• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.

    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.


    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Keegan
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - Winged
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Carmenta
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Druella
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Druella
    Cathy Jaqueline Moore - Belle - Druella

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Flitwick
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Keegan
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Flitwick
    Henry Mills - Geen - Flitwick
    Eric (i don't know his name, sorry...) - WillNotLearn

    We zitten vol!

    Vooral, Veel plezier :"D


    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mr. Grey - Beast
    Ik zie Cathy in de verte lopen. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. Langzaam loop ik naar haar toe.
    Ik leg een hand op haar schouder ten teken dat ik er ben. 'En, hoe gaat het nu met je?' Ik haal mijn hand van haar schouder en loop langzaam met haar mee, haar aankijkend door mijn hoofd te draaien.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cathy - Belle
    Ik schrok lichtelijk toen ik plotseling een hand op mijn schouder voelde, maar ik wist direct dat het Grey was.
    ''En, hoe gaat het nu met je?'' vroeg hij terwijl hij met me mee liep, en een kleine grijns sierde mijn lippen.
    ''Nog altijd goed. En met jou?'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mr. Grey - Beast
    Ik voelde dat ze schrok, maar daarna gelijk rustig was.
    'Nog altijd goed. En met jou?'
    'Nu ik weer iemand zie een stuk beter, deary.' Ik leunde op mijn lange stok en liep toen weer verder. Ik voelde me oud, vergeleken met Cathy en alle anderen hier. Ik was helemaal niet oud, hoogstens drie jaar ouder dan zij was, maar toch. Iedereen zat hier zo vol leven en vreugde, hielden van elkaar en renden door de bossen, maar ik liep met een lange, zwarte stok omdat mijn ene been slecht was, leek voor mijn gevoel veel ouder en was anders. Maar ik zou er niemand over laten weten. Met een lichte grijns op mijn gezicht keek ik naar Cathy en liep rustig door.
    'Dus... Waar was je naar op weg?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Keegan schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]


    [3de keer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ( Ik heb pocahontas voor je xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik wil wel, maar ik kan echt niet volgen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cathy - Belle
    Ik glimlachte even en liep met hem mee.
    "Dus... Waar was je naar op toe?" vroeg hij, en met een kleine grijns haalde ik mijn schouders op.
    "Op zoek naar plezier, of in ieder geval iets dat me bezig houdt," antwoordde ik eerlijk.
    Ja.. Ik had niet echt een levensdoel.
    Ik was zo'n persoon die wel ziet wat op haar pad komt.

    [Ik zit op mobiel dus ben traag. x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mr Grey - Beast
    Ik dacht even na. Ze zei dat ze naar plezier zocht. En dan liep ze naast mij?
    'Cathy, als je plezier zoekt moet je niet bij mij zijn, ik ben zo wat het saaiste mens in het dorp. Dus als je plezier wil moet je naar grannys gaan, daar vind je vast wel een leuk iemand waar je mee plezier kan hebben.' lachend schudde ik mijn haar naar achter. 'Ik liep eigenlijk zo maar wat rond, wat je plezier noemt.' grinnikte ik er achter aan.

    [me to at Phone]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cathy - Belle
    "Ik vind je niet saai!" protesteerde ik.
    "Hoe kom je daar eigenlijk bij?" Voegde ik er nog vragend aan toe. Ik vond Grey helemaal niet saai. Ik mocht hem heel erg, zelfs.
    "Oh, en trouwens, ik ook," grinnikte ik, doelend op zijn laatste zin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mr Grey - Beast
    Verbaasd keek ik haar aan. Ik? Niet saai? Ik snoof.
    'Dat is niet zo moeilijk. Iedereen hier is meestal vrolijk buiten aan het rondhuppelen. Zie je mij al vrolijk buiten zijn? Ik zit eigenlijk altijd in mijn winkel, het is daar donker, stil en sommige mensen vinden het eng. Ik draag altijd zwarte kleren en ik ga nooit mee naar feesten, alleen als ik er iets moet doen. Echt niet saai.' het was niet gemeen bedoeld, meer een beetje mezelf bespottend en licht sarcastisch.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cathy - Belle
    Ik stopte met lopen en keek hem aan.
    "Dat is nu wat ik zo leuk aan je vind. Ik houd niet zo van drukte, nou ja.. Niet als andere mensen druk zijn. Jij luistert tenminste naar wat ik te zeggen heb," legde ik uit, en sloeg mijn ogen neer.
    "En ik vind je niet eng. Helemaal niet zelfs," voegde ik er nog aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mr. Grey - Beast
    Ook ik stopte met lopen. Ik was een paar stappen verder. 'Weetje.' zei ik na een korte stilte.
    'Dat is raar, deary.' Ik wist niks anders te zeggen. Uiteindelijk zei ik toch nog iets. 'En je zei nog wel dat je op zoek was naar plezier, die je hier niet gaat vinden.' Ik haalde rustig adem, draaide me om en liep langzaam verder. Wat ze net had gezegd was raar, vreemd zelfs.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cathy - Belle
    Ik staarde hem even verbaasd na, maar toen hervatte ik mezelf en haalde hem in. Ik pakte zachtjes zijn arm vast om hem tegen te houden.
    "Maar ik meen het. Als ik dat niet deed was ik nu al weg," zei ik zachtjes, en ik keek hem doordringend aan.
    Ik snapte hem niet echt, waarom vond hij dit van zichzelf?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (ik kan net zoals Keegan ook niet volgen. Kan iemand ons helpen, een kleine samenvatting of waar we kunnen inspringen.. ik heb de kleine zeemeermin als personage btw (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Opzich is er nog niks gebeurt.. :'D Grey en Cathy hebben gewoon simpele gesprekjes gehouden, niks bijzonders.

    Ik heb trouwens Kaylee -Wendy- in de aanbieding. (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''