• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake legt van achteren zijn armen om mijn middel, vraagt waar ik aan denk, en drukt een kusje op mijn wang. Ik glimlach en zeg dan, 'Aan hoe gelukkig ik ben met jou.' het is een simpel antwoord. Maar het betekent veel voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik druk mijn lippen op de hare en streel haar zachtjes. Ik ga even tussen haar benen en voel dat ze nat is. Ik lach zachtjes en laat één vinger in haar gaan.

    Alexi
    'Waarom niet?' fluister ik zachtjes en druk een kusje op zijn oor, ik begin er zachtjes aan te knabbelen en open zijn jeans zodat ik er met mijn hand in kan en over zijn kruis kan wrijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik glimlach en blijf zo nog een tijdje staan. 'Ik ben blij dat je blij bent.' zeg ik en grinnik dan. 'Die zin klopte niet echt.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Niet grappig." mompelde ik kreunend. "Je laat me dingen voelen die ik helemaal niet gewend ben." zei ik hees en drukte mijn lippen op de zijne.

    Axton
    Een luide grom ging over mijn lippen, terwijl ik mijn spieren voelde spannen.
    "God, Alexi, wat doe je me toch aan?" kreunde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake en ik blijven gewoon zo staan. 'Ik snap je zin in iedergeval,' zeg ik met een lachje. 'En ik ben geen Grammar Nazi, dus mij boeit het niet eens als je iets verkeerd zegt.' ik druk een kus op zijn wang en leun een beetje tegen hem aan. 'Ik hou van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik zuchtte en keek naar mijn arm. Lekker dan, geschoten door een andere Demon in de wc.
    Omdat Ray blijkbaar een seintje had gegeven aan de meeste andere. Ik ging met een engel om. Ik beet op mijn lip, het bloedde en mijn hele huis was verschroeid. Ik keek om me heen en deed de deur van mijn kamer open terwijl ik naar binnen liep en een pijnlijke kreet sloeg ik toen ik perongeluk mijn arm aanraakte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua
    Ik grinnik 'Dat liefste Rose, heet lust.' zeg ik en zoen haar terug. Ik voeg er nog een tweede vinger bij en beweeg rustig.

    Alexi
    Ik kijk hem ondeugend aan. 'Ik wil jouw laten genieten nadat je mijn leven gered hebt.' zeg ik zachtjes. Ik trek zijn jeans uit en zoen me dan een weg naar beneden. Ik geef een kusje boven de rand van zijn boxer en trek dan zijn boxer uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik hou ook zielsveel van jouw.' zeg ik en kus haar nu op haar lippen.
    Ik draag haar nu verder naar binnen en zet de gitaar en de zak in een hoekje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ik lig op mijn bed een beetje naar muziek te luisteren. Dan gaat de deur ineens open, het is Rachelle. Ik glimlach en hoor haar dan een pijnlijke kreet slaken. Ik spring gelijk op van mijn bed en ren naar haar toe. 'Wat is er gebeurd Rachelle?' vraag ik dan als ik zie dat haar arm bloed. Ik kijk haar aan en neem haar verder mee de kamer in terwijl ik de deur achter haar dicht heb gedaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake draagt me naar binnen en ik glimlach. Hij zet de gitaar en de zak in een hoekje. Ik maak me los uit Jake zijn armen en pak zijn hand dan en trek Jake mee naar de slaapkamer. Ik trek hem dan naar me toe als we in de slaapkamer zijn en kus hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar terug en laat mijn handen naar haar kont glijden waar ik zachtjes in knijp. Ik zoen haar nek en dan druk ik weer een kus op haar mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen glijden naar mijn kont en hij knijpt er zachtjes in. Ik kreun heel kort heel zachtjes en hij zoent mijn nek en drukt dan weer een kus op mijn mond. Ik trek Jake zachtjes mee naar het bed terwijl ik hem weer door zoen. Ik doe ons zitten en tik zachtjes met mijn tong tegen zijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Jonathan springt gelijk op van zijn bed en rent naar me toe. 'Wat is er gebeurd Rachelle?' vraagt hij terwijl hij me aankijkt en me verder de kamer inneemt. Hij doet de deur dicht en ik zucht. ' Ik heb hier niet de beste reputatie.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ben aangevallen door een demon in de 'wc' zomaar uit het niets!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    'Klootzak,' mompel ik zachtjes. Ik kijk even naar Rachelle en zeg dan, 'Wacht heel even.' ik loop naar de badkamer en pak dan schoonmaak spullen voor de wond. Ik loop terug en zeg, 'Sorry, dit kan even prikken.' ik kijk haar weer even aan en maak dan de wond schoon. Ik heb geen verband ofzoiets meegenomen. Want zodra ik de wond schoon heb gemaakt leg ik mijn hand erop en sluit mijn ogen. De wond geneest. Engelen hebben genezende krachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Klootzak,' Mompelt hij zachtjes en loopt even naar de badkamer en weer terug met een flesje jodium. Ik vloek binnensmonds. 'Sorry, dit kan even prikken.' Hij maakt de wond schoon en ik bijt even op mijn lip. Als ik even mijn ogen sluit en open zie ik dat de woon gewoon weg is.
    Natuurlijk, helende krachten. Ik glimlachte en gaf hem even een knuffel. 'Dankje John.' mompel ik dan en maak me los uit de omhelzing. Ik zuchtte. 'Ray heeft blijkbaar aan de andere verteld dat jij me helpt. Dat is natuurlijk weer erg tegen de regels.


    The duty of youth, is to challenge corruption.