• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik lachte en schudde mijn hoofd. 'How bout me ?' Ik grinnikte. 'Van huis uit mijn latin moves meegekregen. Hiphop aangeleerd en op ballet en modern gezeten. ' zeg ik dan met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb vandaag tot 3 uur weer les :3 en nu ga ik even douchen. ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    John
    Ze heeft op les gezeten dus... 'Ik heb nooit op les gezeten, jk heb nooit zo'n zin om naar anderen te luisteren,' zeg ik met een kleine grijns. Mijn arm ligt om Rachelle heen. En de ander ligt nog steeds achter mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn handen glijden naar mijn kont en hij knijpt er zachtjes in. Ik kreun heel kort heel zachtjes en hij zoent mijn nek en drukt dan weer een kus op mijn mond. Ik trek Jake zachtjes mee naar het bed terwijl ik hem weer door zoen. Ik doe ons zitten en tik zachtjes met mijn tong tegen zijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik open mijn mond een stukje en ga met.mijn ene hand naar boven om hem in haar nek te leggen. Ik duw haar zachtjes naar achteren en ga boven haar hangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Onze tongen vinden die van elkaar en de kus wordt een tongzoen. Jake heeft me zachtjes achterover geduwd en hangt nu boven me. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas heen en glimlach tijdens de zoen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik leg mijn beide handen weer op haar heupen en ga op in de kus. Ik geef haar als onze lippen even van elkaar zijn kusjes in haar hals en op haar gezicht en eindig weer bij haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn lippen dwalen even over mijn hals en gezicht. Ii trek Jake dichter naar me toe en draai ons dan om zodat ik boven Jake hang. Ik druk mijn lippen in zijn nek en zet met een lachje een zuigplek. Ik ga weer met mijn lippen naar zijn lippen maar ik druk alleen maar om zijn mond heen kusjes, niet op zijn lippen. Mijn handen strelen zijn buik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan baayyybaayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    Ik grinnik even.'ach het valt mee. Ik moest op les. Waarom weet ik nog steeds niet, maar ja. Dansen zit toch op in mijn bloed. ' zeg ik en kijk hem even aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Zucht.. Vandaag tot kwart voor 2.. Daarna piano les en ik word hier al helemaal gek -.-''}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb nu twee tussenuren -.-']

    Jonathan Fields
    ik glimlach en kijk ook naar Rachelle. 'Dat is ook wel te merken, dat het in je bloed zit. Een beetje born from a boombox.' ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en leun dan weer in mijn kussen en sluit even mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik ben nu gelukkig uit.. Ik had het laatste uur mentor uur dus ben gaan lezen uit een boek dat ik mee had, echt ik kreeg bijna van iedereen opmerkingen en vragen waarom ik dat doe -.-'' Dat waarom als we niets hoeven te doen ik ga lezen}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( gs viel uit ! )

    Rachelle Lemmons

    Ik glimlachte. 'Kinda.' Zei ik alleen en ging ook achterover liggen. Ik zuchtte. Waarom moest Ray me nou toch hebben ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Rachelle komt ook weer achterover liggen voel ik, aangezien ik nog steeds met mijn ogen dicht lig. Ik zucht een keertje en open dan weer mijn ogen. 'Je hebt geen last meer van je arm?' vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.