• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Oké, dan gaan we die zoeken,' grijns ik en zwem rivier opwaarts. Ik klim over de stenen heen waarmee we de rivier haden overgestoken en kijk Jamie aan. Hij was aan het lachen. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem vragend aan. 'Herinnering of binnenpretje?' Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Ik zwem rustig door en voel ineens de grond onder me. Verbaasd ga ik staan en kijk om naar Jamie. 'Ga je mee of niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik volg Amy even en zucht even als ik grond onder mijn voeten voel.Ik schud lachend mijn hoofd en wuif het weg "Herinnering,, wil je niet weten geloof me of je gaat me uitlachen" grijns ik en schud nog een keer met mijn haar en voel het water langs mijn rug naar beneden glijden.
    "Ik blijf hier wel, ik let op de spullen" zeg ik dan en klim uit het water en rek me even uit

    *eten*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik bijt even aarzelend op mijn lip. 'Zeker? Ik weet niet hoelang het gaat duren.' Ik kijk hem aan en blijf op het stuk waar ik kan staan staan. Ik kijk naar de rivier die tussen de bomen verdwijnt. 'Is dit bos groot?' Ik kijk Jamie weer aan en glimlach even. 'Je kan ook naast de rivier meelopen? Of je blijft hier lui zitten.' Ik glimlach even en kijk hem aan. Het water voelde heerlijk aan. Ik kijk even naar het water en zie de grond en visjes. 'De herinnering hoor ik ooit nog wel eens,' grinnik ik en kijk hem met pret oogjes aan. Als hij erom moest lachen, ik al helemaal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik "Ja ik ben nu helemaal nat en ik heb geen zin dat mijn telefoon en sleutels en de rest nat worden enzo" zeg ik snel, ik knik weer "Ja het is best een groot bos" zeg ik ik weer en kijk haar even aan. Ik keek weer naar het water "Of je blijft hier, we wachten tot we opgedroogd zijn en gaan weer naar huis en we gaan een andere keer opzoek naar of er een mogelijke waterval is" glimlach ik en veeg een straaltje water van mijn borst. "Ik zou er niet veel van verwachten want eigenlijk is het niet zo grappig hoor" grinnik ik "Tenzij je er bij bent wat ik betwijfel"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Oké, een andere keer.' Ik glimlach en trek mezelf uit het water. ik laat me op het gras vallen. 'We gaan dan wel eerst naar jouw appartement dan kan jij spullen pakken en dan naar de mijne.' Ik ril even. Nu was het wel aardig koud. Ik sluit mijn ogen even en open ze even later weer. 'Laat me raden. Dronken?' Ik kijk hem aan. Dat was het eerste waar ik aandacht. het was grappig als je het zelf was, maar voor andere was er niks aan. Ik grinnik even en sluit mijn ogen. Niemand verwacht het van me, maar ook ik had dan wel grappige dingen meegemaakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik "Klinkt als een plan" zeg ik met een kleine glimlach en ga op de grond zitten "Ik ga als we bij mij zijn heel even snel douchen oke" zeg ik dan terwijl ik mijn kleren weer bij elkaar pak en op mijn telefoon kijk voor berichten, ik druk mijn telefoon weer uit en kijk naar Amy "Volgens mij was ik nog het nuchterst van ons allemaal maar het was echt verschrikkelijk" lach ik "wees blij dat je er niet bij was" grinnik ik en als ik een beetje ben opgedroogd trek ik mijn kleren aan. Ik kon meteen schone kleren aantrekken straks dacht ik in mezelf en pakte mijn spullen bij elkaar, ik trok nog snel mijn jas aan en keek Amy aan "Klaar om te gaan" vraag ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ben naar de film]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Oke*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Damn, hebben jullie nog iets anders te doen ? ;o]



    Veronica Madeline Green.

    Hij rende bijna naar me toe en ging naast me liggen.
    Een lach rolde over mijn lippen door zijn opmerking.
    Ik draaide mijn gezicht naar hem toe en knikte met een vrolijk gezicht.
    'Eigenlijk wel ja' zei ik voordat ik wat dichter tegen hem aan ging liggen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 21:05 ]

    -

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 21:26 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Nou dan zal ik maar blij zijn dat ik er niet bij was.' Ik Ril even en trek vlug ook mijn kleding aan. 'Mag ik ook een douche bij jouw nemen?' Ik kan het niet laten dat ik even klappertand. Ik ril en trek vlug mijn jas aan. Ik raap mijn schoenen en gooi die naar de overkant. Rillend van de koud loop ik naar de overkant. Daar pak ik mijn mobiel enz. En trek mijn schoenen weer aan. Ik draai me om en wacht op Jamie. Ik glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik en knik kort "Ja ga nooit naakt zwemmen en een stel dronken mensen want dat gaat niet goed samen" grijns ik, ik knik weer "Ja tuurlijk mag dat" zeg ik en loop haar achterna over de stenen waarbij ik snel mijn schoenen aantrek en mijn telefoon en spul weer in mijn zak laat glijden en kijk even naar Amy "Deze kant op" zeg ik met een kleine glimlach en pak haar hand vast. Ik trek haar mee en zie al snel weer mijn auto die loner op de parkeer plaats stond, ik biep hem open en stap snel in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Jezus, ik volg dit echt niet meer --'.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''