• Hoi,ok ik ga even heel erg zeuren,je bent gewaarschuwd.
    Een vriendin van mij geeft een feest omdat ze dan (misschien) geslaagd is. En om heel eerlijk te zijn heb ik er totaal geen zin in. Het is op een dag dat ik sowieso eigenlijk niet kan(een vriendin,mijn zus en ik zouden naar potc gaan,en het was al een heel gedoe om dat te regelen,nu begint dat weer van voor af aan). Dat weet ze,ik heb het haar gezegd maar daar trek ze zich niks van aan. En het is vlak voor de pww van andere vrienden dus die vinden het ook niet zo fijn en als zij een herkansing moet doen is ze dan nog niet geslaagd. Niet echt een handige datum dus.
    Maar ok,dat even terzijde.
    Ik heb er vooral geen zin in omdat ik nu al weet dat het niet echt leuk word. Ik weet al pressies hoe dat gaat. Die vriendin die het feest geeft zit de hele tijd met haar vriendje,een andere vriendin zit de hele tijd bij haar vriendje klef te doen. En dat is heel moeilijk voor mij om te zien. Er komen ook veel mensen die ik niet ken en ik kan niet met vreemde of met mensen die ik niet goed ken omgaan. Serieus ik klap dicht ofzo. En andere vrienden wel dus die mengen zich wel en ik niet. Sta ik daar dadelijk alleen. En ik moet die dag werken dus dan ben ik moe en heb pijn aan mij poten,lekker.
    Man ik heb er echt geen zin in.

    Maar ja ik moet wel gaan wat ze is toch wel een soort vriendin van mijn en ze hoort bij mijn vrienden groepje. Dus ik moet wel,he.
    Weet iemand hoe ik het toch een beetje leuk kan maken(nee ik kan me echt niet mengen,geloof me)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vertel dit aan je vriendin en dan zal ze toch wel begrepen waarom jij niet kunt en wilt komen? Echt, een echte vriendin heeft daar begrip voor. En als zij alleen bij haar vriendje zit heeft ze er toch ook geen last van als jij niet komt?
    Maar als je toch gaat, tja... Neem iemand anders mee van wie je weet dat je er fijn mee kunt praten?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou gewoon niet gaan dan hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan je anders geen andere vriendin meenemen, of je zus? Dat je die iig hebt (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Defensive schreef:
    Vertel dit aan je vriendin en dan zal ze toch wel begrepen waarom jij niet kunt en wilt komen? Echt, een echte vriendin heeft daar begrip voor. En als zij alleen bij haar vriendje zit heeft ze er toch ook geen last van als jij niet komt?
    Maar als je toch gaat, tja... Neem iemand anders mee van wie je weet dat je er fijn mee kunt praten?

    Geloof me dat begrijpt ze niet. Ik heb haar al een paar van deze dingen proberen uit te leggen maar ze wil of kan het gewoon niet begrijpen. En als ik niet kom dan heb ik het weer gedaan.
    Naast deze vrienden groep heb ik niet echt vrienden dus echt iemand mee nemen kan niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    eerlijk gezegd geen idee toch proberen te praten? ik heb dat zelf ook altijd dat ik dichtklap echt vervelend zo nu en dan


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Defensive schreef:
    Vertel dit aan je vriendin en dan zal ze toch wel begrepen waarom jij niet kunt en wilt komen? Echt, een echte vriendin heeft daar begrip voor. En als zij alleen bij haar vriendje zit heeft ze er toch ook geen last van als jij niet komt?
    Maar als je toch gaat, tja... Neem iemand anders mee van wie je weet dat je er fijn mee kunt praten?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ga gewoon niet, zeg dat je al een afspraak hebt met je zus die je niet kan afzeggen, zij is je moeder toch niet om je te zeggen wat je wel of niet moet doen?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ga gewoon niet, zeg dat je al een afspraak hebt met je zus die je niet kan afzeggen, zij is je moeder toch niet om je te zeggen wat je wel of niet moet doen?

    Ze weet dat ik dan geen afspraak heb,behalve die van potc,waar mijn vriendin ook mee zou gaan(die ook is uitgenodigd). En dan krijg ik weet gezeik,met hun en hier thuis en daar heb ik ook geen zin in.
    Ik weet het ik zou eigenlijk voor me zelf op moeten komen maar dat kan ik niet,nooit gekund ook.
    Het ligt wat moeilijk met mij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon niet gaan? Blijkbaar is ze jou niet zoveel waard, anders zou je er zonder meer naartoe gaan en die ongemakken maar op de koop toe nemen..


    ars moriendi

    mee eens eerlijk gezegd als je je zo voelt is het zoeizo ook moeilijk maar probeer het te zeggen of verzin een excuus ziek ofzo :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Geloof me dat begrijpt ze niet. Ik heb haar al een paar van deze dingen proberen uit te leggen maar ze wil of kan het gewoon niet begrijpen. En als ik niet kom dan heb ik het weer gedaan.
    Naast deze vrienden groep heb ik niet echt vrienden dus echt iemand mee nemen kan niet.


    Vriendinnen begrijpen dat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Vriendinnen begrijpen dat.

    Zij niet. Geloof me ik heb haar heel vaak dingen proberen uit te leggen maar ze kan het niet of wilt het niet begrijpen. Dat is ook het probleem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ze weet dat ik dan geen afspraak heb,behalve die van potc,waar mijn vriendin ook mee zou gaan(die ook is uitgenodigd). En dan krijg ik weet gezeik,met hun en hier thuis en daar heb ik ook geen zin in.
    Ik weet het ik zou eigenlijk voor me zelf op moeten komen maar dat kan ik niet,nooit gekund ook.
    Het ligt wat moeilijk met mij.


    dat je naar POTC gaat is eerder afgesproken dus daar gewoon heen gaan (: is hard maar zie vriendin heeft dan pech.. dat POTC was al moeilijk te regelen.. en dan moet je het afzeggen voor een Ik-ben-geslaagd feestje terwijl ze niet eens weet of ze geslaagd is o-O

    Sorry als het beetje hard en bot overkom maar zo denk ik erover (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    dat je naar POTC gaat is eerder afgesproken dus daar gewoon heen gaan (: is hard maar zie vriendin heeft dan pech.. dat POTC was al moeilijk te regelen.. en dan moet je het afzeggen voor een Ik-ben-geslaagd feestje terwijl ze niet eens weet of ze geslaagd is o-O

    Sorry als het beetje hard en bot overkom maar zo denk ik erover (:

    Je hebt ook gelijk,zo denk ik er ook wel over maar die andere vriendin met wie ik ging die wil wel naar het feest. Daarom gaat dat waarschijnlijk niet door.
    Ik weet ik ben moeilijk. Sociale druk he.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:43 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je hebt ook gelijk,zo denk ik er ook wel over maar die andere vriendin met wie ik ging die wil wel naar het feest. Daarom gaat dat waarschijnlijk niet door.
    Ik weet ik ben moeilijk.


    Dan ga jij toch alleen met je zus? :O
    Lijk me gezellig een zus&zusje uitje (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you