• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]

El Diablo.

Blaine Anderson:

'Oke, nu word ik bang' zeg ik plagend en kijk hem aan, doelend op dat meisjes posters van mij in hun kamer hangen. Nu dacht ik gelijk aan kleine stalkers die me overal volgende. 'Dan wil ik liever dat jij mij stalkt' zeg ik mompelend en dacht na. Heel eerlijk ik wist niet wat ik wou worden later. Ik hield van zingen dat wist iedereen en Kurt had al een droom voor zicht, maar ik niet. Ik wou ook wat doen met zingen, maar wat? Ik hield ook van musicals, maar dat was iets voor Kurt en popidool leek me ook wat. Maar het meeste hield ik van muziek. Ik kon muziekproducer worden. Ik zuchtte zachtjes en schudde mijn hoofd. Hieraan dacht ik later wel, eerst mijn school afmaken.

Isabella Elizabeth Espinoza:

Ik knik op wat Finn zei en keek naar Kurt. Hij vond het echt jammer, ik kon het sowieso wel als mijn hobby maken en ik had glee. Daar moesten we ook zingen en alles. 'Dat ga ik doen, Finn' zeg ik lachend, doelend op dat ik wel voor hem zou zingen. 'En trouwens ik wil niet echt een zangeres worden, dan heb ik geen tijd om voor jou te zorgen en onze kinderen' zeg ik verliefd en gemeend. 'Ik wil tijd hebben om van jou te genieten en vooral van onze kinderen' zeg ik gelukkig en lief. Ik zoen hem zachtjes en knuffel hem stevig.

One Who Travels A Higher Path.

Tyler

Na een tijdje hoorde ik de vrolijke stem van Lorenzo.
    Hij was me dus achterna gerend.
    Zuchtend zet ik hem op schoot.
    'Ga je missen buddy.' mompel ik...

Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

Lorenzo
    Ik keek even naar papa.
    "je moet niet vrietig zijn papa" zeg ik zacht terwijl ik op zijn schoot zit.
    Ik kijk hem even aan en geef hem een natte kus op zijn wang

[is chey eten ofwa

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt Hummel

Ik grinnikte en streelde zijn wang. 'Maar ik stalk je al dagelijks,' zei ik met een plagend grijns tegen hem. 'Ik neem stiekem foto's van je als je niet kijkt en heb wel duizenden fotolijstjes met jouw foto er in mijn kamer. En nog veel meer enge dingen die al die die hard fans altijd doen.' fluisterde ik zwoel in zijn oor, waarna ik even lachte. 'Ik heb trouwens wel twee hele leuke foto's van ons en Emily. Die wil ik zeker in gaan lijsten.' zei ik waarna ik mijn mobiel pakte om de foto's te laten zien. 'Dit ben ik met Emily.' zei ik glimlachend, ook al zag Blaine zelf ook wel dat ik het was met Emily. 'En deze is zo schattig van jullie allebei.' zei ik terwijl ik de foto opzocht en het aan hem liet zien. Het liefst wilde ik zijn foto uitvergroten en het ophangen alsof het een poster was.

Finn Hudson

'Daar houd ik je aan,' zei ik lachend tegen haar waarna ik haar zachtjes terug zoende en haar verliefd aankeek. 'En ik ga voor jou zorgen, je beschermen en voor altijd van je houden.' zei ik gemeend tegen haar. Ik besloot om maar weer eens op mijn mobiel te kijken, aangezien ik zoveel sms'jes ontvangen had. Ik zag dat ik wel een stuk of vijf sms'jes van Rachel had en zuchtte. 'Rachel, ik kom zo oké, als je wilt kan je Emily ook wel even komen ophalen, anders moet je nog even geduld hebben.' verstuurde ik naar haar. 'Dat was Rachel, over Emily.' vertelde ik aan Bella, ik vond dat ik haar alles moest vertellen zodat ze zich geen zorgen hoefde te maken.

Logan Hudson

'Ik begrijp het wel, dat heb ik ook.' glimlachte ik waarna ik begon te rijden richting het hotel, zoals Rachel zei. Ik zag dat ze naar buiten staarde en niet echt wist wat ze moest zeggen. 'Maar dat is juist leuk, toch?' vroeg ik aan haar.

[Nee, Chey was even bezig met twee dingen tegelijk. :') ]

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:34 ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Tyler

Ik kijk lachend naar Lorenzo.
    'ach ja, laat ik het maar goed maken zolang ik nog heb.' mompel ik.
    Ik pak mijn Iphone en sms Rachel.
    Rachel, het spijt me van... Alles.. Ik begrijp het volkomen dat je me grondig haat. Toch bedankt dat je de ambulance had gebeld. Niet dat het echt nut had.. Tyler

El Diablo.

Rachel
    Snel stuur ik terug dat ik al onderweg ben en de vraag naar welke kamer. "dat wel ja"ik voelde mijn mobiel weer trillen en keek even. Het nummer kende ik niet en snel las ik het sms'je en keek er even naar met open mond. Tyler had spijt van alles. Geen dank, ik kan het je vergeven in zover het lukt. Al iets gehoord van de dokter? Stiekem was ik nieuwsgierig wat er aan de hand was verder met hem. "jaja de jongen die nooit spijt heeft bied zijn excusses aan" ik grinnik even.

lorenzo
    Ik lach even terug naar papa. Ik til snel mijn hoofd op zodati k mee kan kijken. ik was echt dol op alles met een voetbal scherm. "gaat papa flimpje kijken?" vraag ik en kijk hem met grote twinkelende ogen aan.

Tyler

Ik denk even na.
    'Wat was je favo team ook alweer?' grijns ik.
    Ik lees even het smsje
    Nog maar 1.5 week te leven, als ik geen geluk heb minder...

El Diablo.

Lorenzo
    Grijnzend kijk ik papa aan "rjeeel madridj" mompel ik.
    Hij wist maar al te goed omdat ik dat leuk vond.

[douchen

Tyler

Ik grinnik.
    'Wat zeg je ervan als ik je meeneem naar Real-Barca?' lach ik...

El Diablo.

Lorenzo
    Ik kijk even naar papa en klap daarna blij in mijn handjes. Vrolijk spring ik van zijn schoot af en begin ik te klappen. "waar is mama?"

Tyler

Ik haal mijn schouders op.
    'No idea little man.' mompel ik...

El Diablo.

Lorenzo
    Ik grijns even door hoe hij het zegt.
    Ik was meer bij mama dan bij papa.
    "heb je veel centjes verdiend?" vragend kijk ik hem aan

Tyler

zuchtend kijk ik hem aan.
    'Ja, maar beloof me dat jij nooit zo je geld verdient.' zeg ik..

El Diablo.

Lorenzo
    Ik grinnik "word papa dan jaloes?" ik pak een pluk haar en kijk er even naar.
    Het was leuk om papa eens weer te zien. "Lorensje mag al bijna naar de grote school" zeg ik trots.