• -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    (Jullie weten het wel.(A) Start maar weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topic]

    (Ik schrijf wel iets.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zuchtte zachtjes en keek Liam aan, hem kende ik eigenlijk nog niet zo goed. 'Mag ik jullie wat vragen? Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk? Van school of zo...' mompel ik, terwijl ik jullie nog eens opneem. 'Of van eh... familie?!'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik bijt even op mijn lip en kijk haar aan. 'Van xfactor' zeg ik dan na een tijdje en glimlach even. Ik kijk daarna even naar Louis die niks meer had gezegd.

    Niall

    'Zeg Lou, ik wist ook niet dat je daar stond hoor.' zeg ik licht geïriteerd. 'Je weet ook dat ik niet zo... een flirt type ben, dus waarom gingen jullie dan gelijk naar de meiden?' Ik zucht even. 'Man, het maakt ook niet uit. Deze vakantie moet gewoon leuk worden!' Ik trek mijn shirt uit en ren naar de zee. Ondanks dat het zo warm is, is de zee toch een beetje koud. Ik laat mezelf achterover in de zee vallen en kom dan weer boven water. Grijnzend steek ik mijn duim op.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Liam even verbouwereerd aan. 'xFactor?! Maar... Wacht eens even, jullie zijn beroemd he?!' roep ik, misschien iets te hard en ik sla snel een hand voor mijn mond. 'Sorry...'


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics + What did I miss??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Louis was boos omdat iedereen hem achterliet maar heeft het goed geakt met Niall (hij was trouwens niet boos op Liam ^^), Steffie komt er net achter dat One Direction beroemd is en Niall ligt nu in de zee :)]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    -

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [En waar kan Elena inspringen ze zit nu bij Harry op een handdoek alleen hazza is off.... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik kijk haar even aan en knik dan. 'Ja, maar we hebben een tijdje pauze' zeg ik en bijt op mijn lip. Ik hoopte niet dat ze ineens anders ging doen, we zijn ook maar gewone jongens. Oke we hebben veel geld en kunnen zingen, maar we gedragen ons normaal. Naja normaal kan je het niet noemen maar niet anders dan voor xfactor

    [Maakt mij niet uit wie wil er met Elena praten ik kan naar de persoon toegaan of iemand komt naar mij. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam en loop dan naar de zee, naar Niall om precies te zijn. Ik kwam wel vaker beroemdheden tegen in Amerika, het waren normale mensen. Ik zwom naar Niall toe en ging achter hem staan. 'Boe!'


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Kom anders zwemmen met Niall ;3]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    (Je kan naar Liam toegaan? Die heb ik al eventjes alleen gelaten voor je.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.