• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar lachend aan voel hoe ze me op mijn rug duwt en kijk haar even aan als ik haar knieën aan weerszijde van mijn lichaam voel zodat ik een soort gevangen zit tussen haar benen. Ze trekt mijn shirt over mijn hoofd nadat ik haar handen langs mijn borst voelde gaan en ze zit op mijn buik. Ik grinnik als er iemand langs zou komen dan kregen ze een heel verkeerd beeld hier bij, mijn handen vliegen naar de knoop van haar broek en ik maak hem in een beweging los. Ik ben even blij dat ik sterker ben dan haar en met een vloeiende beweging rol ik ons om zodat ik boven lig en kijk haar even aan. "Nu heb ik het koud" zeg ik verdrietig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik schrik even van zijn plotselinge actie en voel hem boven op me. Hij heeft mijn broek los gemaakt. Dat is al iets. Ik blijf hem verleidelijk aankijken. 'Aan jouw de keuze of je warm word of niet.' Ik geef hem een kus in zijn nek en laat mijn lippen zijn nek strelen. Ik sluit mijn ogen even en adem in zjjn nek. Dan laat ik mijn hoofd op het gras rusten en kijk hem aan en bijt weer verleidelijk Op mijn lip. Ik had hem een handje geholpen nu mocht hij wel iets terug doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Als ik haar lippen in mijn nek voel rolt er een kleine zucht over mijn lippen en kijk ik haar even aan, ik kijk haar even aan als ze klaar is en druk mijn lippen tegen haar nek. Ik laat ze zachtjes naar beneden glijden en kus de bovenkant van haar borsten ik glij weer door naar benden en laat mijn lippen over de stof van haar bh gaan naar haar buik en druk meerdere kusjes tot de rand van haar broek. Mijn duimen strijken langs haar heupen en ik trek haar broek langzaam naar beneden en mijn vingers strelen haar huid zachtjes. Als hij uit is druk ik een laatste kus tegen haar wang en ga van haar af, dat was wel weer genoeg voor nu dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een kreuntje van genot rolt over mijn lippen. Een rilling gaat door me heen. Ineens gaat hij van me af na mijn broek uit te hebben gedaan. Oke, nu begreep ik hem niet meer. Ik blijf hem verbaasd aankijken en trek mijn wenkbrauw op. 'Oke wat is dit nou weet Jaim?' Ik kijk hem aan en ga recht op zitten. Nu smachten ik naar meer hoor. Ik weet niet wat hij dacht. Ik kijk even om me heen en zie mijn kleren binnen handbereik liggen. Ik kijk weer naar Jamie met nog steeds de verbaasde uitdrukking door zijn onverwachte actie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lachte kort "Amy heb je gezien waar we zijn" zeg ik en kijk om me heen "Alleen maar gras en blaadjes" ik pak een blaadje op en laat hem dan weer vallen. Ik kijk haar even aan met een kleine glimlach en ga rechtop zitten en strekte me even uit "Het is koud hier" klaag ik weer ik schuif naar Amy toen en kijk haar even aan "Maar Wat wou je precies doen dan" vraag ik zacht en lacherig en kijk haar grijnzend aan. Ik ga met mijn vinger over haar buik heen en teken abstracte figuurtjes en druk nog een klein kusje tegen haar nek en sleutelbeen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:38 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat ik wilde doen?' Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Heb ik al die moeite gedaan voor niks,' mompel ik. 'Maar ga nog maar ecen door met die figuurtjes,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Maar weet ke serieus niet wat ik wilde doen? Of wil je het uit mijn mond horen?' Ik grinnik even en kijk hem aan. Dan kijk ik om me heen. 'Er is hier helemaal niemand hoor!' Ik grinnik ecen en laat me weer OP mijn rug vallen. 'En het is helemaal niet zo koud.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even om haar "Natuurlijk weet ik wat je wilt doen maar ik wil het je horen zeggen" grinnik ik en ga rechtop zitten en veeg een blaadje uit mijn haar. "Nee oke misschien is er wel niemand maar toch" zeg ik "En het is wel koud of een beetje frisjes dan" ik lach even kort en zoek even naar mijn shirt en broek. Ik zie ze al snel liggen en raap ze even bij elkaar, ik ga haal even een hand door mijn haar en ga staan zodat ik mijn broek makkelijker zou kunnen aantrekken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zie dat hij zijn kleren weer pakt en slaak een diepe zucht. 'Spelbreker,' mompel ik en kijk hem aan. 'Houd dan tenminste je shirt uit.' Ik kijk hem aan en sluit dan weer mijn ogen. Ik strek mijn benen en slaak een diepe zucht. Buiten is toch ook wel een keer grappig? Het is hier mooi, dus waarom niet. Ik staar naar het water en heb echt de neiging er weer in te duiken. 