• Serieus, even voor alle beliebers hier; DOE NORMAAL.
    Ik bedoel, die trend op twitter. #BeliebersHateDirectioners .
    Alsof Justin dan wel wint met z'n videoclip. Serieus, die jongen heeft al zoveel gewonnen, ik denk dat hij het veel leuker vind als Beliebers & Directioners gewoon 'vrienden' zijn, dan dat hij zo'n stomme prijs wint ? Directioners zijn tenminste wel normaal en trenden #DirectionersLoveBeliebers ofzoiets.
    Serieus jullie zijn geobsedeerd.

    Plaats hier maar heel veel reacties op dat jij niet mee hebt gedaan en dat ik zeik, maar het is zo. Jullie doen te moeilijk om een jongen die en prijs kan winnen. Seriously. Get over it. Hij wint het niet, of wel. So what.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Audacity schreef:
    Lol, atm vind ik alle 'beliebers' en 'directioners' idioten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom zou je haten, justin en 1D zijn toch ook vrienden... mensen die zo haten moeten gewoon een hobby gaan zoeken inplaats van zichzelf voor schut te zetten. Calm the tits.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    CurlyHarry schreef:
    Waarom zou je haten, justin en 1D zijn toch ook vrienden... mensen die zo haten moeten gewoon een hobby gaan zoeken inplaats van zichzelf voor schut te zetten. Calm the tits.


    Can't control my second personality

    Feline schreef:
    Ik vind dat hele gedoe kinderachtig, van beide kanten.


    Audacity schreef:
    Lol, atm vind ik alle 'beliebers' en 'directioners' idioten.

    nerveus schreef:
    Hahahaha xD

    Die fan girls zijn zo raar!


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Maak je niet zo druk.


    "never let anyone dull your sparkle"

    hylketjeuhx schreef:
    (...)


    Hoezo zijn "Beliebers" en "Directioners" idioten? Ik ben fan van een artiest, ik begrijp niet waarom ik dan een idioot ben.


    Physics is awesome

    Je hebt echt gelyk ik zelf ben een Belieber en Directioner maar voordat ik een fan van 1D werd vondt ik hun gwn normaal en ik haate hun niet ofzo
    ik zeg altijd AllBeliebersLovesDirectioners of BelieberLoveOneDirection (H)

    Ora schreef:
    Excuse me. Niet ALLE Beliebers doen dit dus. Ikzelf ben Belieber EN Directioner, en ik schaam me gewoon voor deze trending topic. Dus als je gewoon niet even alle Beliebers over 1 kam wil scheren, dankje.

    http://www.youtube.com/watch?v=FTUXv7NUQgE#t=52s

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:59 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    LaJoie schreef:
    Am I the only one around here die geen idee heeft waarover dit gaat?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Gelijk Justin & One Direction komen super goed met elkaar overeen, die haat is voor niets nodig.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wonderaction schreef:
    Ik ben zelf een Belieber en ik kon er serieus niet mee lachen. Ik ben zelf een Directioner ook en dat zou betekenen dat ik mezelf haat.. :/


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Feline schreef:
    Ik vind dat hele gedoe kinderachtig, van beide kanten.


    Alleen maar tranen van geluk