• Serieus, even voor alle beliebers hier; DOE NORMAAL.
    Ik bedoel, die trend op twitter. #BeliebersHateDirectioners .
    Alsof Justin dan wel wint met z'n videoclip. Serieus, die jongen heeft al zoveel gewonnen, ik denk dat hij het veel leuker vind als Beliebers & Directioners gewoon 'vrienden' zijn, dan dat hij zo'n stomme prijs wint ? Directioners zijn tenminste wel normaal en trenden #DirectionersLoveBeliebers ofzoiets.
    Serieus jullie zijn geobsedeerd.

    Plaats hier maar heel veel reacties op dat jij niet mee hebt gedaan en dat ik zeik, maar het is zo. Jullie doen te moeilijk om een jongen die en prijs kan winnen. Seriously. Get over it. Hij wint het niet, of wel. So what.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Feline schreef:
    Ik vind dat hele gedoe kinderachtig, van beide kanten.


    Ex astris, sciencia

    Even gemist.
    Ik zag vanmiddag wel 'Directionerslovebeliebers' trenden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ivan schreef:
    Get over what? I don't give a crap about this shit, k bye.


    _O_


    You are beautiful, you are love.

    I don't like Bieber, maar ik ben geen hater ofzo. Ik heb gewoon een geheel eigen mening dat hij zingt als een meisje en dat ik zijn muziek niet graag hoor, maar ik ben geen hater. :Y) En ook geen Directioner (meer) trouwens. Ik vind hun muziek een beetje afgezaagd worden. No offense to the Directioners, ik vind ze nog steeds geweldig grappig enzo. xd Hun muziek ligt me gewoon niet zo meer. :/


    help

    Audacity schreef:
    Lol, atm vind ik alle 'beliebers' en 'directioners' idioten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Feline schreef:
    Ik vind dat hele gedoe kinderachtig, van beide kanten.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kijk, ik ben directioner, maar ik ga niet zover dat ik 'mijn' groep ga verdedigen voor mensen die een andere smaak hebben. Het is hun mening, maar dit vind ik dan wel te ver gaan.


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Niks tegen die jongens hoor. Ik heb eigenlijk best medelijden met hen, want zij krijgen al het gehaat van de rest van de wereld over zich heen.

    Maar dit hoort er nou eenmaal bij. Elvis had dit, Micheal Jackson had dit... Groot worden betekent ook dat je gehaat wordt.

    En misschien is je bericht misschien niet helemaal eerlijk, omdat inderdaad niet iedere One Directionfan of Bieberfan zo is, maar ik vind dit gedrag van die bepaalde fans wel heel belachelijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oke, ik had niet moeten zeggen voor alle beliebers, maar wat moet ik dan zeggen ? Voor het deel van de beliebers die mee hebben gedaan met dat trenden ? Nee. Ikzelf was ook belieber, dus ik haat justin zeker niet, ik ben zelfs nog een beetje fan, maar je hoeft toch niet te zeggen dat je mensen haat omdat Justin, een jongen uit canada, een prijs kan winnen maar omdat meerdere mensen one direction noueenmaal beter vinden hij het misschien niet wint ? Dit is een soort van egoistisch, serieus, gun anderen ook wat.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik laat het hele gedoe maar gewoon aan me voorbijgaan, don't really care.


    None but ourselves can free our minds.

    Feline schreef:
    Ik vind dat hele gedoe kinderachtig, van beide kanten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Het gaat over dit. Het is er race tussen de Beliebers en Directioners laat ons zeggen.

    Pssst. Stiekem gaat Gotye's video gewoon winnen. :Y)

    OT; ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk wie er nou gaat winnen. Zo'n grote award is het niet en er komen heus wel meer. No need to start a fight.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb die trend gemist, maar ik zag die van #DirectionersLoveBeliebers wel.. Die vond ik best lief.
    Ik ben zelf ook een belieber, en mijn beste vriendin een directioner...
    Ik snap de haat ertussen echt niet... Okey, ik begrijp dat sommige beliebers wat pissed of worden (ik HEEL soms ook) Omdat alle directioners de Biebertweets gewoon helemaal overnemen. serieus bijna ALLE tweets zoals bv (zag ik net nog staat in mijn timeline)"Boy: "I love you." Girl: "I love you too." Boy: "How much?" Girl: "A lot." Boy: "More than 1D ?" Girl: "You should know your limits."
    Dat is gewoon PRECIES hetzelfde wat wij (beliebers) tweeten alleen is dan Justin Bieber verplaatst met One Direction. gewoon bijna alle tweet... Haat geen een is orgineel.
    En dat komt ook omdat de meeste Directioners eerst Beliebers waren. Sorry maar dat is echt zo.

    En natuurlijk is dit allemaal geen reden om die trend goed te praten.... Het is ook best kinderachtig, en ik heb er zeker NIET aan mee geholpen!
    Maar in sommige opzichten begrijp ikl het ook wel.


    En die trend van #DirectionersLoveBeliebers vond ik wel lief :) Kill Them With Your Kindness :)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    LaJoie schreef:
    Am I the only one around here die geen idee heeft waarover dit gaat?


    Nee, hier zit er nog zo een (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ora schreef:
    Excuse me. Niet ALLE Beliebers doen dit dus. Ikzelf ben Belieber EN Directioner, en ik schaam me gewoon voor deze trending topic. Dus als je gewoon niet even alle Beliebers over 1 kam wil scheren, dankje.


    The universal language of art.