• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Isuzu – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent (Finn) Reese – Vuurspuwer
    Realist – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Aether - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif
    Convincing - Ferrelyn Amoir - Engel

    Hoort er al bij:
    Ebola - Amarantha Ortiz - Shapeshifter.
    Khione – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Khione – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Flitwick – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Carmenta – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Carmenta – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Alethiometer – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Corallo – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    ROLLENTOPIC.

    Regels:

    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Khione
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cameron Jackson.

    Ik glimlachte. 'Tja..' zei ik zachtjes en trok haar mee. 'Ze waren volgens mij buiten. ' zei ik met een glimlach. Ik nam Eden even op. 'Je bent mooi. ' fluisterde ik in haar oor en sloot mijn armen om haar middel terwijl ik achter haar liep. Ze was een stuk kleiner dan me, maar dat maakte me niks uit.
    Ik was blij met Eden en ook wel blij dat ze me het uit heeft laten maken. Ik vroeg me alleen af wat de andere nu vonden en dan met name Amare.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Realist schreef:
    Matthew Oliver Parker

    Terwijl ik dit alles zei keek ze me weer aan en streelde over mijn wang. “Je vader was in de fout en hoe stom dit waarschijnlijk ook zal klinken; we hebben een ding gemeen, we kunnen onze pijn delen en veranderen in liefde.” Ze glimlachte en leek wat verlegen ze haar ogen neer sloeg. “I know you won’t hurt me, Matthew, because you’re my hero. I don’t care what others think of you, you are my hero and just so you know: ik zal jou ook nooit pijn doen.” Een kleine glimlach sierde haar gezicht terwijl ze me doordringend aan keek. Mijn lippen vormen zich in dezelfde vorm als de hare en ik glij met mijn vingers over haar gezicht. 'I don't see myself as a hero but i'f I had superpowers, I would save the world and you would be mine.' Fluister ik zacht met een speels lachje en drukte zacht en teder met lippen op haar voorhoofd. Was dit wat ze beschreven als 'ware' liefde. Of 'liefde op het eerste gezicht?' Vanaf het moment dat ik ahar zag wist ik dat ze speciaal was. In iedergeval speciaal voor mij. Zou ik haar moeten vertellen over mijn 'krachten'? Ik twijfel maar kus haar dan zacht zodat ik meer bedenk tijd heb. Waarom zou ik het vertellen? misschien verpest het alles wel en vind ze me zoals vele andere een freak of monster en verlies ik haar net nu ik haar zo nodig blijk te hebben.

    (Ik reageer later oké? Ik heb er even geen inspiratie voor en moet best veel terug antwoorden ;/)


    †

    [Is prima :3]

    Carmenta schreef:
    Amare Jackson.

    Er komt een kleine, bescheiden glimlach op zijn gezicht. Hij was soms zo wispelturig.. "Ik weet het, sorry," zegt hij dan en ik knik. Excuses aanvaard schat. zeg ik dan en laat weer hetzelfde gemaakte lachje zien.
    "Alles wat mij niet verwond," Grijnst hij dan. "Snelheid, kracht, lenigheid? Ik heb je namelijk nog bijna nooit in deze vorm gezien," Zegt hij en ik laat een grinnik bij hem horen. Ik kan je niet garanderen op verwondingen, dit zou trouwens een stuk makkelijker zijn als je ook was getransformeerd maar oke.
    Ik keek hem aan en lachte even waarna ik mijn snelheid liet zien. Ik had de gave om dingen te laten bevriezen en ik was empathisch. Ik voelde de gevoelens om me heen, in feiten nu alleen die van Adam erg zwaar op me drukken, maar verder ?
    Ik lachte en keek hem aan. Beweeg is, doe eens iets.


    Adam Hayden Ravi Danner.

    'Ik kan je niet garanderen op verwondingen, dit zou trouwens een stuk makkelijker zijn als je ook was getransformeerd maar oké.'
    "Nou, dat wil je echt niet meemaken," zeg ik doodserieus.
    Ze sprint weg, komt weer terug en lacht. 'Beweeg is, doe eens iets.'
    "Ik?" vraag ik verbaasd. "Hoe bedoel je?"

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:19 ]

    Amare Jackson.

    "Nou, dat wil je echt niet meemaken," zegt hij doodserieus. Ik kan je wel aan.
    "Ik?" vraagt hij dan verbaasd en ik rol met mijn ogen. Nee die dude die in de boom zit.
    "Hoe bedoel je?" Ik kijk hem bedenkelijk aan. Val me aan, ik zal je niks aandoen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florance Morales
    'Tja..' zegt Cameron zacht terwijl hij me mee trekt. 'Ze waren volgens mij buiten,' glimlacht hij. 'Je bent mooi,' fluistert hij dan in mijn oor. Er verschijnt een blos op mijn wangen en als hij zijn armen rond mijn middel sluit glimlach ik lichtjes.
    'Weet je misschien ook waar buiten ze kunnen zijn?' vraag ik. 'In de buurt van de tent of buiten het kamp?'

    [Ugh, ik wist niks]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Jackson

    Ik beet even op mijn lip. 'Ehh bij het bos. ' zeg ik dan en ga weer naast haar lopen terwijl ik mijn arm om hasr middel sla. Ik keek om me heen en zuchtte, maar hoorde haar gedachte weer. Ze telepatheerde met Adam, naja hij antwoordde gewoon normaal terug. 'Achter in het bos. ' verbeterde ik mezelf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adam Hayden Ravi Danner.

    'Nee die dude die in de boom zit.' Hoor ik in mijn hoofd.
    "Ik dus," mompel ik gedempt.
    'Val me aan, ik zal je niks aandoen.' Vervolgt ze.
    Ik spring uit de boom en probeer mijn tactiek te bepalen. Plotseling duik ik op haar af, zodat we beiden op de grond belanden. "Zoiets?" zeg ik met een scheve grijns op mijn gezicht, terwijl ik me van haar af laat rollen.

    Amare Jackson.

    Hij duikt op me af en werkt me tegen de grond.
    Ik grinnik en voordat hij van me af kan rollen bevries ik hem van top tot teen. Dan ontvries ik zijn gezicht.
    Als ik grijns verander ik in een keer weer terug.
    Ik kijk hem aan en zucht opgelucht. 'Zo. Hang je lekker ?' Zeg ik en ging met mijn armen achter mijn hoofd liggen terwijl ik hem grijnzend aankeek.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 12:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [zoeken jullie nog mensen?]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    [zoeken jullie nog mensen?]

    Je kan wel meedoen, inderdaad. (:


    †

    Lijkt me leuk! Is er nog ergens een rollentopic en een voorkeur voor een personage dat aangemaakt moet worden?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Hier is het rollentopic: click.
    En ik laat het personage geheel aan jouw en je fantasie over. :3


    †

    Dat komt helemaal goed dan.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.