• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [maaaiiinnnn topics!]

    Leslie Day
    Ik heb een stralende glimlach op mijn gezicht. 'Ik geef je helemaal niets,' zeg ik dan. 'Het enige wat ik doe is bij je zijn en dingen van je krijgen.' een lachje rolt over mijn lippen. Ik heb geen idee welke kant we op lopen of wat we nu gaan doen. Maar ik vind alles best.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics, reageer zo ff}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Main Topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Bij mij zijn is al genoeg.' glimlach ik en neem haar mee naar het park. Ik ga op een bankje zitten en trek haar op mijn schoot terwijl ik zorg dat ik die gitaar niet in mijn gezicht krijg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik ril zachtjes en krijg kippenvel. 'Niet doen.' pruil ik.

    Alexi
    Ik blijf snikken maar word rustiger door zijn woorden en zijn gewrijf over mijn rug. 'Sorry.' fluister ik zachtjes en veeg mijn wangen droog en zet een flauwe glimlach op.

    Braxlin 'Rose'
    Ik grinnik en zet een stap achteruit.
    "Goed dan, wat jij wilt." grijns ik. "Ik ga even douchen, denk ik."
    Ik zoek wat nieuwe kleren uit en loop naar de badkamer.

    Axton
    "Hé, je hoeft je niet te verontschuldigen. Het is normaal. Je gedraagt je al enorm sterk, natuurlijk breek je eens. En ik beloof het je. Ik zal een oplossing vinden. Geen probleem is groot genoeg of ik los het op voor jou!" glimlachte ik geruststellend.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij trekt me op zijn schoot maar mijn gitaar raakt hem gelukkig niet. Ik doe de gitaar af en zet die in het zicht zodat die niet zomaar gestolen kan worden. 'Dan ben ik blij dat ik je dat kan geven,' zeg ik glimlachend. En ik kus hem dan zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Mijn mond valt open. 'Wow.' stamel ik zachtjes en loop naar haar toe. Ik glimlach 'My little princess.' zeg ik plagend en druk mijn lippen op de hare.

    Alexi
    Ik glimlach en druk mijn lippen op de zijne. Plots voel ik mijn maag omkeren. 'Je moet me binnen een paar seconden over dat ritueel vertellen.' eis ik en ren weer naar de badkamer, dit keer om weer over te geven. Ik spoel mijn mond en poets mijn tanden voor ik terug naar Axton ga. 'Oke vertel.' glimlach ik.

    Jake
    Mijn brede glimlach zit bijna op mijn gezicht geplakt. Ik zoen haar teder terug en streel haar wang. Dan haal ik mijn lippen weer van de hare en leg mijn kin op haar schouder. Ik kijk wat naar de spelende kinderen en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We kijken beiden naar de spelende kinderen en ook glimlachen we beiden. Ik vind mensen niet erg. Heb ik nooit gevonden. En dan bedoel ik mensen in de zin van niet-demon. En zeker nu ik zelf weer mens ben. Het is anders voor me, om mens te zijn. Ik mis mijn vleugels. En ook dat ik nu op moet passen met dingen die ik doe. Zoals het klifduiken gisteren, ik kan niet zomaar even er lekker in springen. Maar gelukkig heb ik daar Jake voor. 'Ik vind ze schattig,' zeg ik dan doelend op de kinderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ook.' zucht ik en glimlach. Ik ben altijd dol op kinderen geweest. Ik druk een klein kusje in Leslie's hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een klein kusje in mijn hals en ik kijk glimlachend naar me. Ik had zijn lippen in mijn nek niet verwacht. En daardoor trok een kleine rilling door me heen. 'Ga met ze mee spelen,' stel ik plagend voor. Ik moet op mijn gitaar letten, dus dat kan niet. En ik zie mezelf er wel voor aan om te struikelen en dan met mijn kaak tegen iets aan te knallen. En dat zie ik niet zitten. Als ik demon was geweest had mijn kaak al weer heel geweest. Maar ik ben mens. Een zwak mens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Goed idee!' glimlach ik en zet haar voorzichtig van mijn schoot ik loop naar een paar jongens toe. 'Mag ik mee voetballen?' vraag ik hen en ze knikken. Ze zijn iets van 8, 9 jaar. Ik word bij een team ingedeeld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik en kijk dan naar Jake die het ook daadwerkelijk doet. Ik pak de camera tevoorschijn en trek dan een foto van Jake die voetbalt met de jongens. Het ziet er zó schattig uit. Ik houd ondertussen ook min gitaar in de gaten. Zo cool dat ik die heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Na een tijdje stop ik met voetballen en blijf kijken. Plots voel ik dat er aan mijn shirt getrokken worden en kijk ik naar beneden. Een klein schattig meisje kijkt me aan. 'Meneer? Wil dat meisje mijn haar vlechten?' vraagt ze en ik glimlach. 'Laten we het gaan vragen, kleintje.' zeg ik en steek mijn hand uit. Samen lopen we naar Leslie. 'Ze vraagt of je haar haar wil vlechten.' zeg ik en het meisje trekt weer eens aan mijn hand als teken dat ze iets wil zeggen. Ik ga op mijn hurken zitten. 'Wat is er?' 'Wat is ze mooi.' giechelt ze en ik glimlach 'dat is ze inderdaad.'

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Mijn mond valt open. 'Wow.' stamel ik zachtjes en loop naar haar toe. Ik glimlach 'My little princess.' zeg ik plagend en druk mijn lippen op de hare.

    Alexi
    Ik glimlach en druk mijn lippen op de zijne. Plots voel ik mijn maag omkeren. 'Je moet me binnen een paar seconden over dat ritueel vertellen.' eis ik en ren weer naar de badkamer, dit keer om weer over te geven. Ik spoel mijn mond en poets mijn tanden voor ik terug naar Axton ga. 'Oke vertel.' glimlach ik.

    Braxlin 'Rose'
    Ik grinnik en stap achterwaarts de badkamer binnen.
    "Dan moet je me eens zien als ik het aan heb." grijns ik. "Misschien moet je me wel even helpen ermee." ik wiebelde veelbetekenend met mijn wenkbrauwen en moest er zelf wat om grinniken.

    Axton
    Ik kijk even wat bezorgd, maar begin dan toch te vertellen.
    Ik vertel haar alles, van mijn afspraak met mijn vader, toen ik bij hem langs geweest was, van het heropstaan uit de as, tot het moment dat ik bij haar oma voor de achterdeur stond.
    "Zo... en dat is het." eindigde ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [awwww, zo cute :3]

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake die na even stopt met voetballen. Er komt een klein schattig meisje naar hem toe. Ik glimlach. Dan komen ze samen naar me toe. Jake zegt dat het meisje vraagt of ik haar haren wil vlechten. Ik glimlach lief naar haar. Dit is echt zo lief. Ik knik, dan zegt het meisje tegen Jake dat ik mooi ben. Een lichte blos is op mijn wangen en ik steek mijn hand naar haar uit zodat ze op het bankje kan komen. 'Niet zo mooi als jij,' zeg ik glimlachend. En draai haar dan zo dat ik bij haar haren kan komen. 'Je moet het zeggen als ik je per ongeluk pijn doen oke?' en ze antwoord dat ze dat dan zeker zal doen. Klein lief eigenwijs meisje. Ik begin met haar haren te vlechten. 'Ben je hier met papa en mama?' vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.