• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    [EHM.
    In de bioscoop? x'DDDD]


    [Isgoed voor mij ? x'3]

    Chàrline
    Will en ik zaten achterin de zaal terwijl de reclame zich afspeelde.
    Mijn bak popcorn had ik al half leeggegeten.
    ''Wat was de film ook al weer?'' grinnikte ik vragend terwijl ik William nieuwsgierig aankeek. Het was nota bene zijn idee, dus waarschijnlijk zou het wel een één of andere actie- of horrorfilm zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry dat ik het zeg, maar Demi1309 en Pineapples, hebben jullie niks anders te doen dan RPG'en? Blijkbaar is het voor ons onmogelijk om 3/4 dagen niet te reageren aangezien onze reacties dan gewoon weggespamt worden. Ik snap dat het heel leuk is om te RPG'en, maar zouden jullie asjeblieft een beetje rekening willen houden met mensen die niet zo vaak kunnen reageren door school/hobby's/andere dingen? Nogmaals sorry, maar ik moest dit echt even zeggen.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar kant op terwijl ik serieus veel moeite moest doen om niet aan mijn chips en/of popcorn te beginnen.
    Ik had altijd enorm veel honger tijdens films, kon ik niets aan doen.
    "Het is maar dat ik dit voor jou doe hoor" zei ik zuchtend.
    Ik keek even terug naar de reclame, "Het is geen horror of actie, het is de film LOL".
    Niet te geloven dat ik ooit nog naar zo'n film zou kijken voor een meisje, maar voor Chàrline deed ik het wel.
    "Het is te hopen voor jou dat hij nog water grappig is hoor" grijnsde ik speels, "Of jij zal niet deftig naar de film kunnen kijken".

    N4I5 schreef:

    Veronica Madeline Green.

    Ik begon te grijnsen.
    In een simpele beweging maakte ik mijn bikinitopje weer vast en draaide me om.
    "Ik weet wel iets" zei ik onschuldig.
    Ik ging gebaarde dat hij moest rechtstaan, wat hij ook deed, waarna ik het ook deed.
    "Het is een simpele truc" zei ik, waarna ik achter hem ging staan, "Je staat hier, en wacht tot iemand je het zwembad induwt".
    Met die woorden gaf ik hem een duwtje en viel hij van het kussen, zo het zwembad in, "Al afgekoeld ?" vroeg ik onschuldig glimlachend.

    Depay schreef:
    [Sorry dat ik het zeg, maar Demi1309 en Pineapples, hebben jullie niks anders te doen dan RPG'en? Blijkbaar is het voor ons onmogelijk om 3/4 dagen niet te reageren aangezien onze reacties dan gewoon weggespamt worden. Ik snap dat het heel leuk is om te RPG'en, maar zouden jullie asjeblieft een beetje rekening willen houden met mensen die niet zo vaak kunnen reageren door school/hobby's/andere dingen? Nogmaals sorry, maar ik moest dit echt even zeggen.]

    [Dit, of maak een eigen topic aan. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chàrline
    Ik glimlachte breed en drukte mijn lippen kort op die van hem.
    ''Dankjewel,'' zei ik oprecht, en onopvallend pakte ik wat chips van hem om vervolgens snel in mijn mond te stoppen.
    Bij alle vriendjes die ik heb gehad gingen we ook wel eens naar de bioscoop, maar die dachten alleen aan zichzelf waardoor ik heel leuk moest toekijken hoe men elkaar neerschoot en bommen creëerden. Já, geweldig.

    [Ik heb trouwens nog wat ideeën om drama te creëren wat later :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Perfect, want Will kan een dramaqueen zijn x'3]

    William Jake O'Donnel

    Haar lippen lagen kort op de mijne, maar daarna hoorde ik heel goed hoe mijn zak chips kraakte.
    "Ohh" zei ik beledigd.
    Ik nam wat popcorn uit haar al bijna lege bakje en begon te lachen, "Je hebt alles al op voordat je nog maar iets van de film hebt gezien" grijnsde ik breed.
    Ik stak de popcorn in mijn mond en kauwde er vrolijk op.

    Brandon Jason Jefferson
    Toen ik in het water lag wist ik dat ik niet had moeten opstaan toen ze dat vroeg. Ik had zoiets gewoon kunnen verwachten.
    'Ja.' zei ik toen ik uit het water klom. 'Nu jij nog.' grinnikte ik en in een simpele beweging pakte ik haar met mijn arm in haar knieholten op en sprong behendig met haar het water in.
    'Zo, die kon je terug verwachten.' zei ik breed grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    *Sorry :3 Ik ben gewoon verveeld omdt school nog niet begonnen is en ik net verhuist ben dus ik heb de hele dag niks te doen, maar ik zal erop letten. Ik ben Maandag toch een week weg naar Tsjechië*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Veronica Madeline Green.

    Mijn ogen werden groot, maar voor ik goed en wel besefte wat er aan het gebeuren was, lag ik allang in het water.
    Ik kwam boven en begon te lachen, "Ja inderdaad, die kon ik verwachten".
    Ik haalde wat natte plukken uit mijn haar en kreeg een speelse blik in mijn ogen.
    "Weet je wat ik vroeger hier altijd deed ?" vroeg ik, met een geheimzinnige glimlach.

    ["Ik stak de popcorn in mijn mond en kauwde er vrolijk op."
    Like always! That's his style! \o/

    Nee, maar je dacht toch niet dat de ouders van Chàrline het zouden opgeven..? :Y)]

    Chàrline
    Ik grinnikte en keek toen peinzend naar mijn lege bak. ''Dat heb ik altijd,'' jammerde ik.
    ''Waarom gaat popcorn zo snel op?!'' vroeg ik me luid af, waardoor enkele mensen geërgerd omkeken, iets wat me breed liet grijnzen.
    ''Je deelt vast wel, hè?'' glimlachte ik op mijn liefst naar William, terwijl ik zijn arm knuffelde. Gewoon, omdat ik er niet bij kon om hem helemaal te omhelzen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 16:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [His style, hahaha, awesome x'3. Ohja, die was ik vergeten ;3]

    William Jake O'Donnel

    Ik stak mijn kin in de lucht, "Ik ben veel te gespierd hé, je kan alleen mijn arm knuffelen".
    Sommige mensen keken weer verveeld richting ons waardoor ik ze even met opgetrokken wenkbrauw aankeek, "Het beeldscherm is die kant hoor".
    Ik richtte me weer op Chàrline, "Delen ? Ik, oeh".
    Ik trok een pijnlijk gezicht, "Dat is iets wat niet echt samengaat".
    Ik zuchtte zachtjes en liet een snik horen, "Maar mijn popcorn is vast wel vol genoeg voor een meisje die mijn arm knuffelt".

    Chàrline
    ''Maar ik kom niet verder!'' jammerde ik met een pruillipje, maar mijn gezicht klaarde op toen ik wat van zijn popcorn in mijn mond stopte.
    ''Maar ja.. Als ik niet verder kom, ben jij degene die moet knuffelen,'' zei ik schouderophalend, en keek toen met een kleine grijns strak voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Oh, je bedoelt iets als dit ?" vroeg ik waarna ik mijn beide armen in een stevige greep om haar heen legde.
    Haar armen zaten bij haar lichaam en konden niet weg, aangezien ik te sterk was.
    Nee, ik had geen ego.
    "Bedoel je dit met knuffelen ?" vroeg ik zacht lachend in haar oor.