• Heeej,

    Ik heb 2 vragen wat nemen jullie allemaal mee in je rugzak en doe je elk vak in een aparte map of verschillende vakken in een grote mappen of iets anders?

    Dankje!

    Wat ik altijd mee heb naar school is mijn etui, eten en drinken, boeken ofcourse, een etui met mascara, lippebalsem, maandverband en de hele bubs en mijn mobiel. En ik heb niet voor elk vak een aparte map. Het kan prima los van elkaar, maar als ik voor een van (bv economie) veel stencils en losse vellen heb neem ik daar wel een map voor.
    Veel succes op school!

    In m'n rugzak... uh, alles wat ik die dag voor school nodig heb (wat dan wel deels in m'n kluisje zit en om de twee uur gewisseld wordt), eten/drinken, mobiel enzo.
    Elk vak een eigen schrift :Y) Mappen vind ik echt vreselijk om mee te werken. Ze nemen veel ruimte in, zijn zwaar, etc. Als je meerdere vakken in één map doet, krijg je van die situaties waar je een map mee moet nemen voor maar één vak en dus ook die andere vakken mee moet sjouwen. Als je alles in aparte mappen doet, krijg je hoogstwaarschijnlijk last ruimtegebrek in je tas. Maar dan heb ik het wel over zulke mappen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik zelf heb voor alle vakken samen een map, maar schriften is natuurlijk weer iets anders (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    toiletzakje, etui, portefeuille, boeken en mappen.
    en ja elk vak gaat bij mij in een apparte map, maar ik heb van die hele kleine mapjes voor de kleine vakken

    Portemonee, boeken, schriften, etui , mobiel ,toilettasje, broodtrommel, kauwgom.
    Ik heb schriften, dat vind ik handiger!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:57 ]


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Portemonnee, de boeken die ik nodig heb die dag, etui, mobiel, iPod, kauwgom, sleutels, maandverband, lippenbalsem en aspirine.

    Meestal steek ik de vakken die ik die dag heb in één map behalve voor Frans, wiskunde, cultuur, BZL en gedrag, die steek ik in een schrift omdat het overzichtelijker is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    de boeken en schriften die ik die dag nodig heb, portomonnee, toilettasje, etui, sleutels, ipod en mobiel.

    En ik heb de vakken die in een map moeten verdeeld over ruitjesvakken (dus Biologie, Scheikunde, Natuurkunde, Economie) en lijntjesvakken (Geschiedenis, aardrijkskunde) Dus ik heb twee mappen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Uhm, etui, boeken, Schrijfblok, laptop, mobieltje, etui met mascara foundation lipgloss en rouge. Pleisters. Flesje water, koekje, crackers, broodjes, portemonee, sleutels, aspirines.
    Gewoon alles in de tas keilen. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Meestal neem ik gewoon een etui, een kaft, de nodige handboeken, m'n eten en een portemonnee mee. Dat is eigenlijk echt alles en euhm met mijn vakken doe ik eigenlijk gewoon alles in één kaft. Ik neem gewoon van elk vak een hoofdstukje mee en op deze manier loop ik er dan ook niet mee rond te zeulen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb mijn boeken mijn etui en agenda ik het grote vak en voorin mijn portemonnee en mijn oortjes


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hoewel ik nu geen schooltas meer nodig heb omdat ik al mijn spullen op school bewaar, nam ik toen ik nog op het regulier zat altijd mijn etui, rekenmachine, schriften, boeken, eten en drinken, make up, sigaretten, geodriehoek, passer, mobiel, sleutels en mijn laptop mee.


    Numbers.

    Ik heb tegenwoordig 3 vakken.
    In mijn grootste vak zitten mijn schoolboeken schriften en boekjes.
    In het vak ervoor zit mijn portemenee , agenda , etui .. usb ?
    en daarvoor mijn eten. (:


    Danmarks Dynamite.