• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik grinnik 'Dat liefste Rose, heet lust.' zeg ik en zoen haar terug. Ik voeg er nog een tweede vinger bij en beweeg rustig.

    Alexi
    Ik kijk hem ondeugend aan. 'Ik wil jouw laten genieten nadat je mijn leven gered hebt.' zeg ik zachtjes. Ik trek zijn jeans uit en zoen me dan een weg naar beneden. Ik geef een kusje boven de rand van zijn boxer en trek dan zijn boxer uit.

    Braxlin 'Rose'
    Ik kreunde hard en ging met mijn hele gewicht tegen de muur aan leunen. Alleen zo voorkwam ik dat ik door mijn benen zakte. Ik trok hem dichter tegen me aan en voelde mijn vingers zich in zijn huid boren van genot.

    Axton
    "Ik moet meer bijna doodgaan." mompelde ik hees. Een vreselijke ongeduldigheid zinderde onder mijn huid. Mijn lichaam wachtte vol verwachting op het heerlijke gevoel dat zou volgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aragog schreef:
    (...)
    Lily
    Ik lachte zachtjes en kuste hem weer hartstochtelijk terug.
    Mijn vingers liet ik door zijn natte haren glijden terwijl ik mijn mond een stukje opende.


    Damon
    In een mum van tijd verkende haar tong mijn mond en deed ik hetzelfde, mijn maag voelde alsof er een achtbaan in rond denderde, iets waar ik aan gewend was geraakt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    'Auwtch' mompel ik droog grinnikend en voeg er dan nog een derde vinger bij. Zachtjes wrijf ik ondertussen met mijn duim over haar clitje.

    Alexi
    Aarzelend neem ik hem in mijn mond en begin hem zachtjes te pijpen. Ik draai met mijn tong een rondje rond zijn eikel en neem hem dan dieper in mijn mond.

    [No comment...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben zo terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {haha, erg zijn wij xD}
    Braxlin 'Rose'
    Ik zou wel sorry willen zeggen hebben, maar door de kreunen werd het woord afgesnoerd. Ik probeerde mijn handen te ontspannen, terwijl de steeds grotere golven van genot door mijn lichaam stroomden.
    Met een onderdrukte schreeuw kwam ik klaar en zakte meteen door mijn benen.

    Axton
    Een kreun verlaat mijn mond en mijn ademhaling versnelt tot een hijgend tempo, terwijl het genot mijn lichaam en hersenen overneemt.
    Ik hou het deken in mijn handen geklemd, zodat ik niets stom kon doen. Zoals haar hoofd vastgrijpen, zodat ze nog onmogelijk kon ophouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Ik laat je niet los vanavond of ik ben je kwijt. Want je weet nooit wat er kan gebeuren als je danst met iemand.' lach ik en kus haar zachtjes.


    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen en verbreek dan de kus. 'Je raakt me niet kwijt,' zeg ik glimlachend. 'En ik denk niet dat iemand mij van je wilt afpakken. Helemaal niemand. En ik ga zeeeeeker dansen. Met jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik zie haar op de grond zakken en ga naast haar zitten. 'Alles ok?' vraag ik bezorgt misschien heeft ze haar pijn gedaan toen ze neerviel.

    Alexi
    Ik neem hem even helemaal in mijn mond maar moet al snel weer hem weer uit mijn mond halen om naar adem te happen. Ik probeer het nog een paar keertjes tot ik hem zo kan houden terwijl ik door mijn neus ademhaal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Laat ik dat nu niet erg vinden.' lach ik en streel zachtjes haar naakte huid.
    'Zullen we douchen? Samen?' vraag ik haar glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik schudde buiten adem mijn hoofd.
    "Geweldig, perfect, dat komt meer in de buut dan ok." mompelde ik zacht en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.

    Axton
    Ik vond het zo fijn, maar... ze moest dit alleen doen als ze het helemaal wou. Ze was me niets verschuldigd.
    "Wacht Alexi..." ik duwde haar zachtjes van me af, zodat ik haar recht kon aankijken. "Je hoeft dit niet te doen omdat je denkt dat je me iets schuldig bent of zo... Ik weet zeker dat jij hetzelfde zou gedaan hebben in mijn plaats. Je hoeft jezelf nergens toe te verplichten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij streelt mijn naakte huid en ik ril heel even. Hij vraagt of we zullen douchen, samen. Ik trek een serieus gezicht en zeg, 'Nee. Ik wil apart douchen.' maar dan moet ij toch lachen. 'Nee flauw, tuurlijk wil ik wel samen douchen.' ik kruip onder Jake vandaan en pak Jake zijn hand en trek hem mee naar de badkamer. Ik laat zijn hand dan los en maak mijn knoop open van mijn jeans en laat die dan zakken en stap eruit. Im draai me glimlachend om naar Jake. Ik klik mijn bh los en laat die vallen. En daarna stap ik uit mijn slipje en zet dan een paar stappen achteruit voordat ik me weer omdraai. Ik zet de douche aan en ga er alvast onder staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik leg mijn hoofd op het hare en trek zo aan de kabel die verbonden in met de douchekop dat het warme water over ons heen valt. 'Kissing in the rain.' lach ik zachtjes in plaats van singing in the rain en kus zachtjes haar lippen.

    Alexi
    'Dat doe ik ook niet.' zeg ik zachtjes en glimlach lief, ik kus hem zachtjes en ga even door zijn haren. 'Maar als je wil dat ik stop?' zeg ik lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kleed me ook uit en stap bij haar onder de warme douchestralen. Ik kus haar zachtjes als ik mijn armen weer om haar heupen plaats en haar tegen me aantrek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik grinnikte en beantwoorde zijn kus teder.
    Mijn hart leek weer een beetje tot bedaren te komen, tot ik zeker was dat onze hartslag was verenigd en tegelijk sloeg. Onze ademhaling leek zich op elkaar in te stellen en ik had dat speciale gevoel.
    Dat gevoel dat me vertelde dat ik nu nooit meer alleen hoefde te zijn. Joshua zou er altijd zijn voor mij.

    Axton
    "Zoals jij bezig was, zou ik voor nog geen geld willen dat je stopt, maar ik wil zeker zijn dat je het echt wilt." glimlachte ik en voelde de ongeduld weer opkomen, maar duwde hem weg. Alexi was belangrijker. Als zij dit niet wou, ging het gewoon niet door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij trekt me tegen zich aan en ik kus hem zacht terug en glimlach tegen zijn lippen. Mijn handen gaan rustig over zijn bovenlichaam. Rust is ook goed, niet gehaast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik streel zachtjes haar wang. 'Zullen we nu ons maar echt douchen?' vraag ik haar grinnikend en zoen haar nog eventjes voor ik opsta. Ik steek mijn hand naar haar uit zodat ik haar weg kan trekken.

    Alexi
    Ik lach en gooi mijn haar even over mijn schouder en buk me weer om hem weer verder te verwennen. Het zou ten eerste gemeen zijn om nu te stoppen en ten tweede ik wil hem echt laten genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'