• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik zat helemaal in de film, en af en toe prikten de tranen zelfs achter mijn ogen. Ik zat op het puntje van mijn stoel, en mijn popcornbak was nog maar half vol.
    Ik wist dat William op zijn mobiel zat, en keek even nors omdat die van mij het nog altijd niet deed doordat ik hem in het water had gegooid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Er zat blijkbaar een hoogst spannend moment aan te komen, want Chàrline hoorde geen woord van wat ik zei.
    Daarom zei ik dus ook de onzinnigste dingen.
    "En daarom eet ik dus geen koetong" eindigde ik een verhaal dat al meer dan 2 minuten bezig was, "Een muur is hard, vind je niet ?".
    Ik schoof geruisloos dichterbij en net op het moment dat het spannende onthult was fluisterde ik zachtjes 'Boe' in haar oor.

    Chàrline
    ''Hm-hm.. hard, ja,'' mompelde ik, zonder echt te beseffen waar Will het over had.
    Toen ik een 'boe' hoorde veerde ik overeind en onderdrukte een kreetje. Ik stompte hem tegen zijn schouder terwijl ik automatisch een hand op mijn hart legde van de schrik.
    ''Gemeen,'' piepte ik met een pruillipje.

    [Ik ga even op mijn mobiel, dus ik kan af en toe wat later reageren ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Je weet toch dat je nu net een bevestiging hebt gegeven dat muren hard zijn ?" vroeg ik, grijnsend omdat ik het grappig vond.
    Ze trok een pruillipje wat me liet lachen.
    "Ik ben gemeen, deal with it, wat wil je ? Dat ik nu eventjes iemand speel om dan pas later mijn echte karakter naar boven te laten komen ?".
    Ik keek haar geamuseerd aan en stond ondertussen recht.
    Blijkbaar was de film gedaan.
    "Sorry voor alle mensen die we hebben verstoord, Chàrline kan zo moeilijk haar mond houden".

    [ik kan tot en met vrijdag niks meer posten aangezien ik vandaag jarig ben en morgen op kamp ga! Sorry x]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [ik kan tot en met vrijdag niks meer posten aangezien ik vandaag jarig ben en morgen op kamp ga! Sorry x]


    [Is niet erg hoor ! Ik ben allang blij dat ik nog tijd heb gevonden vandaag om even online te komen xd Alhoewel, ik moet nog 20 woorden leren en mijn Wiskunde. Ugh, ik zal er maar beter aan beginnen xd]

    Chàrline
    Ik gaapte William verbaasd aan, en toen het merendeel uit de zaal was gelopen sprong ik op Will' zijn rug om vervolgens een hand door zijn haar te halen, dat nu helemaal door de war zat.
    ''Hier ga je nog spijt van krijgen, O'Donnel,'' grijnsde ik op fluistertoon in zijn hoor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Ohja ?" vroeg ik grijnsend.
    Ik liep op mijn gemakje naar buiten, met mijn handen nog steeds naast mijn lichaam, zodat Chàrline zichzelf moest ophouden door zelf haar benen en armen te gebruiken.
    Ik liep via de nooduitgang naar buiten, iets wat ik altijd deed, niemand die er iets van zei, en begon te lopen.
    Het alarm ging al af, maar voordat er ook maar iemand buiten was stond ik al lang aan het bushokje.
    "Je zit toch nog altijd op mijn rug hé ?" vroeg ik plagend aan Chàrline.
    Ik had mijn armen ondertussen wel om haar benen heen geslagen zodat ze niet kon vallen.

    Chàrline
    Ik grinnikte zachtjes bij het horen van het alarm.
    Ik had mezelf nog altijd vastgeklemd aan William, maar al zou je het niet denken, ballet leverde ook de nodige spierkracht op.
    ''Ja, dat klopt,'' grinnikte ik, terwijl ik met mijn hoofd op zijn schouder leunde.
    ''Ik zit wel lekker zo,'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik zuchtte zachtjes.
    "Ik zal je er dan zelf moeten afhalen" mompelde ik zachtjes.
    Ik dacht even na en begon te grijnsen, "Waar is hier ergens politie ?" vroeg ik zogezegd nadenkend.
    Ik ging echt niet naar de politie, ik wou geen boete krijgen ofzo.
    Al moest Chàrline wel denken dat zo was.

    Chàrline
    ''Dat doe je toch niet,'' grinnikte ik, al had ik zo mijn twijfels. Het was ten slotte William..
    Ik hield hem nog steviger vast.
    ''Ben ik nou écht zó zwaar?'' grijnsde ik.
    Het was gewoon leuk om hem te plagen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''