• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Een glimlach gaat weer even over mijn gezicht. Ik kijk hem aan en houd mijn hoofd schuin. 'Water is interessant hé?' Mijn stem klinkt schorrer dan bedoeld. Geen idee waarom dat opeens komt. Ik kijk hem aan en ga weer dichter naar hem toe. Mijn hand laat ik over zijn hals en schouder gaan. Ik volg mijn bewegingen en trek een beetje aan zijn shirt. Dan trek ik aan zijn shirt zodat hij omrolt en mij recht aankijkt. Ik breng mijn hoofd dichter bij de zijne. 'Wie houd je voor de gek?' Ik zeg het op fluisterende toon en kijk hem recht aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik "Heel interessant" zeg ik dan en laat mijn blik nog steeds over het licht golvende water gaan, ik hoor hoe ze beweegt en voel opeens haar hand in mijn nek en over mijn schouder gaan. Ik voel een kleine trekje aan mijn shirt en dan een harder trek en opeens kijk ik Amy recht in haar ogen aan, ik zie haar hoofd dichterbij komen en ik buig een beetje naar achter weer. "Ik houd helemaal niemand voor de gek" antwoord ik, ze had geen enkel idee hoe moeilijk ze het me maakte, ik keek haar aan maar probeerde iemand anders voor me te zien maar het lukte niet goed. "Waarom doe je me dit aan" zeg ik fluisterend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach even en kijk hem aan. Gewoon onschuldig, maar ik blijf hem aankijken. 'Wat doe ik je aan?' Ik bijt verleidelijk op mijn lip en kijk hem weer aan. Ik wist nou niet of hij het heel moeilijk had of gewoon een beetje. Dat kon ik even niet zien. Mijn hart bonste en mijn hoofd bonkte. Volgens mij maakte ik hem en mij gek. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas dan buig ik me naar hem toe, maar niet naar zijn lippen, maar naar zijn oor. 'Misschien omdat ik je wil,' fluister ik zwoel in zijn oor en laat mijn lippen zijn oorschelp raken. Ik sluit even mijn ogen en trek mijn hoofd dan weer terug. ik open mijn ogen en kijk hem weer aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik gaf weer geen antwoord maar nu was ik afgeleid aangezien ze heel verleidelijk bezig was en het me moeite koste om niks te doen. Ik klem mijn handen tegen elkaar en vlecht mijn vingers samen terwijl ik ze aanspan, ik voel haar hand langs mijn borst gaan en wat ik eerst denk dat ze voor over buigt om me te kussen gaan haar lippen weer naar mijn oor. Mijn adem stokte in mijn keel en mijn hoofd bonkte, ik slikte en een rilling liep over mijn rug toen haar lippen mijn oor weer raakte. "Ik ga niet toegeven" fluister ik zacht.. Mijn handen deden pijn en ik beet hard op de binnenkant van mijn wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Waarom zou je dat niet doen,' fluister ik en kijk hem aan. Met mijn vinger strijk ik over zijn lippen en laat mijn vingers rusten op zijn kaak. Ik kijk hem weer aan en glimlach verleidelijk. Dan pak ik zijn handen, aangezien hij zichzelf pijn aan het doen was en open zijn hand. Ik kijk er even naar en kijk hem dan weer aan. Ik glimlach weer even, maar nu echt gemeend en niet verleidelijk. 'Je doet je zelf nog pijn,' grijns ik even en laat zijn handen weer los. 'Is dat het waard,' voeg ik er fluisterend en zwoel aantoe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik haal mijn schouders op "Omdat jij dan wint" fluister in onhoorbaar en kijk haar even aan en voel haar vinger over mijn lippen tot ze blijven rusten bij mijn kaak. Ik sluit mijn ogen en maak mijn hoofd leeg, ik wist niet wat ze dacht, ik wist niet of ze het meende of een spelletje speelde met me. Ik voel hoe ze mijn handen opent en mijn ogen vliegen open om haar aan te kijken ik laat mijn blik weer over haar lichaam glijden, gelukkig zaten alle kleren nog op hun plek. Ik keek haar wee aan "Misschien wel" zei ik, de toon van haar stem maakte me gek de toon die ze al een tijdje had. Ik glimlach even kort, ik werd hier dik verleid en ik deed er helemaal niks aan, hoe bedoel je zelf-controle.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy michels

    Ik achud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Dat meen je toch biet serieus,' lach ik en zeg het op dezelfde toon als de hele tijd. 'Ik wist niet dat je me zo graag niet aan wilde raken.' ik kijk hem aan en laat mijn vingers weer over Zijn borstkas gaan. Dan trek ik mijn shirt uit en gebruik die als kussentje. Ik kijk Jamie aan. 'Open je ogen.' ik ga op mijn zij liggen en kijk hem aan. Mijn vingers glijden weer over zijn borstkas. Ik kijk hem aan en zucht diep. Waarom had hij zo'n zelfbeheersing, maar ik moet doorgaan. Ik schuif dichter naar hem toe en druk mijn lippen weer in zijn nek op zijn zuigzoen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik antwoorden maar weer niet op wat ze zei, ik wist op dit moment toch niet wat ik moest zeggen. Ik voel haar vingers weer over mijn borst gaan maar ik hou mijn ogen stijf op elkaar, ik barstte zowat. Ze had geen idee hoe graag ik haar wou aanraken, hoe graag ik mijn lippen weer tegen de hare wou aanduwen maar ik hield mijn mannetje. Ze zei dat ik mijn ogen moest openen, ik tuurde even door mijn wimpers heen en zag dat ze geen shirt meer aan had. Ik opende ze toen helemaal "Hoe moeilijk ga je het me maken" fluisterde ik zacht, dit werd ondraaglijk. Ik hoor en zie haar verschuiven en niet veel later voel ik haar lippen weer tegen het gevoelige plekje in mijn nek, een tweede kreet komt zacht uit mijn mond en ik zucht even kort. Ik was bijna zover dat ik mijn armen om haar heen zou gooien maar een stem in mijn hoofd fluisterde van niet. Ik had wel een hele goede zelfcontrole dacht ik in mezelf en lachte even triomfantelijk maar wel zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik grinnik ecen. 'Zo moeilijk totdat ke opgeeft. Wat is dat met jouw? Andere hadden me allang besprongen en jij ligt hier nog steeds koppig te zijn.' Ik slaak even een zucht en kijk hem aan. 'Wat is het probleem Jamie?' Mijn handen gaan Naar zijn Broek en blijven daar hangen. Ik bijt weer verleidelijk op mijn lip en ga met mijn handen Naar de knoop van zjjn broek. Hopelijk ging hij nu wel iets doen. ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Wat is het probleem? Je koppigheid, ik of je zelfdunk?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "Ja maar dat is niet zonder enige moeite hoor" zeg ik met een klein lachje en ik voel haar handen weer naar mijn broek gaan en ik keek haar even aan met een glimlach. Haar handen verplaatsen wat en ik voel ze bij de knoop, ik grinnik kort opeens was ik niet meer zo bang dat ik mezelf zou verliezen. Want ik wist zeker dat ze niet verder zou gaan dan dit, ik wist bijna zeker dat ze zo zou opgeven. "Jij bent mijn probleem" zeg ik dan "Je maakt het zo moeilijk voor me" grinnik ik en bijt even op mijn lip "Maar je speelt een spel met me en ik ben niet van plan om op te geven"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zucht en kijk hem aan. Ik ging niet opgeven. 'Ik speel geen spel met je,' fluister ik schor en zwoel. 'Ik zou niet durven. Weet je nog? Ik ben braaf.' ik kijk hem aan en maak zonder na te denken zijn broek open. 'Sinds wanneer zie jij dit als...' ik denk even na. 'Als straf?' ik kijk hem aan en laat mijn handen over zijn borstkas gaan. Ik breng mijn lippen weer richting de zijne. Ik houd ze 2 cm voor de zijne. Ik kijk hem recht aan. 'Waarom wil je niet?' Ik laat mijn hand onder zijn shirt gaan en streel zijn onderbroek. Zijn broek is inmiddels open.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar aan, misschien had ik haar toch verkeerd ingeschat "Volgens mij ben je een stuk minder braaf dan ik dacht" grijns ik en kijk weer even van haar weg. Ik voel dat ze mijn broek open heeft gemaakt, en in mijn gedachte vliegt het zinnetje 'Hoe ver zou ze gaan' ik draai mijn hoofd weer haar kant op. "Ik zie dit niet als straf" breng ik uit met een kleine glimlach "Absoluut niet" zeg ik er zacht achteraan. Ik zie hoe haar lippen weer dichterbij komen, ik voel haar hand onder mijn shirt en bij mijn onderbroek en ik lach even. Ik buig me wat naar haar toe zodat er nog minder ruimte is tussen onze lippen, "Wat wil je dat ik doe" vraag ik lachend "Je aanval en alle kleren van je lijf scheur" rolt zacht over mijn lippen met een onschuldige maar verleidelijke toon "Want je weet dat ik het zal doen als je zo door blijft gaan" ik kijk haar aan met een lichte twinkeling en ik vond het best goed van mezelf dat ik haar nog niet had aangeraakt. Het was ook een test voor mezelf hoe goed ik me kon inhouden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja misschien wil ik wel dat je dat doet.' Ij glimlach even en kijk hem aan. Hij begon nu een beetje op dezelfde toon als mij te praten en dat bezorgde me fijne rillingen. Ik kijk hem aan. 'Misscjien moet ik dan maar tot het uiterste gaan,' glimlach ik en trek zijn broek een beetje naar beneden. Mijn handen glijden over zijn onderzoek heen. Ik blijf hem aankijken en wacht op zijn reactie. Mijn handen blijven op zijn broek hangen. Hoe ver moest ik gaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik keek haar aan met een kleine glimlach op mijn gezicht, ik geloofde niet dat ze dat echt wou. Ik zuchtte diep en ik liet mijn blik weer over haar heen gaan "En wat is het uiterste dan" vraag ik met een zware stem, ik wou weten tot hoe ver ze zou gaan en ik wist dat ik niet de eerste was die zou toegeven. Haar handen zitten bij mijn onderbroek en ik kon me onmogelijk niet een beetje opgewonden voelen, ik deed mijn best om het te verbergen, ik buig me naar haar toe en breng mijn lippen naar haar oor "Ik weet bijna zeker dat je niet wilt dat ik dat doe, want ik ben het nu echt aan het overwegen" zeg ik zacht en zwoel zonder dat mijn lippen haar huid aanraken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en glimlach verleidelijk. 'Doe maar.' Ij kijk hem aan en bijt verleidelijk op mijn lip. Ik strijk nog een keer over zijn onderbroek. 'Mijn uitersten? Daar kom je snel achter als je niet ingrijpt,' fluister ik en knipoog naar hem. Ik grijns even en duw hem op zijn rug. Ik zet mijn knieën aan weerszijde van zijn lichaam en trek zijn broek nog een beetje naar beneden. Ik zit nu op zijn buik en voel de wind tegen mijn rug. Ik glijd met mijn handen over zijn shirt en trek die dan uit. Hij ligt nu in zijn onderbroek en ik zit in mijn bh en spijkerbroek, maar het kan me even niet schelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne