• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik grinnik en loop mee de badkamer in. 'Misschien moet ik dat wel eens doen.'
    Het is leuk om te zien dat ze niet meer zo verlegen is.

    Alexi
    'Je kon dood zijn.' stamel ik zachtjes en kijk hem verwart aan. 'Waarom deed je dat? Ik kan me zelf ook wel redden. Ax, ik zou niet kunnen leven zonder je.' Ik wrijf even door zijn haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Nee met mijn tante.' zegt ze. Ik pak het fototoestel en trek een foto van Leslie en het meisje. 'Wat is je naam little one.' glimlach ik. 'Ailyn.'zegt ze. 'Zo dat is een mooie naam.' zeg ik vrolijk en ze lacht. Serieus, het liefst van al zou ik dit meisje gewoon meenemen naar huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vind het ook een mooie naam, ik heb hem nog nooit eerder gehoord. Als ik klaar ben met vlechten zeg ik, 'Nu ben je nóg mooier dan je al was, en dat was moeilijk te overtreffen hoor!' en Ailyn giechelt. Ik kijk glimlachend naar haar. Ze is gewoon zo schattig. 'Is je tante dan nu niet op zoek naar je?' vraag ik aan haar. Ik strijk een lok achter mijn oor. Ik kijk even naar Jake. En dan weer terug naar Ailyn. Ik hoop op een dag ook zo'n lief meisje te hebben. Maar nu nog niet, daar ben ik nog te jong voor. En ik ga waarschijnlijk dood als Jake de vader is en ik nog mens ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mooi vooruitzicht voor Alexi & Axton thanks in het vertrouwen Les xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ghehehehe :Y) sorry :3 wáárschijnlijk is niet zeker :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik grinnik en loop mee de badkamer in. 'Misschien moet ik dat wel eens doen.'
    Het is leuk om te zien dat ze niet meer zo verlegen is.

    Alexi
    'Je kon dood zijn.' stamel ik zachtjes en kijk hem verwart aan. 'Waarom deed je dat? Ik kan me zelf ook wel redden. Ax, ik zou niet kunnen leven zonder je.' Ik wrijf even door zijn haren.

    Braxton 'Rose'
    "Maar misschien moeten we eerst even douchen. Ik zou zeggen zonde dat je je kleren hebt aangedaan, maar ik vind het niet erg, aangezien je ze toch weer zal moeten uitdoen." grijns ik en doe de deur achter ons dicht.

    Axton
    "Maar nu ben je veilig! En ik kan je ook veel beter beschermen. Mijn krachten zijn verdubbeld. Niemand doet je nu nog pijn!" glimlachte ik blij en nam haar hand vast, waarmee ze door mijn haar aan het wrijven was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Ja ik denk het.' zegt ze en fronst haar wenkbrauwen. Dan geeft ze Leslie een kusje op haar wang en huppelt er vandoor. 'Ik had zin om haar mee te nemen.' mompel ik zachtjes tegen Leslie en kus haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en kleed me weer uit maar wel tot op mijn boxer. 'Zo goed miss?' lach ik en trek haar tegen me aan.

    Alexi
    Ik glimlach en druk hem zachtjes naar achteren en ga boven hem hangen. 'Toch staat het idee me nog altijd niet aan dat je in dat vuur bent gestapt.' zeg ik zachtjes en druk teder mijn lippen op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze drukt een kusje op mijn wang wat mijn hart verwarmd en dan huppelt ze weg. Ik glimlach en kijk haar na. Dan kijk ik naar Jake, ik glimlach om zijn woorden en kus hem dan zachtjes terug. 'Ik snap wat je bedoelt,' zeg ik dan. 'Misschien dat jij ook wel zo'n lief meisje krijgt later.' en ik kijk Jake aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Ros'
    "Bijna." grinnikte ik en drukte een kus op zijn lippen. Met een sierlijke draai maak ik me uit zijn armen los en loop naar de douche. Ik laat het water stromen, zodat het kan opwarmen, terwijl ik mijn kleren uit doe... Weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Misschien.' mompel ik en kijk Leslie aan. 'Maar ik zou alleen jouw als haar moeder willen.' zeg ik naar de waarheid en streel haar wang. Ik druk mijn lippen weer op de hare voor een langere slomere kus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beantwoorde glimlachend haar kus.
    "Hmm, maar normaal doet vuur me niets. En nu zeker niet meer." glimlachte ik en drukte weer mijn lippen op de hare. Mijn armen sloeg ik om haar heen om haar tegen me aan te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    En als hij mij als moeder wil dan kan het zijn dat ik sterf tijdens de bevalling, of ik moet demon worden, zodat het sowieso goed gaat, of ik moet zoveel geluk hebben en sterk genoeg zijn. En dat betwijfel ik. Ik ga op in de kus en ga op Jake zijn schoot zitten met mijn benen aan weerszijden van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik help haar met haar uitkleden en glimlach ik. Ik druk weer een paar kusjes in haar nek en wrijf dan even "per ongeluk" over haar naakte borsten.

    Alexi
    Ik haal even mijn lippen van de zijne om zijn shirt uit te doen en druk ze dan weer op de zijne terwijl ik met mijn handen over zijn borstkast ga.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Ik word nonkel.' zeg ik plots vrolijk als me er iets binnenvalt en ik grijns. 'Ik ga ervoor zorgen dat ik peter word van het kindje van Axton & Alexi!' zeg ik opgetogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'