'Ben je van plan om zo weer weg te gaan of niet?' Als hij hier nog even wilde blijven dook ik er in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan "Kan je je nog herrineren dat we daarnet de morning after pil moesten halen" grijns ik "Als we het hier doen kunnen we meteen weer terug liefje" zeg ik en trek mijn broek aan. "Maar begrijp niet verkeerd, het is niet omdat ik niet wil alleen dat het niet verstandig is" zeg ik dan en ga weer zitten en pak mijn shirt "En waarom zou ik mijn shirt uitlaten" vraag ik lachend "Zodat je ergens leuks naar kan kijken" grinnik ik en trommelen met mijn handen op mijn buik. Ik dacht even na "Ik weet niet, wil je nog lang blijven" vraag ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik schud mijn hoofd. 'Nu ineens verstandig?' Ik kijk hem even aan en grijns even kleintjes. 'Waarom zou je er dan twee moeten nemen? Trouwens het is een heel pakje.' Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Nee hoor. Je buik is niet leuk. Trek je shirt maar weer aan.' Ik draai me op mijn rug en staar naar de lucht. ik ging ook echt nooit meer zijn grenzen uitproberen. Het draaide toch nergens op uit. ik zucht even diep. 'Als je nog lang wilt blijven duik ik nu het water weer in en anders niet.' ik sluit mijn ogen. Het boeit me even niet dat ik hier nog steeds in mijn bh lig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja iemand moet verstandig zijn toch" ik ga liggen op het gras en kijk haar even aan, "Maar serieus niet nog een keer doen wat je daarnet deed" lach ik "Als we hier niet waren had ik het waarschijnlijk niet zo lang volgehouden en waarschijnlijk niet gestopt" grinnik ik en draai me op mijn buik. "Maar van mij mag je best nog gaan zwemmen hoor ik wacht hier wel en kijk wel wat levenloos naar de lucht ofzo" zucht ik en draai me even naar haar om en druk een zachte kus op haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik open mijn ogen en kijk hem aan. 'Dan had ik gewild dat we niet hier waren.' Ik zucht even en sta op. Ik maak mijn broek los en gooi die op de grond. Ik laat me het water in zakken en leun aan de kant. 'Je hoeft niet levenloos naar de lucht te staren. Je kan ook komen.' Ik kijk Jamie even aan. Ik zou zijn keuze begrijpen, maar ooit moet je toch er over heen stappen? Als er een hittegolf of iets zou komen was het water de enige mogelijkheid voor verkoeling. En wat dacht je als je een kind krijgt. moet je ook telkens het water in om op je kind te letten. ik kijk Jamie aan en glimlach aanmoedigend naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grijns even "Ja dat dacht ik al" ik zie hoe ze het water weer in gaat en ik zucht even kort, ik draai me om op mijn rug en hoor haar woorden en grinnik even "Misschien zo" zeg ik dan en kijk even naar mijn shirt die nog naast me lag ik trek hem naar me toe maar besluit om hem niet aan te trekken. Misschien had ze gelijk ik was even aan het twijfelen of ik mijn spijkerbroek aan zou houden maar besloot hem uit te doen, ik loop naar het water en duik er in een boogje in. Als ik weer boven water kom schud ik even met mijn haar en veeg het water uit mijn gezicht "Nou daar ben ik dan"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en kijk hem aan. 'Yeah,' grijns ik en zwem naar hem toe. ik geef hem een kus en grijns dan even. Dan duik ik onder en kijk even om me heen. Het water was mooi schoon, maar na een tijdje deed het toch pijn. Ik zet me af op de grond en kom weer boven. Ik veeg ook even de haren uit mijn gezicht en laat me op mijn rug drijven. Ik glimlach en kijk naar boven. Dan ga ik weer gewoon zwemmen en kijk naar Jamie. Ik kijk om me heen en merk dat ik wel al een stuk rivier afwaarts ben gegaan. Ook valt het me op dat de rivier iets sterkere stroming heeft, maar het valt nog mee. 'Is er hier in de buurt een waterval?' Ik kijk Jamie vragend aan. Dat zou wel mooi zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zwem een beetje rond en laat me net als Amy onder water gaan en kijk een beetje om me heen, als ik weer boven water kom haal ik diep adem en kijk even naar Amy. Ik haal mijn schouders op "Geen idee ik blijf altijd weg bij het water" zeg ik dan. Ik moest opeens denken toen ik een keer met wat mensen bij het strand naakt ging zwemmen en we toen wat mensen kwijt raakte aangezien iedereen aangeschoten was. Ik schiet onbewust in de lach en zwem een beetje rond, eigenlijk was zwemmen best oke en ik verlangde er naar om weer te surfen. Misschien ging ik dit weekend wel even langs het strandhuis aangezien hij praktische van mij is.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.