• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik sta niet meer tegen de muur aan en Josh vraagt wat nu. Ik haal mij armen rond zijn nek vandaan en kijk hem aan met een lachje. 'En nu heb ik gewonnen en wil ik horen hoe geweldig dat wel niet van me is,' zeg ik met een grijns. Ik zet een stap in zijn richting. Ik leg mijn hand op zijn borstkas. 'Ik heb je namelijk wel kunne weerstaan...' ik zwijg heel even. 'Dat is je zeker nog nooit overkomen?' en ik duw hem zacht achteruit met mijn hand en ik blijf zelf staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Ik hield van Amy's knuffels. Ze ging altijd tegen mijn borstka liggen en nestelde zich daar.
    "Bedankt," zeg ik tegen haar.
    "Zou je het heel erg vinden als ik even ga kijken bij die gasten. Je kan aan die nieuwe vrage wat er gebeurd is of hier op me blijven wachten en sleeping beauty spelen," zeg ik met een wenkbrauwwiebel en wachtte op antwoord.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua

    'Hmmmm, eigenlijk niet nee.' zeg ik dan grijnzend. 'Dus voel je vereerd.' zeg ik dan lachend. 'En nee dat ga ik niet zeggen.' zeg ik dan en rol met mijn ogen en kijk haar dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Ja je mag gaan kijken hoor, maar ik ga niet slapen.' Ik grinnik en laat hem los. 'En ik blijf liggen.' Ik druk een vluchtig kusje op de zijne en sluit mijn ogen. Ik wacht tot hij weggaat en nestel me lekker op het bed. misschien dat ik toch nog in slaap val, maar dat zag ik dan wel weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, 'Hmm, valt me van je mee. Je ego lijkt niet eens gekrenkt.' een lach zit op mijn lippen. Dit spel is leuk. En ik ben er goed in. 'Dus ik neem aan dat dit eenmalig was en je niet meer gaat toegeven?' vraag ik dan aan hem. En ik ga nog dichter bij hem staan. Ik kijk op naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    'Nee, mijn ego is niet gekrenkt, niet door jouw.' zeg ik grijnzend. 'Want het was de moeite waard.' fluister ik an in haar oor en grijns. 'En ja, ik geef gerust nog eens toe.' zeg ik lachend en trek haar weer dicht tegen me aan en druk mijn lippen weer op de hare en grijns tegen haar lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ze sloot haar ogen en nestelde haar in haar bed. Senl en zonder dat iemand het zag drukte ik een kusje op haar voorhoofd. Ik liep richting het meisje en keek de man dreigend aan. Ik was bijna even groot of zelfs groter dan hem. Ik knielde bij het meisje neer.
    "Sorry dat ik je stoor, maar ik wil je volgende vragen stellen, hoe heet je? en wat is er met hem gebeurd?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Hij zegt dat het de moeite waard was, wat ik dus eigenlijk als een compliment kan beschouwen. Hij zegt dat hij gerust nog eens toegeeft en trekt me weer dicht tegen zich aan en kust me. Ik bijt speels op zijn lip en heb mijn hand op zijn borstkas gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe gaat het eigenlijk met Sam? Haha. Ik weet niet waar ik aomi naartoe moet sturen... Of is Ian er nog?!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er nog, maar Ian gaat ook geen zelfmoord plegen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ne het gesprek wist ik dat het meisje Nala heette en dat Sam was gevallen. Meer wist ik eigenlijk niet dus ging ik weer terug naast Amy liggen.
    "Heey Sleeping Beauty," zeg ik sspeels


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Sam ligt onrustig te slapen en Nala heeft zijn hand vast terwijl ze met Marcell praat. En Luke is aan hen gaan vragen wat er gebeurd is met Sam]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik schrik wakker. Nachtmerrie. En kijk de zaalrond en zie dat de deur openstaat, had ik die niet dicht gedaan? Ik sta moeizaam op en kijk in een van de grote spiegels. Ik zie er vreselijk uit, vermoeid, moe en opgedroogde tranen zitten nog steeds op mijn wagen. Ik zucht en slenter e zaal uit geen idee waarheen. Maar zie dan Ian lopen en sla snel een andere gang in en weer stroomt er een traan over mijn wang.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Sam ligt onrustig te slapen en Nala heeft zijn hand vast terwijl ze met Marcell praat. En Luke is aan hen gaan vragen wat er gebeurd is met Sam]
    [En aangezien ik geen zin heb om te wachten tot morgen is hij niet veel te weten gekoemen ^^ ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque