• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    'En dank je wel.' mompel ik en kijk van hem weg. Ik kan er niet tegen als mensen in mijn ogen kijken. Ik voel me dan klein.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray McBenneth.

    'Oh nee hoor, het gaat prima hier.' zeg ik dan met een nep lachje. 'We hebben het juist heel leuk,' eg ik en als ze de hitte opvoert zodat ik het wel kan voelen sis ik wat in haar oren. 'Als je nu niet stopt ga ik deze keer verder.' Ze koelt meteen af en slikt. Angst is te zien in haar ogen en het voedt me.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik kom als eerste aan, en ik wéét dat Jake me heeft laten winnen. Hij zegt dat hij trots op me is. En ik kijk hem met een scheve lach aan. Ik zet de fiets vast en pak de tas van mijn stuur. Ik loop naar hem toe en druk een kusje op zijn lippen. 'Ja, heel trots op me, maar ik weet dat je me hebt laten winnen.'

    Jonathan Fields
    Ik zie dat hij wat in haar oor sist en dat ze bang is. 'Gozer, laat haar gewoon met rust. Blijkbaar ken je haar, maar volgens mij wíl ze jou niet eens kennen.' ik kan slecht tegen dit soort jongens. Die denken dat ze een meisje dit soort dingen zomaar kunnen aandoen. Dat ze alles kunnen maken. Ik weet niet wat er is voorgevallen tussen die twee. Het lijkt me alleen dat het geen prettige ervaring is geweest voor Rachelle.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en haal mijn schouders op. 'Misschien, misschien ook niet.' zeg ik en zet de fietsen weg. Ik til haar op. Ik bijt op mijn lip. 'Les? Ik ben nog iets vergeten in het dorp.' zeg ik en kijk haar schuldig aan. 'Wil je misschien nog tomaten gaan halen? Dan begin ik al met koken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij tilt me op. Zoals wel vaker tegenwoordig. Maar ik vind het alleen maar leuk. Hij vraagt of ik nog tomaten wil gaan halen. Ik glimlach naar hem, 'Sure, ik ben zo snel mogelijk terug. Maar waarschijnlijk niet zo snel, aangezien ik niet zo snel ben nu ik mens ben.' ik druk een kus op zijn lippen en loop dan weer naar de fiets. Ik maak het slot open en spring dan op de fiets. 'Ik zie je zo oke?'

    [Hij heeft al tomaten toch? :Y) en rozenblaadjes, en kaarsen :P dus ik geloof niet dat hij tomaten vergeten is :Y) maar iets anders gaat doen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [inderdaad xd]

    Jake Sadler
    Ik kus haar zachtjes en kijk hoe ze wegfiets. Ik zet twee potten water op het vuur. 1 voor de pasta & 1 voor de saus en begin te groenten vlug fijn te snijden. Ik verduister de ramen in de living en zet overal kaarsjes neer in huis en rozenblaadjes op de grond. Ook in onze slaapkamer en het bed ligt vol met rozenblaadjes. Ik ontkurk de wijn en schenk 2 glazen in en vul potjes met chips, nootjes en fruit dat er hier al lag. Ik kleed me om en doe een zwarte jeans en een wit hemd aan en begin het vlees te bakken. Alles moet perfect zijn. Ik heb gezorgd dat er ijs in de diepvries zit en nu moet alleen het eten nog goed zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Awwwww, hij is zo cute ^^]

    Leslie Day
    Ik fiets terug, niet op een moordend tempo. Aangezien ik ook nog terug moet fietsen dadelijk, en ik niet in het zweet wil baden. Dat zou zo onsexy zijn. Ik kom aan bij het warenhuis en loop dan richting de groenten. Ik haal een aantal tomaten, zodat ik zeker weet dat we genoeg hebben. Ik weet niet precies namelijk hoeveel hij nodig heeft, dat zei hij er niet bij. Ik koop tomaten en zeg vriendelijk de vrouw achter de kassa gedag in mijn beste Frans. Dat is het handige als je al een tijd op deze wereld leeft, je leert andere talen spreken. Het is redelijk vloeiend, maar niet zoals een Fransman. Ik fiets dan weer terug richting het huis en tring vrolijk met mijn fietsbel zodat Jake weet dat ik eraan kom. Een oude gewoonte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    De saus is bijna klaar en de pasta is haar maar ik laat het staan op een zacht vuurtje zodat het warm blijft. Ik blijf even in de keuken maar ga dan toch in de living staan omdat ik Les haar gezicht wil zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray McBennet.

