• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt dat het de moeite waard was, wat ik dus eigenlijk als een compliment kan beschouwen. Hij zegt dat hij gerust nog eens toegeeft en trekt me weer dicht tegen zich aan en kust me. Ik bijt speels op zijn lip en heb mijn hand op zijn borstkas gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Vaag hoor ik een stem die me weer terug brengt naar de realiteit. Waarschijnlijk was ik toch half in slaap gevallen. 'Wat?' Ik draai me om en kijk naar Luke. Ik nestel me tegen hem aan en sluit mijn ogen. Ik gaap even en mijn ademhaling gaat weer regelmatiger. Ik zit tegen slapen aan, maar doe ook mijn best niet om wakker te blijven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:27 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Als ik kon zingen, had ik dat nu gedaan Maar ik kan het niet dus doe ik het ook niet Ik wiegde haar zachtjes heen en weer en legde mijn hoofd op haar schouder


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Huuh? Luke kwam toch bij Nala naast Sam zitten?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Huuh? Luke kwam toch bij Nala naast Sam zitten?]
    Luke Moore

    Na het gesprek wist ik dat het meisje Nala heette en dat Sam was gevallen. Meer wist ik eigenlijk niet dus ging ik weer terug naast Amy liggen.
    "Heey Sleeping Beauty," zeg ik speels
    [Hij moest eens weten wat Luke allemaal uitspookt ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam
    Ik ben heel onrustig in mijn slaap. Ik schiet ineens overeind wakker en ik word gelijk duizelig. Waar ben ik? Sterker nog, wie ben ik? Ik val terug achterover en ik merk dat ik op een bed lig en iemand mijn hand beet heeft. Ik kijk ernaar en zie dat het een jong meisje is. 'W-wat doe ik hier?' vraag ik dan in de war. 'Wie zijn jullie?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en het wiegen helpt. 'Mijn moeder deed dat altijd als ik een nachtmerrie had gehad.' Ik kijk Luke even aan en druk een lange kus op zijn lippen. Dan sluit ik mijn ogen en val in een diepe slaap. Gedachtes spoelen door mijn hoofd, maar het zijn goede. Dan vult leegte mijn hoofd. Daarna angst, maar ik kom niet uit de duisternis. Ik wil rennen, maar er komt niks. Ik woel onrustig heen en weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua

    Ik grinnik en laat haar lippen los en loop weg. 'Zullen we aar eens terug gaan.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    In het begin heeft ze een glimlach om haar gezicht Maar na een halfuurtje begon ze te woelen en te draaien.
    "Aimz, wakker worden," zei ik zachtjes en schudde aan haar schouder. Met een ruk schoot ze recht.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dexter Levi Loover

    TOen mijn lied afgelopen was zakte ik stukje bij beetje weg en viel in een koude droomloze slaap.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja hoor is goed,' zeg ik dan. Het makkelijke aan dit is dat hier geen verplichtingen aan zit. Aan wat Josh en ik gedaan hebben. We zoenden elkaar omdat we het wilden en klaar. Niets moeilijks, gewoon een beetje lol. Ik loop naar hem toe en doe de deur van de slaapzaal open. Ik druk lachend nog gauw een kus op zijn lippen waarna ik de zaal uit loop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heeft iemand een idee waar ik jankend depresieve Naomi naartoe kan sturen? :Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [Heeft iemand een idee waar ik jankend depresieve Naomi naartoe kan sturen? :Y)]
    Slaapzaal of wel kan ik dex ook weer laten opstaan en naar jou toen komen of tegen mekaar oplopen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Met grote bange ogen kijk ik om me heen. Er was hier niks kwaads te zien. Natuurlijk weet ik beter, maar toch. Ik adem diep in en uit en ga weer liggen. Ik sluit even mijn ogen en sla mijn handen voor mijn gezicht. Slapen kon ik niet meer. Ik open mijn ogen en haal mij handen weg. Zwijgend kruip ik dicht tegen Luke aan. Hier was ik veilig. Behalve voor nachtmerries, dus moest ik wakker blijven!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne