• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.

    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.


    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Keegan
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - Winged
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Carmenta
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Druella
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Druella
    Cathy Jaqueline Moore - Belle - Druella

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Flitwick
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Keegan
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Flitwick
    Henry Mills - Geen - Flitwick
    Eric (i don't know his name, sorry...) - WillNotLearn

    We zitten vol!

    Vooral, Veel plezier :"D


    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Winged schreef:
    [wait... is mr. Grey nou Rumplestiltskin of The Beast


    [allebei... maar meer beest (in de serie ook.. maar ik zal het Beest blijven ''zeggen'']


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [:8okui:P(A)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:59 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Keegan schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Je kan aan het zwemmen zijn:P, nee ik zou gewoon je huis uitlopen naar het café waar mr. Grey en Cathy zijn of naar het park waar doornroosje en goudlokje zijn of Flynn Rider op straat tegenkomen]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Iemand voor Belle, Doornroosje of Wendy?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [me!]

    Laila Mijnenberg

    Nadat ik mijn eendjes af heb gooi ik de rest van het brood het water en zet mijn voeten weer aan land. Ik dwaal een beetje door het park met mijn schoenen in mijn hand. Uiteindelijk zie ik Lilly op een bankje zitten, ik loop naar haar toe 'Hallo Lilly, het is geweldig weer vandaag he?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    {Ik heb Prins Philip, Alladin en Prince Eric nog? :3 (Eric staat er trouwens nog niet tussen..)}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Waar kan ik inspringen met Sneeuwwitje?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    {Waar kan ik heen met Prins Phillip, Alladin en Prince Eric? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [@Wings: Kan het Kaylee [Wendy] zijn ipv Lily? Want dan kan ik die op Eric afsturen 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar kan ik inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sirens ---> Carmenta


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aragog schreef:
    [@Wings: Kan het Kaylee [Wendy] zijn ipv Lily? Want dan kan ik die op Eric afsturen 8D]


    [kan wel maar die zit niet op een bankje in het park of wel?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Sorry dat ik zo lang weg was. Ik heb alleen dit weekend -en vandaag heel weinig- tijd, want daarna ben ik weer bij mn moeder en tot oktober hebben we geen internet of televisie door een fout in het beheer... Dus ik heb zaterdag 30 september een rotdag, want dan hebben we geen televisie en dan begint Once Upon a Time... :( Dus waar zou ik in kunnen springen? Grey -> Belle?
    Charles -> Rapunzel?
    o en sorry voor mijn vage naam, er ging iets mis... ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Yeah, sure, ik heb toch niks te doen met Belle. Doe maar dat ze ergens buiten rondloopt.

    @Wings: hahaha, nou en. Zet haar maar op een bankje neer. 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''