi laat zeggen:) Maaar... Ik kan waarschijnlijk vanavond niet meer reageren, ben hele avond weg vanaf half 6]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Damn, dan moet ze snel online komen D:

    En ja, het stukje bevalt me :Y) Ian heeft namelijk hele gemene dingen over Sam gedacht :P en dat is niet lief!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaaa want Sam is zeker wel lief? Uhum.... Heeft Ian niet het recht om boos te zijn?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naomi heeft voor Ian gekozen, dus nee :P

    Hahaha, nee Oke, hij heeft wel het recht daarvoor. Maar dat hij zelfs boos op Sam wordt omdat Sam flauw valt omdat hij teveel inspanning heeft geleverd om Nala te helpen!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké dat was misschien een beetje onredelijk... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [:Y)

    Mwuhahah]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik weet niet wat er allemaal gebeurd en wat er met mr aan de hand is. Ik ben alleen weg gestopt met huilen. Ik weet niet meer waar ik ben, wie er is. Ik heb zelfs moeite met mijn eigen naam te onthouden. Ik probeer zo hard om niet in het zwart te vallen. Maar het lukt me gewoon niet. Ik kan het niet volhouden. Maar het moet. Ik weet niet voor wie, maar wel voor iemand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja, ik doe streetdance, dus ik kan wel wat dragen." glimlachte ik. Al waren mijn spieren meer getraind op korte krachtsexplosie's dan op uithouding.
    Ik haat het om zo over Sam te spreken alsof hij er niet bij is. Alsof hij dood is, dus wend ik me naar hem om nog enkele dingen te benadrukken.
    "We gaan je nu op je bed leggen, ok? Alles komt goed en ik blijf bij je. Ik laat je niet alleen." mompelde ik tegen hem en deed toen teken naar de man dat we konden beginnen. Ik ging bij zijn hoofd staan, ook al was het daar zwaarder, ik was sterker dan ik eruit zag en ik wou hem niet aan die man overleveren. Niet omdat ik hem niet vertrouwde, maar omdat ik vermoedde dat Sam dat niet zou doen. Ik nam hem zo, dat zijn hoofd op mijn schouder rustte en ik mijn armen makkelijk om hem heen kon slaan.
    "Op drie?" vroeg ik dan aan de man.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel dat er dingen gebeuren. En dan hoor ik Nala praten. Ze heeft het tegen mij geloof ik. Het dringt zoals zoveel dingen niet tot me door. Maar wat wel tot me door dringt is dat ik haar kon benoemen. Ik ben Sam, zeventien jaar oud en ik heb aan Naomi beloofd om te blijven ademen en aan Nala beloofd gewoon te blijven leven. Bij bewustzijn te blijven. Vooral dat laatste is moeilijk. Dan voel ik mezelf lichter worden. Armen om me heen. Het is beangstigend omdat ik mijn ogen niet open krijgen en het gevoel heb dat ik zweef. En als ij iets wel weet is dat mensen niet kunnen zweven. Ook heb ik nog steeds pijn. Ik kerm zachtjes weer van de pijn. En dan voel ik iets onder me, een bed. Tranen lopen weer over mijn wangen, en ok weet niet waarom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke moore

    "Euhm, Aimz ik heb nog steeds geen shirt aan." grinnikte ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque