• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Isuzu – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent (Finn) Reese – Vuurspuwer
    Realist – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Aether - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif
    Convincing - Ferrelyn Amoir - Engel

    Hoort er al bij:
    Ebola - Amarantha Ortiz - Shapeshifter.
    Khione – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Khione – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Flitwick – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Carmenta – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Carmenta – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Alethiometer – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Corallo – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    ROLLENTOPIC.

    Regels:

    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Khione
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [geen flauw idee. ze is ergens achtergelaten nadat ze met iemand ging praten maar meer weet ik ook niet...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Anders kun je wel Matthew en Scarlett storen? Ze liggen wel halfnaakt nog in een caravan, in bed lol.)


    †

    [Joepie, dat is goed voor haar depressieve liefdesverdriet modus xd is een van hen wel online dan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik (Scarlett) ben wel online, Realist niet.


    †

    Aeras schreef:
    Amare Jackson.

    Er wordt zachtjes tegen mijn hoofd aangeduwd en ik murmel dat ik nog wil slapen. Ik was nog moe en ik wou niet wakker worden. "Wakker worden, slaapkop," hoor ik Adam ineens en ik maak zachtjes mijn ogen open. "Huh." Komt er nog uit mijn mond als ik om me heen kijk maar weet meteen wat er is gebeurd. Een koude wind waait even langs ons heen en ik voel dat aan al het dauw op het gras dat het heeft gemiezerd. "Heb je enig idee hoe laat het is?" Vraagt hij als ik een beetje ben bijgekomen. Ikclaat mijn blik naar de lucht schijnen en de zon schijnt vel, maar het is toch zo koud. "Rond tien uur denk ik. " zeg ik dan met een schorre ochtendstem.
    Mijn blik gaat nog even om me heen nadat ik mijn hoofd van zijn schouder heb afgehaald en me uit mijn opgekrulde houding heb veranderd.
    Ik was gister avond in een keer in slaap gevallen. Gewoon van het te kort aan energie. "Wat voor dag is het. " mompel ik dan.
    Ik kan me niet herinneren dat ik een show had gegeven en als ik erover nadacht..wou ik niet eens met Cameron gaan optreden. Maar goed. Ik zuchtte en bibberde eventjes. Condens kwam uit mijn mond terwijl ik nog eventjes gaapte en me vervolgens uitrekte.


    Adam Hayden Ravi Danner.

    "Huh," mompelt ze, nadat ze haar ogen geopend had. "Rond tien uur, denk ik," beantwoord ze mijn vraag.
    Ik knik op haar antwoord en gaap luidt. Blégh, slapen op de koude grond is geen succes.
    "Wat voor dat is het?" mompelt ze vragend.
    "Dinsdag toch?" antwoord ik op haar vraag. Ik hijs mezelf overeind en trek daarrna ook Amare overeind. "Lekker geslapen?" lach ik zachtjes sarcastisch.
    Ik rek me opnieuw uit. "Zullen we wat gaan eten? We kunnen wel naar mijn caravan," stel ik voor. Het hele gedoe van gister ben ik deels vergeten. Cameron krijgt mij niet klein, echt niet.

    [Oké ik doe wel ik storm wel dat ding binnen of zo...]

    Evanna Butterfly
    Ik keek om me heen. Waar moest ik heen? Misschien kon ik Amare opzoeken. Zat ze nou in die ene caravan? Ik stapte de koele buitenlucht in. Het was bijna volle maan. Hoe moest ik dat doen? De laatste keer dat ik een wolf werd was Cameron er geweest. Ik gaf mezelf een keiharde klap in mijn gezicht en daarna nog een, en nog een. Stop met zeuren, stomme idioot, dacht ik bij mezelf. Zeur niet zo. Niet aanstellen, aan iets anders denken. Het is het niet waard. Ik snoof diep. Ik moest niet zo tuttig doen. Voorzichtig opende ik de deur van de caravan. Dat had ik niet moeten doen.
    Ik zag Matthew en Scarlett in bed liggen. Fuck, ik kon mezelf wel vermoorden. Dit was niet waar Amare was, dat wist ik nu wel. Ik sloeg de deur dicht en bleef tegen de wand van de caravan staan. Ik haalde diep adem en sloeg mijn handen tegen mijn gezicht. Mijn wangen gloeiden nog van de klappen die ik mezelf had gegeven. Waarom moest ik nou zo stom zijn. Zo verschrikkelijk stom.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eden Florance Morales
    Ik lach zachtjes als ik Finn's maag hoor rammelen. Zijn wangen worden nog wat roder. .
    'Ehh,' zegt hij zacht en hij kijkt een beetje verlegen de caravan rond. 'Als het niet te veel moeite is, dan kies ik graag voor het eitje'. Nadat hij dat heeft gezegd gaat hij op een stoel zitten. 'Als je wilt, kan ik je helpen,' stelt hij voor.
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat is niet nodig hoor,' glimlach ik waarna ik wat eieren uit de kast pak, een pannetje op het vuur zet, wat boter in het pannetje doe en als dat gesmolten is breek ik de eieren in de pan. Ongeveer tien minuten later is het klaar en laat ik het gebakken ei op een bord vallen. Ik pak een mes en vork uit de la en geef die samen met het bord met het ei er op aan Finn. 'Smakelijk eten,' glimlach ik.

    [Sorry Syll, ik wist echt helemaal niks D :]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [misschien kan Scarlett naar Evanna toe of zo... Weet niet :$]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 18:29 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amare Cecillia Jackson.

    "Dinsdag toch?" Antwoord hij op mijn vraag. Hij hijst zichzelf en mij op. Ik pak zijn hand en glimlach even. "Dankjewel." zeg ik beleefd en klop mijn kleding uit.
    "Lekker geslapen?" lacht hij dan zachtjes sarcastisch. Het leek alsof hij alles was vergeten. Gisteren was hij nog zo standvast.. "Heerlijk, dat geschop van jou hielp ook mee." lachte ik even sarcastisch terug.
    Hij rekt zich nog één keer uit, waardoor iik even moet gapen. "Zullen we wat gaan eten? We kunnen wel naar mijn caravan," Ik kijk hem vragend en deels niet begrijpend aan. "Mij best, maar weet jíj dat heel zeker?" Ik had niets liever, maar dit was toch vreemd. Gisteren was hij zo terughoudend erover. Wou hij niet meer met me omgaan, laat staan een normaal gesprek voeren en nu?Nu wilt hij gezellig in zijn caravan gaan eten? Wat was dat?
    "Laten, we dan maar gaan, ik rammel." zeg ik grinnikend en haal mijn hand door mijn haar en strijk mijn truitje recht. "Moeten we vaker doen joh, in de koude buitenlucht slapen." mompelde ik toen droogjes en zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Realist schreef:
    Matthew

    ‘Heb je lekker geslapen, met mij zo naast je?’ Haar stem is een beetje schor en enorm sexy. Ze schraap haar keel en gaat verder. ‘Goodmorning doll,’ Ik glimlach en kus haar terug. 'Morning beautiful.' Mijn stem klinkt net als die van haar naders, hees maar minder schor als die van haar. Ik kuch ook en haal een hand door mijn haar. 'Ik heb goed geslapen.' Antwoord ik met een grijnsje. ' Al moet ik toegeven dat dat een beetje moeilijk ging na wat jij gister avond deed.' Ik knipoog en rek me nog een beetje uit. 'Maar goed.' Zucht ik. 'Heb jij ook een beetje kunnen slapen?' Vraag ik dan maar.

    Vincent 'Finn'

    'Dat is niet nodig hoor,' glimlachte ze, nadat ze met haar hoofd had geschud. Ze pakte wat eieren, zette een pannetje op het vuur, deed wat boter erin en even later brak ze de eieren erin. Af en toe hoorde ik mijn maag, gevolgd door mijn wangen die rood werden. Niet veel later verscheen er voor mij een bord met gebakken hij, met een mes en vork.
    'Smakelijk eten,' glimlachte Eden. Een smakelijk glimlachje verscheen er op mijn gezicht en de heerlijke geur van gebakken ei drong in mijn neus. 'Het ziet er geweldig uit,' zei ik, waarna ik begon aan mijn ei. Al veel te gauw had ik hem op en ik likte eventjes langs mijn lippen. 'Dat was verrukkelijk!' zei ik gemeend en ik keek haar met een glimlachje aan. 'Nogmaals bedankt,' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Zal ik voor je afwassen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aeras schreef:
    Amare Cecillia Jackson.

    "Dinsdag toch?" Antwoord hij op mijn vraag. Hij hijst zichzelf en mij op. Ik pak zijn hand en glimlach even. "Dankjewel." zeg ik beleefd en klop mijn kleding uit.
    "Lekker geslapen?" lacht hij dan zachtjes sarcastisch. Het leek alsof hij alles was vergeten. Gisteren was hij nog zo standvast.. "Heerlijk, dat geschop van jou hielp ook mee." lachte ik even sarcastisch terug.
    Hij rekt zich nog één keer uit, waardoor iik even moet gapen. "Zullen we wat gaan eten? We kunnen wel naar mijn caravan," Ik kijk hem vragend en deels niet begrijpend aan. "Mij best, maar weet jíj dat heel zeker?" Ik had niets liever, maar dit was toch vreemd. Gisteren was hij zo terughoudend erover. Wou hij niet meer met me omgaan, laat staan een normaal gesprek voeren en nu?Nu wilt hij gezellig in zijn caravan gaan eten? Wat was dat?
    "Laten, we dan maar gaan, ik rammel." zeg ik grinnikend en haal mijn hand door mijn haar en strijk mijn truitje recht. "Moeten we vaker doen joh, in de koude buitenlucht slapen." mompelde ik toen droogjes en zuchtte.


    Adam Hayden Ravi Danner.

    "Mij best, maar weet jíj dat heel zeker?"
    Ik zucht diep en haal adem. "Ja, dat weet ik zeker. Nadat jij al snel in slaap gevallen was, besefte ik dat ik niet voor je broer moet weglopen, aangezien dat gewoon niet kan. Dat betekend dat ik de rest van mijn leven voor hem weg moet lopen, als ik bij dit circus blijf. Dus we doen het anders." Ik klik vastberaden en zelfverzekerd. "Ik ga met je om en als hij daar anders over denkt, zal mij dat niks schelen,"
    "Laten we dan maar gaan, ik rammel," grinnikt ze vervolgens. "Moeten we vader doen joh, in de koude buitenlucht slapen," mompelt ze droogjes.
    Ik grinnik zachtjes. "Ik vond het wel lekker, eerlijk gezegd. Je frist er van op," zeg ik met een grijns. Vervolgens loop ik voor haar uit naar mijn camper. Bij de camper aangekomen, open ik de deur met de sleutel uit mijn broekzak. Ik ga laat haar de camper in en stap achter haar aan erin.
    "Waar heb je zin in? Een broodje kaas, ham, pindakaas of een gebakken eitje?"

    Amare Cecilia Jackson.

    "Ja, dat weet ik zeker. Nadat jij al snel in slaap gevallen was, besefte ik dat ik niet voor je broer moet weglopen, aangezien dat gewoon niet kan. Dat betekend dat ik de rest van mijn leven voor hem weg moet lopen, als ik bij dit circus blijf. Dus we doen het anders." Hij klikt vastberaden en zelfverzekerd en ik glimlach. "Mooi. Luister je toch een keer naar me."
    Als hij voor me uit loopt snel ik even naar hem toe. Hij opent de camper en ik loop naar binnen waarna hij ook komt. Ik laat mezelf op de bank vallen en ik glimlach. "Hoe lekker het buiten ook was, dit is veel lekkerder." zei ik toen en glimlachte.
    "Waar heb je zin in? Een broodje kaas, ham, pindakaas of een gebakken eitje?" Ik keek hem bedenkelijk aan. "Eitje klinkt goed." besloot ik toen en trok mijn benen op de bank. "Hoe voel je je eigenlijk?" vroeg ik toen zacht en doelde op de pijn die ik had weggehaald. Het had me blijkbaar zo erg uitgeput dat ik meteen in slaap was gevallen. Het beestje was vast meteen al gestorven en eigenlijk was het oneerlijk van me om dat te doen.. maar liever dat beestje dan Adam.

    Cameron Dustin Jackson.

    Ik had heel de nacht doorgezocht en ook al wist ik waar Eden was.. ik durfde niet. Ze had misschien het recht om weg te lopen.. maar daar was ik te koppig voor. Ze moest begrijpen dat ik niemand mijn dierbare wat aan liet doen. De enige mensen die mij nu nog dierbaar waren, waren Amare, Eden nog een paar andere mensen en ja, Evanna behoorde er ook bij.
    Eden had me onder hypnose gebracht en me laten bevelen om het uit te maken met Eve. Ik zuchtte en liet regelrecht naar haar caravan toe. Ik klopte op de deur en wachtte rustig tot ze de deur open zou maken. Mezelf beheersen en de waarheid spreken zo kon ik Eden misschien het best overtuigen. Ik wou haar niet kwijt raken en al helemaal niet ervoor zorgen dat ze bang voor me was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.