• Ik ben echt zwaar over de zeik en overstuur.
    Mijn moeder heeft een hekel aan onze hond, omdat ze niet goed luisterde. Terwijl dat nu wel minder is. En ze loopt de hele tijd te dreigen dat ze haar weg wilt doen.
    Maar net was blijkbaar de druppel. Mijn neefje zat op de grond iets te eten, en Isis (de hond dus) pakte het weg, want hij had het op de grond gelegd. Like, dat doen zo veel honden. Maar mijn moeder werd opeens zó boos! Ik probeerde nog te zeggen van 'mam laat, ik straf haar wel', maar ze liep achter haar aan naar buiten waar ze haar bij haar nek pakte en haar bek open trok. Dat is op zich nog niet zo erg, maar wat ze erbij zei: 'Kuthond, vuile kankerhond, ik maak je kapot!'. Ik was gewoon bang van haar! en toen had ik haar weggeduwd om Isis vlug in haar hok te doen, riep ze 'dat kutbeest gaat naar buiten en komt hier niet meer binnen! Deze week nog gaat ze weg'. Toen ben ik tegen haar gaan schreeuwen en heb ik Isis toch in haar hok gedaan.
    Help alstjeblieft, ik weet echt niet wat ik moet doen! Ik sta op het punt om gewoon met Isis te gaan lopen en deze nacht niet meer terug te komen, en als ze haar wegdoet loop ik weg.
    Edit: You know what, ik ga gewoon weglopen. En ik hoop dat ze dood neer flikkert van verdriet. Byez.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 20:18 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    What thee? Wat heeft die hond haar misdaan? Ik bedoel, élke hond neemt een koek als hij het kan nemen. Honden zijn lieve beesten en dan gaat jou moeder er wat tegen gaan schelden? Ik zou weglopen, het is geen goed advies maar toch...

    Ga dreigen met iets! :]

    Ik vind het trouwens niet erg normaal dat jou moeder zo scheld?
    Als ik in het bijzijn van mijn moeder nog maar het woord 'kut' zeg, heb ik al meteen gezeik.


    Let the Night embrace you

    Mijn moeder heeft ook een haat aan onze hond. - Hondenhaar, weet je wel.- Maar als ze ooit drijgt hem weg te doen zal t ni waar zijn ze. Ik zeg gewoon; Hond weg, ik weg. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Meadow schreef:
    Ga dreigen met iets! :]

    Ik vind het trouwens niet erg normaal dat jou moeder zo scheld?
    Als ik in het bijzijn van mijn moeder nog maar het woord 'kut' zeg, heb ik al meteen gezeik.

    Ik zou eens moeten proberen om kanker te zeggen. Dan doet ze mij weg :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    what the hell. zo iets doe je niet. mijn hond zou dat ook doen als je eten op de grond legt. maar wij zijn slim om dat niet te doen (A)

    maar srry ik vind het niet normaal.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Hoe een hond heb je eigenlijk? :9~

    Furios schreef:
    Hoe een hond heb je eigenlijk? :9~

    Pitbull, Rottweiler en bordeaudog in 1. ^^
    Er staat een foto van haar in mijn fb.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Meadow schreef:
    Ga dreigen met iets! :]

    Ik vind het trouwens niet erg normaal dat jou moeder zo scheld?
    Als ik in het bijzijn van mijn moeder nog maar het woord 'kut' zeg, heb ik al meteen gezeik.

    bij mij is dat juist hetzelfde
    en je moeder kan echt niet zomaar je hond weg doen éj!
    het ligt mss ook aan haar dat die hond niet goed is opgevoedt!
    en idd heel veel honden pakken iets dat op de grond ligt! zelf onze hond doet dat! en die is wel opgevoedt.
    grrr word een beetje pissig hier van. Leeft met je mee.


    For once I want to be the car crash.

    whoat? ;o jouw hond is de coolste hond op de wereld en het is zo normaal dat die eten pakt als ie eten kan krijgen. a.u.b zeg, sorry maar wat een k*tmoeder heb jij ;x


    All was well.

    Ik heb dit berichtje even aan mijn moeder laten lezen. Ze zegt; "Het enige wat dat meisje kan doen is naar de dierenbescherming gaan, want die hond word neit goed behandeld door die vrouw. Maar dan heb je nog steeds kans dat hij weg moet, de dierenbescherming laat daar een hondje ook niet zitten."

    Kijk maar wat je ermee doet, ik weet anders ook niks. Ik schrok wel toen ik het las. En trouwens als een hond niet goed luisterd is dat de schuld van het 'baasje' want die leert hem dingen. Ik weet niet op jij hem opgevoed hebt ofzo, maar anders kun je altijd nog proberen je hond beter af te richten en je moeder zo rustig te krijgen.


    -

    zie edit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    zie edit.
    Dat zou ik ook doen maar zorg wel dat je bij een vriendin terecht kunt en niet op straat moet ronddolen ;]

    Ik hoop voor jou dat alles goedkomt ofzo. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Wow, dat is heftig. Zorg dat je bij iemand terecht kan, dat je veilig binnen zit en daar kan overnachten enzo.


    Tanya is de beste.

    Vreemd dat je moeder zo reageerd als hij eten van de grond afhaalt. Dat doet onze hond ook altijd (wij hebben overigens een Amerikaanse Stafford, die lijkt heel erg op een pitbull), maar mijn moeder is dol op honden. Ik vind overigens ook dat jou moeder je hond een beetje slecht behandeld.

    Maar als je gaat weglopen, zorg dan inderdaad dat je bij iemand terecht kan. Ik hoop voor je dat alles goedkomt.


    MJ - You'll never moonwalk alone