• Loop ik rustig de badkamer in, zie ik ineens in het badkamerkastje een zwangerschapstest liggen.
    Positief
    Da heck?
    Nu moet je weten dat m'n moeder niet meer zwanger kan worden en dat die zwangerschapstest ook niet van mij is. Is m'n vader zwanger ofzo o.O
    Ik vind het echt heel vreemd en hem geen benul waar het vandaan komt.
    Anyway, heeft iemand van jullie wel eens iets vreemds gevonden in de badkamer/een andere kamer?
    Edit: Ja, ik weet zeker dat m'n moeder niet meer zwanger kan worden, ze heeft leukemie gehad en kan door de medicijnen geen kinderen meer krijgen. Ik ben enig kind en ik heb m'n maandelijkse feest, dus ik ben het ook niet :')

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 20:26 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Cydonia schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig, ik zou het inderdaad eens aan je ouders vragen. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cydonia schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig, ik zou het inderdaad eens aan je ouders vragen. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Cydonia schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig, ik zou het inderdaad eens aan je ouders vragen. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oke sorry, mag ik hierom lachen? Want ik lig dubbel. Jij maakt leuke dingen mee hahaha.

    Oke, opties:

    -Je tante die gisteren op bezoek kwam is zwanger.
    -Je vader is zwanger
    -Je huisdier is zwanger


    Oke deze dingen sloegen nergens op. Maar ik ben wel heel benieuwd (:

    Misschien de verlegen buurvrouw die het d'r man niet wilde vertellen, dus bij jullie in is gebroken en het in de vuilnisbak heeft gelegd. 8D

    WEIIRD. Ja ik heb wel eens dingen gevonden die ik beter niet had willen vinden -________-. Bijvoorbeeld als ik voor mijn broer zijn snapback ofzo moest gaan halen en ik daar dingen vond. Ik hoef niet te weten wat hij allemaal uitspookt..


    even a white rose has a black shadowx

    Cydonia schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig, ik zou het inderdaad eens aan je ouders vragen. (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Square schreef:
    Dat is... inderdaad erg raar. Ik zou het aan je ouders vragen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh, oh... O.o
    Dat betekend het ergste: een manzwangerschap! Ik zal als ik jou was een goed gesprek aangaan met je vader... Veel succes ermee, en ik wil graag weten wat er echt was gebeurt!

    Godzijdank heb ik nooit zoiets gevonden of iets vreemds. :S


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Square schreef:
    Dat is... inderdaad erg raar. Ik zou het aan je ouders vragen.


    Tell me about it, stud.

    Cydonia schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig, ik zou het inderdaad eens aan je ouders vragen. (:

    Nou vraag het aan je ouders, ik wil nu ook weten waarom dat ding positief zegt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Dat is... inderdaad erg raar. Ik zou het aan je ouders vragen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.