• Hey! Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik heb posters nodig. Je kent wel zo'n grote poster, waarvan je de delen moet sparen? Hier kwam ik te laat achter en ik heb dus maar twee delen ervan. Ik ben ze momenteel aan het opzoeken, maar het is in ieder geval van One Direction. Als je geen fan bent of geen belangstelling hebt bij de poster, of beiden, kan je me dan alsjeblieft een bericht sturen? Ik heb posters nodig om mijn muur te vullen, dus andere One Direction posters en plaatjes zijn ook zeer welkom. De verzendkosten zal ik betalen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's okay.

    Ik kijk wel even:) welke zijn het precies?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ik kijk wel even:) welke zijn het precies?

    Het is een nieuwere foto, ik heb zelf deel twee en deel drie en die stonden in nummer 22 en 23 van mei en juni. (:


    It's okay.

    Ik ga voor je kijken:) uit hoeveel delen bestond hij?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ik ga voor je kijken:) uit hoeveel delen bestond hij?

    Vier of vijf delen volgens mij. Echt super bedankt alvast! c:


    It's okay.

    Ach, graag gedaan, anders gooi ik ze wss toch weg. Ik ga morgen even voor je kijkeb.^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ach, graag gedaan, anders gooi ik ze wss toch weg. Ik ga morgen even voor je kijkeb.^^

    En? c:


    It's okay.

    Ik heb twee spaarposters gevonden. Eentje met vier delen, maar extra groot en eentje met zes delen, iets minder groot. Welke is het?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Ik heb twee spaarposters gevonden. Eentje met vier delen, maar extra groot en eentje met zes delen, iets minder groot. Welke is het?

    Het is niet die waarbij de jongens op elkaar liggen maar de andere, volgens mij de vierdelige.


    It's okay.

    Heb ik net mijn kamer helemaal uitgemest, en alle posters die ik in de afgelopen 7 jaar verzameld had weggegooid. Sorry =(, veel succes met je zoektocht!


    He's a lion. Who Can Talk.

    xSTARSHIP schreef:
    Heb ik net mijn kamer helemaal uitgemest, en alle posters die ik in de afgelopen 7 jaar verzameld had weggegooid. Sorry =(, veel succes met je zoektocht!

    Aw, haha, maakt niet uit! Bedankt!


    It's okay.

    Ff gekeken maar ze ligen/ hangen bij allebei op elkaar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xSTARSHIP schreef:
    Heb ik net mijn kamer helemaal uitgemest, en alle posters die ik in de afgelopen 7 jaar verzameld had weggegooid. Sorry =(, veel succes met je zoektocht!


    Life is full of fake people

    Moonly schreef:
    Ff gekeken maar ze ligen/ hangen bij allebei op elkaar

    Oh, haha, ehm nou die andere heb ik trouwens ook niet, dus anders allebei? Die van mij is helemaal gescheurd etc. Mijn ouders zijn niet zo voorzichtig met mijn posters haha


    It's okay.

    Is goed:) ik had ze allemaal bij elkaar gelegt, maar waar... Ik ga ze even zoekenXD zou ik trouwens al mijn andere 1D posters ook opsturen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Is goed:) ik had ze allemaal bij elkaar gelegt, maar waar... Ik ga ze even zoekenXD zou ik trouwens al mijn andere 1D posters ook opsturen?

    Ja hoor, is goed! En je hoeft er verder geen postzegel op te doen, dan krijg ik de rekening als het goed is automatisch. En anders maak ik het geld zo naar je over. c:


    It's okay.