• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Trouwens Souvenir, wil jij je rol voor mannelijke hunter nog houden?


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [topics]

    Ian Sadler
    Ik kijk haar twijfelend aan 'Zeker?' vraag ik haar maar ze was al bezig.
    Vrolijk trek ik Susanna aan haar hand mee naar de keuken. 'Kijk, als we spullen in dit kistje doen en begraven kunnen we het als we getrouwd zijn weer opgraven en zullen we dit nooit vergeten.' zeg ik enthousiast en toon haar het kistje. We beginnen spullen er in te steken en geven het aan papa die het begraaft bij de grote boom. Een eik zei papa. Ik kijk haar aan. 'Zou het daar nog altijd zijn of hebben we het ooit eens opgegraven?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [topics oeps xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ja, Nikki, wij leven nog bij gister. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha dat klinkt nu ouderwets zeg.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Trouwens Souvenir, wil jij je rol voor mannelijke hunter nog houden?


    [Eigenlijk niet echt. :|]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Waar kan ik Angel tegen komen? (: )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LostMagic schreef:
    [topics]

    Ian Sadler
    Ik kijk haar twijfelend aan 'Zeker?' vraag ik haar maar ze was al bezig.
    Vrolijk trek ik Susanna aan haar hand mee naar de keuken. 'Kijk, als we spullen in dit kistje doen en begraven kunnen we het als we getrouwd zijn weer opgraven en zullen we dit nooit vergeten.' zeg ik enthousiast en toon haar het kistje. We beginnen spullen er in te steken en geven het aan papa die het begraaft bij de grote boom. Een eik zei papa. Ik kijk haar aan. 'Zou het daar nog altijd zijn of hebben we het ooit eens opgegraven?


    Susanna
    Ik glimlach. 'We kunnen kijken', stel ik voor en ren, nog voor hij kan antwoorden de tuin in. Ik zie de eik staan, nog steeds in volle glorie, en zie de plek waar we het kistje begraven hebben. Een beetje te enthousiast begin ik te graven en een kwartier zitten Ian en ik helemaal vuil en vies, naast het kistje. 'Nope, we hebben het nooit uitgegraven.' Ik glimlach en geef Ian een kus op de mond.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    [Hahaha dat klinkt nu ouderwets zeg.]

    (Hahaha, ja, eigenlijk best wel hé. Ach ja, de kinderen van tegenwoordig. (A))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mijn topics]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ian Sadler
    Ik lach 'Nou wat hebben we er in gestoken?' grinnik ik en pruts het kistje open. Een beertje dat een hartje vast heeft, een ring en... wacht? Een ring? Ik begin te lachen en rol bijna over de grond. 'Mijn moeder heeft weken achter die ring gezocht.' lach ik. Wacht? Sinds wanneer weet ik dat?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [wat kan ik doen met phoenix?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna
    Ik lach om de inhoud van het kistje. Dat waren echt schatten, toen. 'Mijn moeder heeft weken achter die ring gezocht.' Ik zie dat zijn blik veranderd. Hij weet het weer. 'Wat is er?', vraag ik toch voor alle zekerheid. Op dat moment valt mijn oog op een foto die in het kistje zit. We zitten alebei op een stoel, Ian met een grote kroon op zijn hoofd en we zitten te gieren van het lachen. Zelfs zonder spreuk weet ik wat er daar gebeurde.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ze gaat zo onderweg, dus ik denk gewoon op straat?]


    Your make-up is terrible