• Nadat ik een topic had gemaakt over Howrse merkte ik dat er een aantal mensen op zowel Quizlet als Howrse zitten. Renze kwam met het idee om meer topics te openen en aangezien ik graag overzicht heb, vond ik dat een goed idee.

    Dit is dus het ID topic.

    Dat houdt in dat je hier jezelf kan voorstellen en kan vertellen wat je op Howrse doet. Bijvoorbeeld, ben jij bezig met fokken of met wedstrijden? Tevens is dit ook een soort overzicht van wie zit er allemaal op Howrse en waar houden die mensen zich dan mee bezig (tenminste voor mij is dit zo)

    Om mensen te helpen heb ik een lijstje gemaakt die je mag invullen. Als je liever zelf een tekst schrijft mag dat natuurlijk ook.

    Username op Howrse:
    Paardenras waarmee je bent begonnen:
    Sinds wanneer zit je op Howrse:
    Waarmee ben jij bezig op Howrse:
    Extra:

    Mocht je nog een goede vraag weten, laat het dan zeker weten, want dan kan ik hem aan het lijstje toevoegen.

    Fok topic
    Vragen topic
    Howrse 2 (Algemeen topic)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 19:51 ]


    Physics is awesome

    Omdat het me ooit wel weer leuk lijkt meer tijd in Howrse te steken zal ik dit ook invullen (:

    Username op Howrse: Emo (i know, ik was toen helemaal in to die scene.)
    Paardenras waarmee je bent begonnen: Shetlander
    Sinds wanneer zit je op Howrse: 02/11/2010
    Waarmee ben jij bezig op Howrse: Op het moment niets
    Extra: Op Howrse ben ik niet echt actief, omdat het niet zo leuk meer is.

    Favoriete paardenras/ras dat je wil fokken als vraag misschien? Voor als mensen een fokgroepje willen beginnen oid.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 16:04 ]

    Username op Howrse: Quokka
    Paardenras waarmee je bent begonnen: Andalusiër
    Sinds wanneer zit je op Howrse: 29-8-2015
    Waarmee ben jij bezig op Howrse: Fokken
    Extra: Het liefst wil ik met nog een paardenras fokken, maar ik weet nog niet met welk paardenras naast de Andalusiër.


    Physics is awesome

    Mijn username is Jaguar, ben begonnen met de Engelse volbloeden en fok het ras nog steeds. Ik ben ergens in 2011 geregistreerd, maar mijn huidige account komt van 13/12/'14

    Ik verzamel op het moment vooral troffeën, vachten en verouderingspunten voor het geval ik nog eens iets wil fokken, al gok ik die kans klein :')

    Serqet schreef:
    Omdat het me ooit wel weer leuk lijkt meer tijd in Howrse te steken zal ik dit ook invullen (:

    Username op Howrse: Emo (i know, ik was toen helemaal in to die scene.)
    Paardenras waarmee je bent begonnen: Shetlander
    Sinds wanneer zit je op Howrse: 02/11/2010
    Waarmee ben jij bezig op Howrse: Op het moment niets
    Extra: Op Howrse ben ik niet echt actief, omdat het niet zo leuk meer is.

    Favoriete paardenras/ras dat je wil fokken als vraag misschien? Voor als mensen een fokgroepje willen beginnen oid.


    Bedankt voor je toevoeging voor de vragen. Maar daarvoor heb ik het Fok topic aangemaakt, voor de mensen die een fokgroep willen en voor nog wat dingen. Link staat inmiddels in de beginpost.


    Physics is awesome

    Hey jungskes.

    Ik ben Renze, zowel hier op Q als op H. Ik ben 19 jaar en woon ergens in een gat in Brabant, maar studeer in Nijmegen. In mijn vrije tijd ben ik fanatiek sporter en muziekluisteraar, droogkloot, sarcast, allergisch voor spelfouten en stalker.

    Ik ben begonnen jaren geleden, maar heb dit account verwijderd en ben onlangs opnieuw begonnen. Door mijn lage ancienniteit ('dagen online') lijkt het alsof ik onervaren ben, maar zit al jaren op Howrse en weet er dus best wel wat vanaf.
    Je kan voor vragen over het spel dus altijd bij mij terecht.
    Ik fok nu Akhal Tekes en Lusitano's en BLUP deze vooral. Verder ben ik op 1/9/'15 begonnen met een EV (Engelse Volbloed) en IJslander-fokkerij en heb diezelfde dag een pegasusaccount gekocht. Nog een paar dagen later heb ik twee eenhoornmerries gekocht, een Shet en een Tinker, de Shet heeft inmiddels haar eerste uni-veulen geworpen.

    Volgens mij was het dat wel. Mocht ik nog iets toe te voegen hebben, dan komt dat vanzelf.

    Xx
    R

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:37 ]

    Username op Howrse: ikbentegek
    Paardenras waarmee je bent begonnen: Uh, op dit account geen idee. Ik heb 't overgenomen van iemand anders.
    Sinds wanneer zit je op Howrse: Dit account bestaat sinds 13/06/2012 maar daar voor zat ik ook al op Howrse.
    Waarmee ben jij bezig op Howrse: Momenteel niet veel.
    Extra: Ik ben niet zo heel actief meer.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Je zou ook de link naar Horwse in het topic kunnen plaatsen ;)

    @Gaterne, ik heb lang niet alles wat ik hier heb gepost, op mijn profiel staan. :Y)

    Gaterne schreef:
    Je zou ook de link naar Horwse in het topic kunnen plaatsen ;)


    Hoe bedoel je?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    Dat je een linkje plaatst naar de site. I

    Quokka schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    Dat je een linkje plaatst naar de site.

    Oeps, twee keer hetzelfde gepost ;)

    Gaterne schreef:
    (...)
    Dat je een linkje plaatst naar de site.


    Maar dan niet hier, maar eerder in het soort van algemene topic.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar dan niet hier, maar eerder in het soort van algemene topic.

    Ja, dat wel. Maar het leek me wel handig, aangezien er ook een of andere rare zoeksites is die Howrse heet. En als ik me niet vergis dan zit die vol virussen xD

    Username op Howrse: Ego_Terreo
    Paardenras waarmee je bent begonnen: Hannoveraan
    Sinds wanneer zit je op Howrse: 23/07/2013
    Waarmee ben jij bezig op Howrse: eigenlijk op het moment niks. Ik moet de motivatie weer even gaan vinden om iets te doen, maar ik wil me dan richten op de eenhoornfok c: Welk ras weet ik alleen nog niet.
    Extra: -


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."