• Ik mis mijn zus zo erg nu he, want ze is woensdag met een vliegtuig vertrokken naar Canada, voor een jaar. En ik kan haar dus een jaar niet zien. Ja via skype maar dat is toch anders... Wel hebben wij nu ook een Canadees meisje in huis maar zij is zoo anders als mijn zus, wat ook logies is. Maar ik heb dus sinds woensdag niet meer van mijn zus gehoord en ga volgende week met school naar Parijs dus ik kan dan ook niet skypen ofzo, dus het is echt heel erg missen.

    genoeg geklaag..
    Missen jullie ook wel is iemand zo erg dat je er uren/dagen over kan huilen?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Hmm, sterkte! Dat lijkt me echt vreselijk D:
    En ja, ik mis mijn vroegere beste vriend die ik nooit meer zal spreken zo erg dat ik me er soms nog wel eens over in slaap huil. En mijn vriendje mis ik heel erg, alhoewel hij mij wat minder lijkt te missen ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik mis niemand op dit moment maar dat gaat binnenkort veranderen. Maar veel geluk verder en in hoop dat je zus snel weer iets van zich laat horen (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    logisch*
    Ik snap wel ongeveer wat je bedoelt. Ik ben sinds twee weken op kamers en ook al kan ik elk weekend naar huis, door de week mis ik mijn familie toch wel heel erg. Heel veel sterkte ermee!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is echt vervelend, ja. Ik weet hoe je je voelt. Helaas kun je er niet veel aan doen, gewoon weer contact met haar leggen nadat je terug bent en lekker veel praten.
    Ondertussen moet je gewoon aan andere dingen denken als je je zus echt zoveel mist. Ga bijvoorbeeld met vriendinnen praten.

    En ja, ik mis mijn opa soms heel erg. Helaas kan ik hem nooit meer zien.

    Ik weet hoe je je voelt.
    Probeer gewoon zo veel mogelijk contact met haar te hebben,
    bellen, skypen, smsen, noem maar op.
    Ja, ik mis een aantal dierbaren waar ik zielsveel van hou,
    in tegenstelling tot jou zie ik ze pas terug als ik zelf overlijdt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn beste vriendin, ze is verhuist naar Groningen. En hoeveel andere goede vriendinnen ik ook heb, haar kan en wil ik niet vergeten. Maar heel veel sterkte!


    Can't control my second personality

    Zelf heb ik ook een zus. Ik zou er niet aan moeten denken om haar een jaar te missen.
    Super veel sterkte! (:


    Life is full of fake people

    Mijn ouders waren onlangs in Amerika. Ik praat bijna nooit over ze maar als zij weg zijn en ik thuis... lijkt het alsof ik er niet over op kan houden! Ik denk dat dat mijn manier van missen is xD
    Druk bezig zijn helpt. Zorg dat je rondom andere mensen bent die jou ook dierbaar zijn. Blijf logeren bij een vriendin, of vriend, ga uit.
    En daarnaast, blijven skypen en zorg dat internet het doet. Een jaar is idd lang, maar mijn broertjes en zusjes gaan mij ook binnenkort niet meer doordeweeks zien. Het hoort bij het opgroeien, loslaten.
    Heel veel sterkte, het lukt je wel om dit jaar zonder haar te overleven =)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Awhh, dat is echt kut.. Mijn broer is nu op kamers in Enschede, wat 1.5 uur bij mij weg is, en dat vind ik al helemaal niks..
    Kortom, sterkte.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    mijn zus gaat over 2 weken naar Londen voor 3 dagen ik ga haar missen

    Veel sterkte (flower)(flower)
    cyberhug


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Vriendinnen die ik o kamp heb leren kennen, en ik heb geen nummer, geen mail, geen achternaam van hun......
    Echt kut


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Zo'n band heb ik echt niet met mijn zusje..
    Ja, mn vriend woont in Luxemburg maar zou eigenlijk deze maand verhuizen naar Duitsland, daar gaan werken en ik zou 'm eigenlijk dan elke vakantie en soms in het weekend zien. Maar er zijn geld problemen, z'n moeder moet weer opnieuw geopereerd worden, ect. en dus verhuisd hij pas in 2013, dus ik zie hem ook pas in 2013 terug, want hij kan me nu ook niet halen enzo..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Jup.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik heb geen band op die manier met iemand, behalve mijn moeder maar die telt niet echt mee.


    -

    Sterkte, je kan me altijd pbben, mijn zus zat een paar jaar geleden ook een jaar in buitenaldn
    Ik mis
    Mijn andere zus die voor een halfjaar in China zit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one