• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ff weg, strax terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Ik denk dat je daar heel goed in zal zijn, zoals ik je met dat meisje zag,' zeg ik dan. Ik druk nog een kus op zijn lippen. 'Ik denk ook wel dat ze dat leuk zouden vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben terug]

    Jake
    Ik lach 'Dan word jij tante.' zeg ik nog steeds vrolijk. Ik trek haar tegen me aan en kijk weer naar de kinderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach, 'Als ze dat willen hè,' zeg ik met een lachje. Ik kijk ook weer naar de kinderen en geniet gewoon van het uitzicht. Dan komt ineens weer Ailyn terug gehuppelt en ze komt naast me zitten. Ze is vrolijk en zegt hoi tegen ons. 'Hoi mooie meid,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik help haar met haar uitkleden en glimlach ik. Ik druk weer een paar kusjes in haar nek en wrijf dan even "per ongeluk" over haar naakte borsten.

    Alexi
    Ik haal even mijn lippen van de zijne om zijn shirt uit te doen en druk ze dan weer op de zijne terwijl ik met mijn handen over zijn borstkast ga.

    Braxlin 'Rose'
    Ik grinnik en trek dan zijn boxer uit. En 'per ongeluk' wrijf ik over zijn lies.
    Grijnzend trek ik hem mee de douche in.

    Axton
    Ik grijns tegen haar lippen aan en laat mijn handen onder haar shirt glijden, om haar rug te strelen en lichtjes te masseren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik trek Leslie ondertussen weer op mijn schoot en kijk glimlachend naar Ailyn. 'Hi.' en kijk haar over Leslie's schouder aan. 'Gaan jullie trouwen?' vraagt Ailyn en kijkt ons onschuldig aan. Ik grinnik. 'Ooit wel, maar nu nog niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake heeft me weer op zijn schoot getrokken en ik lach zachtjes om Ailyn haar vraag. Ze is zo lief. 'Inderdaad, zoals Jake zegt. En weet je Ailyn, ik ben het gelukkigste meisje op aarde.' en ik knipoog naar haar. Ik druk een kus op Jake zijn wang. 'Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?' vraagt ze dan. Ze is het nieuwsgierige typeje. 'Nog niet zo heel lang, maar ik hoop wel voor altijd.' ze giechelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach 'En krijgen jullie dan een kindje?' vraagt ze. Ik lach 'Ik wil wel graag een kindje.' zeg ik 'Maar Leslie moet ook een kindje willen he, Ailyn.' en ik wieg Leslie een beetje heen en weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk glimlachend naar Ailyn. En dan even naast me naar Jake. 'Ik zou ook graag een kindje willen, maar we zijn beiden nog een beetje jong Ailyn.' ik grinnik zachtjes en kijk dan weer naar Ailyn. Jake en ik leven beiden al heel lang, maar dat weet zij niet. 'Dan moeten jullie haar naar mij vernoemen!' zegt ze vrolijk. Ik glimlach en zeg, 'Maar straks wordt het een jongetje, en wat dan? Dan moeten we hem wel anders noemen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik kreun zachtjes 'Waarom doe je dat?' vraag ik beschuldigend.
    En druk haar zachtjes tegen de muur.

    Alexi
    Ik geniet van zijn handen op mijn rug en laat mijn handen afzakken naar zijn jeans en knijp plagend zachtjes in zijn kruis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ze denkt na. Ik lach zachtjes aangezien het er wel grappig uitziet. 'Aiden.' lacht ze dan vrolijk. 'Dat lijkt op Ailyn.' Ik denk even na. 'Het zijn wel mooie namen.' merk ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik als Jake zegt dat het mooie namen zijn. De vlecht in haar haar maakt haar nog schattiger. 'We zullen er wel over nadenken,' zeg ik glimlachend. Ailyn komt wat dichter bij ons zitten en op een gegeven moment kruipt ze zelfs op mijn schoot. Ik moet lachen. 'Wil je erbij zitten? vraag ik lachend. 'Dat heb ik al gedaan,' zegt ze eigenwijs glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    '3 op een rij.' mompel ik lachend. Een volwassen vrouw loopt op ons af. 'Zo Ailyn, zijn dit je nieuwe vriendjes?' vraagt ze glimlachend en Ailyn knikt. 'Ja!' en ze heeft Leslie een knuffel waardoor ik lief glimlach. Het is gewoon zo schattig. 'Ailyn we moeten naar huis.' zucht de vrouw met iets van spijt in haar stem. 'Ik wil niet, ik wil bij hen blijven!' zegt ze zeurderig en de vrouw zucht. 'Zal ik u anders mijn gsm nummer geven?' vraag ik haar. 'Dan kunnen we nog eens afspreken om samen iets te gaan doen.' Ze knikt dankbaar en ik typ mijn nummer in haar gsm. Ailyn heeft ons beiden nog een knuffel en kus en loopt dan weg met haar tante.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach, ze geeft ons beiden nog een knuffel en een kus en loopt dan weg. Ik zwaai haar glimlachend na en kijk dan naar Jake. 'Ik vind het lief dat je nog eens met haar wilt afspreken, maar je weet toch dat wij na dit weekend weer terug vliegen naar school?' zeg ik dan spijtig. 'Ik zou ook wel met haar willen afspreken, maar of dat gaat?' en ik druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ugh sorry druk met school. D: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.