• Serieus, even voor alle beliebers hier; DOE NORMAAL.
    Ik bedoel, die trend op twitter. #BeliebersHateDirectioners .
    Alsof Justin dan wel wint met z'n videoclip. Serieus, die jongen heeft al zoveel gewonnen, ik denk dat hij het veel leuker vind als Beliebers & Directioners gewoon 'vrienden' zijn, dan dat hij zo'n stomme prijs wint ? Directioners zijn tenminste wel normaal en trenden #DirectionersLoveBeliebers ofzoiets.
    Serieus jullie zijn geobsedeerd.

    Plaats hier maar heel veel reacties op dat jij niet mee hebt gedaan en dat ik zeik, maar het is zo. Jullie doen te moeilijk om een jongen die en prijs kan winnen. Seriously. Get over it. Hij wint het niet, of wel. So what.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    One Direction valt niet met Justin Bieber te vergelijken, het is hele andere muziek en One Direction is een boyband, Justin Bieber is in zn eentje. Daarom is de hele compeitie zo belachelijk. Het gaat er nu gewoon om wie de meest toegewijde fans heeft.


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    One Direction valt niet met Justin Bieber te vergelijken, het is hele andere muziek en One Direction is een boyband, Justin Bieber is in zn eentje. Daarom is de hele compeitie zo belachelijk. Het gaat er nu gewoon om wie de meest toegewijde fans heeft.


    No offence maar, Justin Bieber en One Direction zijn precies hetzelfde. Het is allebei marketing-muziek, die door gillende meisjes wordt gesponserd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    No offence maar, Justin Bieber en One Direction zijn precies hetzelfde. Het is allebei marketing-muziek, die door gillende meisjes wordt gesponserd.


    Er zijn ook niet gillende meisjes die fan van hun zijn. Je kan van hun muziek vinden wat je wilt maar ik vind het niet kunnen dat je ons allemaal over een kam scheert. Er zijn ook fans die zich wel normaal kunnen gedragen, die vinden die gillende meisjes ook niet leuk omdat ze het imago van de gemiddelde fan behoorlijk verpesten.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Er zijn ook niet gillende meisjes die fan van hun zijn. Je kan van hun muziek vinden wat je wilt maar ik vind het niet kunnen dat je ons allemaal over een kam scheert. Er zijn ook fans die zich wel normaal kunnen gedragen, die vinden die gillende meisjes ook niet leuk omdat ze het imago van de gemiddelde fan behoorlijk verpesten.


    Het gaat me ook niet om de fans, en ik geloof best dat al die jongens aardig zijn. Maar wat hun muziek betreft, er wordt gewoon gekeken dat het best verkoopt. Er zit een heel marketing team achter one direction die probeer zoveel mogelijk geld uit de fans te halen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:39 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Het gaat me ook niet over de fans, en ik geloof best dat al die jongens aardig zijn. Maar wat hun muziek betreft, er wordt gewoon gekeken dat het best verkoopt. Er zit een heel marketing team achter one direction die probeer zoveel mogelijk geld uit de fans te halen.


    Dat vind ik ook jammer maar er is weinig aan te doen. Het is tegenwoordig nou eenmaal makkelijk om te weten te komen wat de consument wil of de fan. En ik vind het ook erg dat soms artiesten maar moeten veranderen omdat het dan beter verkoopt. Ik vind dat iedere artiest zijn of haar eigen muziek moet kunnen maken ongeacht of het goed verkoopt of niet. Het zijn en blijven mensen hoewel sommige fans dat soms lijken te vergeten.


    Physics is awesome

    #TijdVoorPopcorn


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    #TijdVoorPopcorn


    Tijd voor popcorn? Jeetje, als bij ieder meningsverschil popcorn gaat pakken is de popcorn snel op.

    Trouwens ik wil ook nog wel even reageren op de beginpost aangezien niet iedere belieber daar aan mee heeft gedaan want niet iedere belieber heeft twitter en niet iedere belieber die twitter heeft doet aan zulke dingen mee.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 18:30 ]


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    Lol, atm vind ik alle 'beliebers' en 'directioners' idioten.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Keep calm
    and listen Tokio Hotel. :Y)


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Keep calm
    and listen Tokio Hotel. :Y)


    Nah... xd [Niks tegen je muzieksmaak ofzo, hoor. Ik heb veel vriendinnen die fan zijn van TH.]

    Ik ben meer een Flo fan! :Y)


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Nah... xd [Niks tegen je muzieksmaak ofzo, hoor. Ik heb veel vriendinnen die fan zijn van TH.]

    Ik ben meer een Flo fan! :Y)


    Hm, ken ik niet


    Life is full of fake people

    Het zijn beide idioten die een klap van de molen hebben gehad.


    quidquid excusatio prandium pro

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Nah... xd [Niks tegen je muzieksmaak ofzo, hoor. Ik heb veel vriendinnen die fan zijn van TH.]

    Ik ben meer een Flo fan! :Y)

    Wie is dat?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aveiro schreef:
    (...)


    Sorry maar ik vind mezelf geen idioot.


    Physics is awesome

    Memoria schreef:
    (...)
    Wie is dat?


    Florence+The Machine. ^^


    help