    'Bemoei je er niet mee.' sis ik nu tegen hem en druk Rae dichter tegen me aan. 'Je bent toch niks van haar.' grom ik nu achtjes en ik hoor Rachelle iets uitspreken. Het was een bezwering. Ik sloeg min hand meteen voor haar mond en maakte die alweer heet waarna ik haar opeens uit mijn handen voelde. Ik fronste en ineens stond ze achter die dude waarna ik een stap hun kant op zette.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik pak het groene plastic tasje waar de tomaten inzitten. Echt zo'n marktachtigtasje. Ik open de deur en loop dan glimlachend naar binnen met de tomaten. 'Ik ben er weer,' roep ik dan door het huis. Ik loop met het tasje naar de living en dan blijf ik met open mond staan. Ik kijk verwonderd om me heen, en zie Jake staan. Hij heeft een zwarte jeans en een wit hemd aan. Hij ziet er zo goed uit. Alles ziet er mooi uit. Ik zie rozenblaadjes op de grond en de kaarsen overal. Ik kijk achter me en zie dan ook dat daar al rozenblaadjes lagen. Dan kijk ik weer naar Jake, 'Dit is het liefste wat ooit iemand voor me gedaan heeft,' zeg ik zacht. Ontroerd. En ik zet de tomaten neer, ik realiseer me dat hij die niet eens nodig heeft. Ik ren, hoe filmachtig, naar Jake toe en sla mijn armen om zijn nek terwijl ik opspring. Ik mag toch voor hem hopen dat hij me opvangt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ineens staat Rachelle achter me, maar ik vind het niet erg. Beter dat ze weg is bij die jongen. 'Hm,' zeg ik dan. 'Ik zeg gewoon tegen je hoe ik erover denk. Ik vind het namelijk niet prettig als je zo aan haar zit tegen haar zin in. En eigenlijk ook tegen mijn zin in.' ik kijk hem aan met een rustige blik. Namelijk door bijvoorbeeld te zeggen dat ik haar vriendje ben, dat hij van haar af moet blijven. Maar ik ben haar vriendje niet, en misschien wil ze helemaal niet dat ik zoiets zeg, al is het maar zodat hij uit haar buurt blijft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik draai een rondje met haar en kus haar zachtjes. 'Ik hoop dat het goed is.' fluister ik zachtjes en til haar op. Ik zet haar in de zetel en ga naast haar zitten. 'Uw glas mademoiselle.' glimlach ik en geef haar haar glas wijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ray McBenneth.

    Ik sis wat. 'Een engel eh?' Ik kijk Rae woedend aan. 'Hoe durf je.' Ze maakt me pissig en heeft óns verraden. Ik kijk hem aan. 'Moet jij niet bij je andere vriendjes zitten en ons met rust laten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Hij draait een rondje met me en kus me zachtjes. Hij tilt me op en zet mij in de zetel en komt naast me zitten. Hij geeft me een glas met wijn. Ik glimlach, 'Merci beaucoup,' zeg ik dan. Mijn ogen stralen geloof ik. 'Het is perfect.' en ik neem een slokje van mijn wijn. Een goede wijn ook. Dan realiseer ik me hoe ik eruit zie, en hoe goed Jake eruit ziet. 'Excusez-moi, ik ben zo terug.' en voor dat Jake kan protesteren sprint ik de kamer uit en vind mijn tasje met het blauwe jurkje en de ballerina's. Ik trek het gewoon in de gang aan. En ik check mijn kleren dan even. Ik heb ze nieuw gekocht. Ik hoop dat hij ze mooi vindt. Dan kom ik weer rustig terug naar binnen gelopen en ga naast Jake zitten in de zetel en pak mijn wijn er weer bij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.