• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik leun tegen hem aan, terwijl we in de rij wachtten.
    "Is dit je lievelingsclub?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Zeg ik lekker niet, je moet zelf kiezen.' grinnik ik dan plagend. Eigenlijk weet ik het zelf nog niet echt.

    Joshua
    'Niet echt, mijn lievelingsclub ligt niet ver van mijn echte huis.' glimlach ik, ik schuif wat op. Het tempo gaat redelijk volgens mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'Gemenerd!' zeg jk met een lach. Ik kijk nog een keer op de menu kaart en zeg dan, 'Dan ga ik denk ik maar...' ik twijfel nog heel even, 'Voor de... Kipsaté.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk naar de kaart en ga naar de Turkse gerechten. Ik heb zin in Turks. Ik kijk even en kies dan voor de moussakka. 'Mousakka.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We weten beiden wat we willen bestellen en als de ober komt geven we onze bestelling op. Er wordt ook gevraagd wat we erbij willen drinken en ik bestel een cola. Ik ga pas drinken als ik in de club ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Cola is goed.' zeg ik tegen de ober die dan knikt en wegloopt. Ik kijk Leslie aan. 'Zin om uit te gaan?' vraag ik haar lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me lachend aan en jk glimlach naar hem. 'Ja, ik heb zin om uit te gaan, jij ook?' we moeten wachten op ons eten. Ik kijk het restaurant rond. Naar de verschillende mensen die er zijn. Sommigen eten, anderen net weggaand. Sommigen wachtend. We hebben allemaal 1 ding sowieso gemeen. We eten of hebben hier gegeten. Waarom denk ik dit?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb paauuuuzeeee :3 en dan nog wen uur Nederlands en dan VRIJ!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben al 2 uur thuis xd]

    Jake
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Ja, weer in gedachten verzonken?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hmm,' mompel ik dan en kijk Jake aan. 'Wat zei je?' vraag ik dan glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Moet ik me nu zorgen maken?' vraag ik grinnikend 'Denk je misschien aan andere jongens?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem met een lach aan. 'Jaaaaa, ik dacht aan heel veel andere jongens,' zeg ik sarcastisch. 'Nee oké, ik dacht aan iets.. Vaags en onbelangrijks.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    "Ik woonde vroeger ergens in een boerenhol. Er was maar 1 club, maar daar ging dan alle uitschot heen.
    Ook het crapuul van naburige dorpen, omdat onze club de enige was in de omstreek. Dus het was er niet al te veilig. Ik ben er eens samen met mijn vriendinnen geweest.
    3 waren dronken, bij 1 had iemand drugs in haar drinken gedaan en 1 was er aangerand. Ik en nog zo'n 2-tal meisjes mochten er dan voor zorgen dat ze allemaal heelhuids en zonder verkracht te worden thuis geraakten.
    Dus ben ik eigenlijk nog niet vaak naar clubs geweest. Enkel wat cafeetjes doen met vrienden." legde ik uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik maak me voorzichtig los uit zijn greep en ga weer achter de computer zitten om verder te zoeken naar iets dat ons kan helpen. Incubus kom ik uit. Wikipedia. Incubus is de naam die in de middeleeuwen werd gegeven aan een mannelijke demon die vrouwen in hun slaap zou bezoeken. Deze gemeenschap zou dan geleid hebben tot de geboorte van heksen, demonen en misvormd nageslacht en dan ergens anders Religieuze traditie stelt dat herhaalde geslachtsgemeenschap met een incubus of succubus kan leiden tot de verslechtering van de gezondheid of zelfs de dood


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [allemaal gevonden op wiki xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'