• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Oke oke we gaan wel uit.' grinnik ik en rol met mijn ogen. Ik pak haar hand vast en samen lopen we naar buiten. 'Taxi of te voet? Jouw keuze.'

    Alexi
    Ik glimlach lief als ik kijk naar hoe hij slaapt. Hij is zo schattig nu. Ik kijk wat naar het plafond. Ik ben totaal niet moe maar ik durf me niet te bewegen bang om hem wakker te maken.

    Jake
    Ik grinnik en knik hevig. 'Jep.' zeg ik en bel een taxi. 'Je hebt 5 minuten voor het geval je het wil weten als je nog iets moet doen.' zeg ik schouder op halend. Ik zou niet weten wat. Ze ziet er fantastisch uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    '5 minuten leegte,' zeg ik grinnikend. 'Ik ben helemaal klaar dus die moeten we dan maar op zien te vullen.' en ik druk mijn lippen even met een lachje op die van hem. Maar ik verbreek al snel de kus en trek Jake mee richting de deur om dan samen met hem hand in hand te lopen naar de voordeur. En daar te wachten op de taxi. Ik druk nog speels een kusje in Jake's nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    "Als het niet te ver is, is te voet goed, maaaaaaaaar." ik toon hem mijn hoge hakken. "Het mag echt niet te ver zijn!" verzeker ik hem en geef een klein kneepje in zijn hand.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik ril zachtjes door haar kusje en loop samen met haar naar de taxi. Ik noem de naam van het restaurant en zoen Leslie dan weer zachtjes.

    Joshua
    'Ik draag je wel als het niet meer gaat.' zeg ik glimlachend en loop samen met haar de straat op. Zo ver is de stad niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We zitten in de taxi en Jake zoent me zachtjes. Ik ga dicht tegen Jake aan zitten. Mijn hand ligt op zijn bovenbeen. En ik kus hem terug. Dan hoor ik de taxi chauffeur kuchen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik trek het gordijntje dat de chauffeur scheid van de passagiers naar beneden en zoen haar gewoon door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Dan zal dat eerder bij het terugkeren zijn." glimlachte ik en legde mijn hoofd tegen zijn arm, terwijl we verder liepen.
    "Bedankt." glimlachte ik. Ik was blij dat hij mee ging, terwijl ik de stad hier verkende.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake zoent me weer door en ik glimlach tegen zijn lippen. Er zit nu een gordijntje tussen de chauffeur en ons in. Mijn hand ligt nog steeds op zijn bovenbeen en de ander heb ik in zijn nek gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Geen probleem.' glimlach ik en leg mijn arm om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "En? Weet je al waar we heen gaan?" vroeg ik nieuwsgierig, waarna ik weer een kneepje in zijn hand gaf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ja ik denk het, maar ik ken de naam alleen niet.' zeg ik en grinnik zachtjes.

    Jake
    De auto stopt en ik stap uit en help haar met uitstappen. Ik leid haar het restaurant binnen. De meeste zijn er echte koppels, die elkaars hand vast houden. 'Meneer, Mevrouw, kan ik jullie helpen?' Ik knik 'Een tafeltje van twee alsjeblief.' zeg ik en hij knikt. Hij leid ons naar de tafel en ik trek Les haar stoel achteruit zodat ze kan zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach vriendelijk naar de man die ons naar een tafel leidt. Jake houdt een stoel voor me naar achter en ik glimlach lief en ga zitten. 'Hm, manieren,' zeg ik goedkeurend. Ik houd van manieren. Tegenwoordig zijn die dingen niet echt vanzelfsprekend. Respect ontbreekt. Net zoals genoeg bekleding bij meisjes. Die kleden zich hedendaags veel te slenterig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    Ik druk mijn lippen op zijn kaaklijn en kijk dan weer glimlachend voor me uit terwijl we verder lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik ga zitten en pak haar hand vast over de tafel heen. 'Mevrouw, meneer, de kaart.' zegt de ober en heeft ons de menukaart. Nu maar hopen dat ze ieets vind wat ze lekker vind.

    Joshua
    We komen bij de club en ik kijk naar de rij. 'Dat word aanschuiven.' zucht ik en ga in de rij staan samen met haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake heeft mijn hand vastgepakt. We krijgen de kaart en ik kijk erop. Ik zie meerdere lekkere dingen, en weet niet wat ik moet kiezen. 'Hm...wat neem jij?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.