• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik oooooooooooooooooooooooook]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:

    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hi kreunt zacht. Zijn handen gaan weer onder mijn shirt. Hij zegt dat ik het ook wil. En hij heeft gelijk. Ik ga gewoon door in zijn nek en reageer niet op hem. Ik duw hem zachtjes achteruit tot hij tegen de muur aan staat. Ik ga gewoon door in zijn nek. En af en toe gaat mijn tong over zijn huid. 'Geef je al toe?' fluister ik in zijn oor.


    Joshua
    'Nee.' zeg ik dan standvast met een hele hese stem en draai ons dan grijnzend op waardoor Leslie nu tegen de muur aanstaat en til haar een stukje op waardoor ze haar benen rond mijn middel moet slaan en grijns. En dan begin ik weer kusjes in haar nek te drukken en met mijn handen hou ik haar kont vast om haar te ondersteunen, omdat ik haar optil. 'Geef jij al op?' vraag ik dan en ga dan weer meteen door met kusjes in haar nek te drukken.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dexter Levi Loover

    Het neuriën ging als snel over in zingen.

    Well I know the feeling
    Of finding yourself stuck out on the ledge
    And there ain't no healing
    From cutting yourself with the jagged edge

    I'm telling you that
    It's never that bad
    And taking that something is where at
    Lay down on the floor
    And your not sure
    You can take this anymore

    So just give it one more try
    To a lullaby
    And turn this up on the radio
    If you can hear me now
    I'm reaching out
    To let you know that you're not alone
    And you can't tell
    I'm scared as hell
    Cause I can't get you on the telephone
    So just close your eyes
    Well honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby

    Please let me take you
    Out of the darkness and into the light
    Cause I have faith in you
    That you're gonna make it through another night
    Stop thinking about
    The easy way out
    There's no need to go and blow the candle out
    Because you're not done
    You're far too young
    And the best is yet to come

    So just give it one more try
    To a lullaby
    And turn this up on the radio
    If you can hear me now
    I'm reaching out
    To let you know that you're not alone
    And you can't tell
    I'm scared as hell
    Cause I can't get you on the telephone
    So just close your eyes
    Well honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby

    Well everybody's hit the bottom
    And everybody's been forgotten
    When everybody's tired of being alone
    Yeah everybody's been abandoned
    And left a little empty handed
    So if you're out there barely hanging on

    Just give it one more try
    To a lullaby
    And turn this up on the radio
    If you can hear me now
    I'm reaching out
    To let you know that you're not alone
    And you can't tell
    I'm scared as hell
    Cause I can't get you on the telephone
    So just close your eyes
    Well honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby

    Well honey here comes a lullaby
    Your very own lullaby.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Josh draait ons om, waar ik even niet op gerekend had. Ik sla mijn benen om zijn middel, hij zorgt er namelijk voor dat ik niet anders kan. Mijn armen heb ik rond zijn nek geslagen. Zijn handen zitten bij mijn kont. Hij drukt kusjes in mijn nek en ik strek mijn nek zodat hij er beter bij kan. 'Nee,' antwoord ik dan. Gevolgd door een zachte kreun. Mijn handen kriebelen een beetje in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik laat hem denk ik nu opgeven, anders gaan we hier nog een eeuwigheid mee door en dan word het saai... Haha. Les wint...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke moore

    "Euhm, Aimz ik heb nog steeds geen shirt aan." grinnikte ik. En liet haar doen. Ze wreef het zalfje zachtjes over het brandmerk en daarna ging ze verder op mijn rug. Na een tien minuutjes- schat ik- nam ik haar handen vast en drukte een kusje op haar lippen.
    "Op deze manier geraken we nooit in de slaapzaal." glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:37 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    "Ik denk niet dat ik ooit die lompigheid die in me in gebakken zit, kan afleren..." mompelde ik, maar vond het toch fijn dat hij een poging deed om me op te vrolijken.
    "Weet je..." zei ik in een plotse opwelling van eerlijkheid. "Ik vind het hier best fijn... Moesten die mannen hier niet zo verschrikkelijk zijn... de meeste dan toch... zou ik hier dolgelukkig zijn. Ik bedoel... Ik kom van een veel erger plek... Dit is veel beter. Ik heb hier vrienden." zeg ik zacht, terwijl ik naar Sam kijk. Ik wil hem niet aankijken... Niet vlak nadat ik deze openbaring heb gedaan. Maar ja... ik had het al gezegd. Ik vertrouwde hem... te snel, maar goed. Het was nu eenmaal zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [YAY!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nala is naïef]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    [Nala is naïef]

    {jong en naïef... jup. Ze zou iedereen vertrouwen die er een beetje lief uit ziet ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maybe I was naïf, got lost in your eyes, I never really had a chance.

    I had so many dreams about you and me, happy endings, well know I know.

    dat kwam er in me op door wat je zei Xanthe XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {jong en naïef... jup. Ze zou iedereen vertrouwen die er een beetje lief uit ziet ;p}
    [Tja dex ziet er lief uit, Luke... minder ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    'Nee, sorry voor alles, dat ik zo stom ben.' zeg ik dan zuchtend. Ik slik als hij zegt dat we het over Sam moeten zeggen, maar knik dan toch en laat me naast hem neerzakken en zucht weer en bijt dan op mijn lip. 'Wat wil je weten?' vraag ik dan en kijk naar de grond. Het ging net zo goed tussen Ian en mij, waarom moest dit nou weer gebeuren...


    [Zodat ik zo kan reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik ga weer op zijn schoot zitten. 'Zou je dat jammer vinden?' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Dan kan je me niet meer zoenen he.' Ik druk mijn lippen op de zijne en bijt even op zijn onderlip. Ik grinnik en laat mijn armen van zijn nek afglijden, door langs zijn ontblote borstkas te glijden. Ik kijk hem aan met twinkelende ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne