• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.

    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.


    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Keegan
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - Winged
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Carmenta
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Druella
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Druella
    Cathy Jaqueline Moore - Belle - Druella

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Flitwick
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Keegan
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Flitwick
    Henry Mills - Geen - Flitwick
    Eric (i don't know his name, sorry...) - WillNotLearn

    We zitten vol!

    Vooral, Veel plezier :"D


    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Heb ik drie uur lang gestofzuigd, mag ik weer een stuk overnieuw gaan doen. Daarna post ik wel wat.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Joel ~Peter Pan


    "Waarom een verontschuldiging? Ik heb er geen problemen mee, hoor."
    Ik grinnik en veeg de kruimels van mijn mondhoeken.
    "Het kon dat je zo'n meisje was dat allergisch was aan calorieen die zich binnen een straal van vijf kilometer rondom je bevinden?"
    Lachend steek ik mijn hand uit naar haar.
    "Joel Max Caldwell," stel ik mezelf voor.
    "Maar je mag Joel zeggen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kaylee - Wendy
    ''Het kon dat je zo'n meisje was dat allergisch was aan calorieën die zich binnen een straal van vijf kilometer rondom je bevinden?'' zei de nog onbekende jongen, en ik keek hem quasi-verontwaardigd aan. Dat faalde echter door de kleine grijns die mijn lippen sierde.
    ''Wees niet bang. Ik eet volgens mij al veel te veel,'' grinnikte ik.
    ''Joel Max Caldwell,'' stelde de jongen zich voor, en ik schudde zijn hand. ''Maar je mag Joel zeggen,'' zei hij.
    ''Dat was ik al van plan,'' grinnikte ik.
    ''Kaylee Cheryl Harlings,'' zei ik. ''Maar je mag me Kaylee noemen,'' zei ik op dezelfde manier Joel zich had voorgesteld.
    Ik lachte even en nam een slokje van mijn ijskoffie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joel ~Peter Pan

    "Wees niet bang. Ik eet volgens mij al veel te veel."
    Ik grinnik even.
    "Dat merk je dan niet hoor."
    Ik geef haar even een plagende knipoog.
    "Kaylee Cheryl Harlings. Maar je mag me Kaylee noemen."
    "Dat was ik al van plan," herhaal ik haar woorden.
    Grijnzend kijk ik haar aan terwijl ik mijn tanden in de muffin zet.
    "Wil je een stukje?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kaylee - Wendy
    ''Dat merk je dan niet hoor,'' zei hij, en knipoogde plagend.
    Ik glimlachte bescheiden.
    ''Dat was ik al van plan,'' herhaalde hij me van net, en ik lachte. Grijnzend nam hij nog een hapje van zijn muffin.
    ''Wil je een stukje?'' vroeg hij, en ik knikte terwijl ik breed grijnsde. Dûh.. dat aanbod sla ik toch niet af? Ik was dol op muffins.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joel ~Peter Pan

    Ik grinnik wanneer ze breed knikt.
    "Je deelt een muffin met een vreemde. Ben je wel zeker dat dat veilig is?"
    Ik breek een stukje van het gebak en geef het haar aan, terwijl ik haar grijnzend blijf aankijken.
    "Niet dat ik mezelf zou vergiftigen, of iemand anders, maar je weet maar nooit."
    Lachend neem ik nog een hap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kaylee - Wendy
    ''Je deelt een muffin met een vreemde. Ben je wel zeker dat dat veilig is?'' zei Joel, en brak een stukje af om deze vervolgens grijnzend te overhandigen. Ik bedankte hem.
    ''Niet dat ik mezelf zou vergiftigen, of iemand anders, maar je weet maar nooit,'' zei hij en ik knikte grinnikend mijn hoofd.
    ''Ten eerste ben je geen vreemde, Joel,'' grinnikte ik. ''Daarbij zou je, áls die muffin vergiftigd was, het niet vragen. Oh, en ik heb gezien hoe die muffin werd geserveerd en je er niks mee deed,'' zei ik nonchalant, en begon aan mijn stukje muffin te eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mr Grey - Beast

    'Het is goed, Be... Cathy.' Ik had geen idee wat ik wilde zeggen vóór dat ik Cathy zei. Een beetje achterdochtig keek ik naar haar gezicht. Er was iets vreemds aan dit gesprek, aan ons... Ik moet naar de winkel. Ik ga hem zo openen. Je mag mee als je wil.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Joel ~Peter Pan

    "Ten eerste ben je geen vreemde, Joel. Daarbij zou je, als die muffin vergiftigd was, het niet vragen. Ph, en ik heb gezien hoe die muffin werd geserveerd en er niks mee deed."
    Ik grinnik.
    "Goede uitleg. Maar toch. Technisch gezien zijn we wel vreemdem, Kaylee, en daarbij, het kan even goed zijn dat ik al op voorhand een plan had samengesteld, waardoor deze muffin wel degelijk vergiftigd is. Maar daarvoor moet je al heel hard gaan doordenken, vind je niet?"
    Grijnzend neem ik een slok van mijn fruitsap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Laila

    Ik kijk haar even bedachtzaam aan, het maakte mij nooit uit welke tijd van het jaar het was zomer, is lekker warm, herfst, is ontzettend mooi, winter is hardstikke gezellig en de lente is alles een beetje tegelijk. Ik knik toch maar 'Nog wat gebeurd?' vraag ik.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Naging = Flitwick]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wil iemand dit nog doen of moet ik dit RPG vergeten?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik wil best verder, hoor. x3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''