• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.

    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.


    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Keegan
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - Winged
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Carmenta
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Druella
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Druella
    Cathy Jaqueline Moore - Belle - Druella

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Flitwick
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Keegan
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Flitwick
    Henry Mills - Geen - Flitwick
    Eric (i don't know his name, sorry...) - WillNotLearn

    We zitten vol!

    Vooral, Veel plezier :"D


    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik post zo voor Wendy dan met Peter, als je wil?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja, is goed!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joel Max Caldwell - Peter Pan

    Ik loop het park uit en leun tegen de pilaren van de brug aan om wat te stretchen. Enkele zweetdruppels parelen op mijn voorhoofd en glimlach naar iemand die voorbijloopt en ik vaag herken van op school.
    Ik open mijn drinkfles, en merk dat ze helemaal leeg is, dus beslis ik om naar het Cafe te gaan.
    Nog licht hijgend open ik de deur en de geur van koffie dringt mijn neusgaten binnen. Mijn buik begint te rammelen, en ik merk dat ik ontbijt heb overgeslagen.
    "Een fruitsap en een muffin," bestel ik, wanneer ik de bar voorbijloop en in een hoekje aan een tafel kruip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [mag Laila Wendy tegenkomen in het park? Hoe oud is Wendy?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [dat van mij was al bedoeld dat ze peter kon tegenkomen ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hou het maar bij Lily -Doornroosje-, haha. Lily gaat zo naar Peter ^^
    Ik reageer zo met Lily (en Kaylee)]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mr Grey
    Aan de ene kant heb je gelijk, ik ben niet altijd saai. Maar toch...' ik keek naar de hand op mijn arm. Ik legde even een hand op haar schouder. 'Ik weet geen gepaste reactie op alles wat je net zei, maar ik wil wel dat je weet dat ik het niet zal vergeten. Ik legde mijn beide handen weer losjes op mijn lange stok terwijl ik naar de horizon, bedekt met kille eind-herfst begin-winter wolken in de verte keek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [???]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    {wie wil Eric, prince phillip of Alladin meeten? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Winged, kan je alsjeblieft je reactie quoten? :'D Ik kan hem niet vinden, lol.]

    Kaylee - Wendy
    Met een vrolijke glimlach loop ik het cafe binnen. Ik bestelde een ijskoffie en keek even rond.
    Het was druk, en terwijl ik op mijn lip beet keek ik rond, zoekend naar een plekje.
    Uiteindelijk zag ik een tafel waar een jongen aan zitten. Een tikkeltje verlegen liep ik naar hem toe.
    ''Eh- kan ik.. hier zitten? Er is verder geen plek,'' glimlachte ik twijfelend terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Winged schreef:
    [me!]

    Laila Mijnenberg

    Nadat ik mijn eendjes af heb gooi ik de rest van het brood het water en zet mijn voeten weer aan land. Ik dwaal een beetje door het park met mijn schoenen in mijn hand. Uiteindelijk zie ik Lilly op een bankje zitten, ik loop naar haar toe 'Hallo Lilly, het is geweldig weer vandaag he?'


    :Y)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Joel Max Caldwell ~Peter Pan

    "Eh- kan ik.. hier zitten? Er is verder geen plek."
    Ik kijk op en schuif een beetje op.
    "Natuurlijk, zet je maar neer."
    Glimlachend kijk ik haar aan. Mijn blik verandert in een grijns wanneer ze mijn muffin brengen.
    "Sorry, ik heb vandaag nog niet gegeten," zeg ik verontschuldigend tegen het meisje en neem een hap van het gebak.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    {Wil er iemand mijn personage's meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik leef nog! Hallelujah! *gaat reageren*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cathy - Belle
    Ik keek hem aan terwijl hij praatte. Uiteindelijk legde hij een hand op mijn schouder.
    ''Ik weet geen gepaste reactie op alles wat je net zei, maar ik wil wel dat je weet dat ik het niet zal vergeten,'' zei Grey, om vervolgens zijn hand weer weg te halen.
    Ik glimlachte even. Ik was blij dat hij wist dat ik het meende. ''Je hoeft er ook geen gepaste reactie op te hebben. Ik wil gewoon dat je weet dat je niet saai bent, meer niet,'' glimlachte ik.

    Kaylee - Wendy
    ''Natuurlijk, zet je maar neer,'' glimlachte de jongen, en ik glimlachte even terug terwijl ik tegenover hem plaats nam. Mijn tas zette ik op de stoel naast me, en ik keek met een zachte grinnik toe hoe de jongen zijn muffin grijnzend in ontvangst nam.
    "Sorry, ik heb vandaag nog niet gegeten," zei hij, en ik grijnsde even. ''Waarom een verontschuldiging? Ik heb er geen problemen mee, hoor,'' grinnikte ik.
    Niet veel later werd mijn ijskoffie geserveerd.

    Lily - Doornroosje
    ''Hallo Lily, het is geweldig weer vandaag he?'' hoorde ik plotseling, en nadat ik was opgeschrokken uit mijn dagdroom keek ik op. Laila haar opgewekte gezicht keek me aan, en ik glimlachte even om vervolgens te knikken.
    ''Ja.. heerlijk, voor deze tijd van het jaar,'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''