• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem op, 'Laten we maar gaan eten. Ik wil dat weleens proeven,' zeg ik met een lichte grijns. Hij heeft mijn favoriete glimlach op, de scheve. Ik haal mijn armen van zijn nek vandaan en kijk even naar hem waarna ik de kamer nog eens rond kijk. Het is gewoon zo mooi dit alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik leid haar naar de eetkamer die nu ook verlicht is door kaarsjes en laat haar aan tafel plaats nemen. Ik loop naar de keuken en schep 2 borden op met spaghetti die ik handig op één arm draag en pak het potje met kaas en tabasco flesje. Ik loop naar de tafel zet het potje en flesje op tafel en geef haar haar bord. 'Si vous plait, madame.' glimlach ik en haal de wijn uit de living.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben weer verbijsterd door hoe hij de eetkamer heeft aangekleed. Het is verlicht door kaarsjes, en hier liggen ook weer rozenblaadjes op de grond. Ik neem plaats aan de tafel en Jake komt met het eten en haalt ook de wijn uit de living. Ik glimlach naar hem met opgetogenheid in mijn ogen. Dit is echt.. prachtig. 'Bonne apetit,' zeg ik met een glimlach. Ik ruik heel even naar de heerlijke geur ervan en begin dan met eten. Het is ook echt heel lekker. Jake kan goed koken. Ik heb wat kaas over mijn spaghetti heen gestrooid, maar ik laat de tabasco staan, niet echt mijn ding. Ik gooi er altijd teveel van over mijn eten waardoor heel mijn eten niet meer lekker smaakt, en dat wil ik nu echt niet meemaken. Ik geniet van het eten. 'Het is echt verrukkelijk,' zeg ik, wanneer mijn mond leeg is. Dan neem ik een slok van mijn wijn. En eet weer verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Zo verbaast dat ik kan koken?' lach ik en eet ook. Ik hou van spaghetti. Het is simpel maar lekker. Ik doe er niets op en drink wat van mijn wijn. Ik ben blij dat ze meegegaan is met me. Ik wil niet dat ze denkt dat we hier zijn om de problemen te ontsnappen. Ik nam haar hier mee omdat ik wilde tonen dat ik van haar hield.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen, 'Nee, ik ben niet zozeer verbaast dat je kunt koken,' zeg ik met een lachje. 'Het is meer dat ik verwacht had dat het goed zou smaken, niet perfect.' en ik eet weer een paar happen. Ik kijk naar Jake en dan weer de kamer rond. De kaarsjes die zachtjes branden en de rozenblaadjes geven het een sfeervol effect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en begin weer te eten. 'Ik moest vroeger altijd spaghetti maken voor mijn moeder, ze eisde perfectie in mijn kookkunst zodat zij niet meer zou moeten koken.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach om zijn verhaal, ik heb geen ouders meer. 'Dat klinkt.. hm.. ik weet het juiste woord niet. Misschieen wel amuserend. Voor mij dan tenminste,' zeg ik met een lichte grijns. En ik eet verder. Uiteindelijk heb ik mijn bord leeg en drink wat van de wijn verder. 'Het was echt heerlijk,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik hoop dat je nog plaats hebt voor het dessert.' lach ik en ga naar de keuken met de borden. Ik schep het ijs op en leg stukjes fruit erom heen. Ik loop terug naar haar en geef haar het bordje en een lepeltje voor ik er een voor mezelf maak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dit is onmogelijk om te overtreffen. Zeker wanneer ik zie dat hij met ijs komt met fruit er omheen. Het zijn gelukkig allemaal makkelijke dingen om te eten, want een scheurtje in je kaak is helaas niet zomaar weg. Tenzij een engel het zou helen, maar ik ken geen engel hier in de buurt. Ik heb al geen plakker meer op, die heb ik vanochtend er al afgehaald. Ik vind het raar dat vanochtend nog heel anders was. Dat ik wakker werd. Naakt. Met Jake. Ook naakt. Buiten. Op het gras. En dan zitten we nu hier. Onvoorstelbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik eet mijn bord op en kijk Leslie aan. 'Wat wil je doen? Hier blijven of een strandwandeling.' vraag ik haar en druk een lief kusje op haar lippen. De kaarsen kunnen nog een uurtje of 2 branden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem, 'Mij maakt het niets uit, ik laat de keuze aan jou over.' zeg ik dan. Ik wil ook eens doen wat Jake wil. Ik kan dit alles echt nooit overtreffen. Het is allemaal zo lief, Jake ziet er heel knap uit, het avondeten was heerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik wil liever hier blijven.' zeg ik zacht en kus haar lippen. 'We kunnen morgen wel een strandwandeling maken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Is goed,' antwoord ik dan wanneer Jake zegt dat hij liever hier wil blijven en dat we morgen ook nog een strandwandeling kunnen maken. Ik kus hem ook een keer en vraag dan, 'Wat wil je doen?' ik glimlach naar hem en strijk een pluk haar achter mijn oor. 'Iets doen waar jij zin in hebt,' voeg ik eraan toe. Niet alleen dingen die ik wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Gewoon praten en zoenen met jouw in mijn armen.' glimlach ik en open mijn armen voor haar lachend.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 9:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Nick || Demon
    ''Geen idee.. Mischien dat jij nog wel iets weet' Zeg ik terwijl ik haar aankijk, 'Tsja, daar kan ik ook niet veel aandoen. Er zijn weinig intersessante mensen'

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    'En dank je wel.' mompel ik en kijk van hem weg. Ik kan er niet tegen als mensen in mijn ogen kijken. Ik voel me dan klein.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'