• Hallo,
    ik doe Havo 4 en ik moest gaan kijken welke versie ik heb op mijn grafische rekenmachine. Ik heb de 2.53 mp, maar ik moet de 2.55 mp hebben. Mijn docent heeft gezegd dat ik dan moet upgraden naar de 2.55 mp, maar hij is nieuw voor mij dus ik weet niet hoe je dat moet doen.
    Ik kan het ook niet op internet juist vinden en mijn handboek gaat ook niet zo ver.

    Iemand een idee?

    XX


    Yongguk & Daehyun <33

    Ermee naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, en hem daar laten upgraden? Misschien weten zij wel hoe het werkt? :Y)


    He's a lion. Who Can Talk.

    google is your best friend?
    ik zou het zelf ab-so-luut niet weten

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:39 ]


    Miep

    @xSTARSHIP;
    Ik kan er niet mee terug naar de winkel, want we hebben hem via marktplaats, dat ivm met dat ik maar 3 uur per week wiskunde a heb en ik geen een van over de 120 wilde hebben :$


    Yongguk & Daehyun <33

    Oh, das balen. Misschien kan je er alsnog mee naar een of andere winkel-in-die-spullen gaan? Gewoon met je vraag?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:44 ]


    He's a lion. Who Can Talk.

    Iemand heeft mij een site geven, snapte ik dat, wilde ik het kabeltje gebruiken, blijkt ie niet op mijn laptop en de rest van de computers te kunnen >.< Dus ik vind dat mijn leraar dat maar mooi voor mij mag doen.


    Yongguk & Daehyun <33

    Die dingen kun je upgraden o.o?
    Dat wist ik nog niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor