• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze liep naar boven en ik deed hetzelfde. Boven maakte ik mijn koffer open en griste er snel wat dingen uit.
    In mijn zogenaamd nette outfit wachtte ik beneden op Veronica. Ze kwam al snel als een prinsesje van de trap lopen en ik keek haar grijnzend aan. Het jurkje zat perfect om haar lichaam en door haar hakken leken haar benen nog langer.
    'Netjes genoeg?' vroeg ze toen ze voor me stond.
    Ik knikte grijnzend en drukte voorzichtig een kusje op haar plakkerige lippen. Plakkerig van de lipgloss. Ik likte lachend over mijn lippen en keek toen serieus naar boven.
    'Hmm, aardbeiensmaak.' zei ik en ik pakte haar hand vast om haar mee naar buiten te nemen. De taxi stond al te wachten en ik hield netjes de deur voor haar open.
    Ik nam plaats langs haar en glimlachte even zenuwachtig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    "Ik heb niets eens sjaals" zei ik op een serieuze toon.
    Ik begon te grijnsen en haalde mijn wenkbrauwen op.
    "Niet als ik jou met aardbeien bekogel, dan is mijn wraak het roodst".
    Ik dacht even na over mijn zin en kreeg grote ogen, "Niet dat ik je ooit zou bekogelen met aardbeien, dat zou niet netjes zijn" zei ik er achter.
    Het zou ook niet netjes zijn ! De vlekken kreeg je er niet meer uit hoor.
    Ik haalde mijn schouders op en stak mijn hand in de zak chips waarna ik vrolijk terug begon te eten.

    Veronica Madeline Green.

    Hij drukte een kusje op mijn lippen, wat nu een stuk makkelijker ging aangezien ik groter was.
    Ik liep met hem mee naar buiten en ging in de taxi zitten die voor ons klaarstand.
    Toen hij naar me glimlachte, was hij duidelijk zenuwachtig.
    "Waarom ben jij zenuwachtig ? Ik ben degene die ontvoerd word en nette kledij" lachte ik.
    Ik bestudeerde zijn bril even en begon te grijnsen, "Ik heb die ook, draag ik 's avonds altijd en als ik geen zin heb om die lenzen in te steken, of als ik er weer eens 1 laat vallen, dan draag ik hem ook".

    Chàrline
    Ik keek hem geschrokken aan toen hij over het bekogelen van aardbeien begon, maar toen hij zei dat hij dat nooit zou doen verzachtte mijn gezichtsuitdrukking.
    ''Ik hoop het maar,'' mompelde ik, en at mijn tweede bak popcorn leeg.
    Ik keek er gekweld naar. Mijn popcorn was op.. voor de tweede keer. Verdomme.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    'Ontvoerd, nou zeg.' zei ik lachend. Ontvoeren was het niet, ik wou gewoon romantisch met haar uit eten.
    'Die bril heeft geen sterkte hoor, zijn gewone glazen.' gaf ik glimlachend toe. Mijn moeder zei altijd dat een bril me leuk stond, en als ik deze op had vond ze het helemaal geweldig, dus nu zette ik hem maar op.
    De taxi was er bijna en ik haalde mijn portemonnee alvast uit mijn zak. Ik gaf de chauffeur het geld toen hij erom vroeg en ik liet de deur open voor Veronica.
    We stonden voor een klein restaurantje waar je van alles kon eten. Een vriend van mij werkte er en hij zou Veronica vast willen zien.
    'Verrassing.' zei ik grijnzend toen ik haar hand vastpakte om haar mee naar binnen te nemen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    Ik keek naar haar gekwelde blik toen haar popcorn alweer op was.
    Het maakte haar zo schattig, net een puppy, die kon ook zo zielig kijken.
    "Ahw" zei ik, op de toon dat je iets zegt op het moment dat die puppy zo naar je kijkt, "Zal ik nog wat popcorn gaan halen ?" vroeg ik.
    Ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar tegen me aan.

    Veronica Madeline Green.

    "Valsspeler" grinnikte ik toen hij over de bril vertelde.
    Ach, het stond hem goed. In tegenstelling tot bij mij want ik zag er vreselijk uit met een bril.
    Daarom dat ik lenzen had.
    Brandon betaalde, waar ik in de eerste plaats al iets wou over zeggen, de taxichauffeur en liet de deur open zodat ik zou kunnen uitstappen.
    Ik had het gevoel dat ik elk moment kon gefotografeerd worden, jeweetwel, zoals alle sterren.
    Zo voelde ik me gewoon.
    "Verrassing" zei hij grijnsend.
    Ik staarde naar het kleine restaurantje dat er ongelooflijk gezellig en romantisch uitziet.
    Hij nam mijn hand waarna hij me mee naar binnen nam.
    "Hoe kwam je hier ooit op ? Elk persoon zou hier gewoon voorbijlopen, wat wel spijtig is als je er even bij stiltstaat" zei ik zachtjes.

    Chàrline
    Net op dat moment kwam er een pauze, en ik knikte blij.
    ''Ja!'' grijnsde ik om vervolgens mijn lippen kort op die van hem te drukken.
    Ik schakelde over op zijn chips.
    ''Opschieten, anders is je chips straks ook op,'' grijnsde ik plagend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik zette het op een rennen en haalde mijn portefeuille uit.
    Snel nam ik wat geld, ietsjes meer dan popcorn was en haalde een bak uit de rekken.
    Met een rotvaart liep ik naar de kassa en gooide het geld op de balie.
    "Er nu nog voor zorgen dat de popcorn er niet uitvalt" mompelde ik tegen mezelf waarna ik terug begon te lopen.
    Ik kwam terug aan bij mijn plaats en nam direct mijn chips af, waarna ik er gekwetst over heen wreef.
    "Ik heb je zo gemist" fluisterde ik tegen mijn chips.

    Chàrline
    Toen William als een bezetene wegrende voor de popcorn at ik zo veel chips als ik kon, grotendeels op William pesten.
    Toen hij terugkwam in een bizar snelle tijd, griste ik de popcorn uit zijn handen en schoof wat van Will vandaan.
    ''Popcorn! We zijn herenigd!'' riep ik blij uit, en 'knuffelde' mijn popcorn terwijl ik mijn tong naar William uitstak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar nepboos aan en bleef mijn chips aaien.
    "Niet op letten Chipettes", ik was ervan overtuigd dat chips vrouwelijk was, "Ze pest mij maar".
    Ik ging helemaal tegen de rand zitten van de bank, tot ik een beter idee kreeg.
    Ik stond recht met mijn chips en ging op mijn buik liggen op de vloer, met mijn gezicht naar het scherm.
    "Ik heb een kussetje nodig" mompelde ik nadenkend.
    Ik knipte met mijn vingers waarna ik de handtas nam van Chàrline en die gebruikte als hoofdkussen.

    Chàrline
    Verbaasd keek ik toe, en ik keek William quasi-boos aan zodra hij mijn handtas pakte. Ik zette het stemmetje op van het meisje bij het zwembad.
    ''Ben je gék?! Die tas heeft me een fortuin gekost! Het materiaal is ontzettend exclusief.. Dat vuil krijg ik er nóóit meer uit!'' jammerde ik terwijl ik moeite deed om niet in lachen uit te barsten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Enkele mensen keken nu echt woedend achterom.
    "Ik probeer het haar duidelijk te maken" zei ik onschuldig.
    Ze vonden het waarschijnlijk lachwekkend dat ik op de grond lag, en mijn ongelooflijke schattigheid hielp natuurlijk ook.
    "Chàrline, de film is nog bezig, je moet stil zijn" zei ik op een ouderlijke toon.

    Chàrline
    Ik wou popcorn naar zijn hoofd gooien, maar het raakte de persoon voor ons die met gezicht omdraaide dat zó boos stond dat het bijna angstaanjagend was.
    ''Sorry,'' piepte ik onschuldig, en gooide nu wel op Will' zijn hoofd.
    ''Dan moet je maar niet op mijn tas gaan liggen!'' protesteerde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Sorry, was met mijn RPG begonnen ;s]

    William Jake O'Donnel

    Ik ging terug rechtstaan en ging naast haar zitten.
    "Als er nog 1 keer iemand zich omdraait, dan komt volgens mij de bewaking, dus ik geef je een keuze" zei ik doodserieus.
    "Of je kijkt naar de film, of ik ben de film, kies maar".
    Ik stak ondertussen wat chips in mijn mond waarna ik haar vrolijk aankeek aangezien ik mijn chips echt gemist had.
    Verslaving ? Neehoor.
    Redbull was mijn verslaving.

    Chàrline
    Ik keek van William en naar de film, en weer terug.
    Ik graaide weer naar mijn popcorn en keek naar de film, gewoon om William te plagen.
    Inmiddels hadden we al een heel stuk gemist, maar dat maakte me niet zo veel uit.
    In de bioscoop kon ik toch nooit serieus aan één stuk door de film kijken.

    [Maakt niks uit ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Dus ze wou het zo spelen ?
    Ik begon te grijnsen en haalde mijn iPhone uit mijn zak.
    Rustig opende ik het menu, en ging naar de map waar alle spelletjes zaten.
    Ik opende uiteindelijk iets dat ik er zelf op had gezet, Monopoly, en begon te spelen.
    Een geïrriteerde zucht verliet mijn mond toen ik verloor, waarna ik opnieuw begon.