• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik moet ergens heen. Jij gaat naar je oma, zodat je ondertussen veilig bent." zei ik, terwijl ik zo ver als nodig was het bos in liep. Ik deed mijn T-shirt uit en drukt het in haar handen. Ik nam haar in mijn armen en maakte me klaar om mijn vleugels open te slaan.

    Braxlin 'Rose'
    Ik laat mijn handen naar beneden glijden en speel even onzeker met zijn shirt. Uiteindelijk grepen mijn handen de zoom van het stuk stof en ik begon het onhandig om hoog te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben bijna bij me zus dus weet niet of ik dan nog kan reageren. Anders ben ik er morgen weer. Maar ik denk dat ik af en toe wel kan reageren.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    'Hmm.. En waar was je hierna vanplan naartoe te gaan? Aangezien ik zo'n idee heb dat deze marteling nog niet over is' Vraag ik terwijl ik nog een wodka bestelde en daar vervolgens een paar slokken uit nam.

    Lily
    ''Daar heb je gelijk in,'' grijnsde ik. ''Ik wil nog wat schoenen kopen,'' zei ik nonchalant terwijl ik een nipje nam van mijn tweede Cointreau.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Ik moet ergens heen. Jij gaat naar je oma, zodat je ondertussen veilig bent." zei ik, terwijl ik zo ver als nodig was het bos in liep. Ik deed mijn T-shirt uit en drukt het in haar handen. Ik nam haar in mijn armen en maakte me klaar om mijn vleugels open te slaan.

    Braxlin 'Rose'
    Ik laat mijn handen naar beneden glijden en speel even onzeker met zijn shirt. Uiteindelijk grepen mijn handen de zoom van het stuk stof en ik begon het onhandig om hoog te trekken.


    Alexi
    Ik frons maar besluit niets te zeggen. 'Kan ik niet op school blijven?' vraag ik hem 'Ax... je gaat toch niets gevaarlijk doen he?' zeg ik zachtjes.

    Joshua
    Ik ga wat rechter zitten zodat ze gemakkelijker mijn shirt uit kan trekken en ik druk mijn lippen weer op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee." zei ik zachtjes en ik liet haar zelf maar kiezen op welke vraag ik antwoordde. Ik liet mijn vleugels uit mijn rug komen en nog voor de grimas van mijn gezicht was verdwenen schoten we de lucht in. Ik drukte haar dicht tegen me aan en zorgde ervoor dat ze het niet koud kreeg.
    Vanaf de grond leken we gewoon een grote, vreemde vogel, terwijl ik in de richting van het huis van haar oma vlogen. Binnen enkele minuten waren we er al en ik lande aan de rand van de bomen in de bloementuin. Ik trok mijn vleugels meteen terug en nam Alexi's hand.
    "Kom. Ik heb niet veel tijd."

    Braxton 'Rose'
    Ik bloosde licht om mijn gestuntel, maar liet me er niet door tegenhouden. Mijn handen streelden over zijn borst en over zijn sixpack.
    Hmm, hij was helemaal niet mis.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aragog schreef:
    (...)
    Lily
    ''Daar heb je gelijk in,'' grijnsde ik. ''Ik wil nog wat schoenen kopen,'' zei ik nonchalant terwijl ik een nipje nam van mijn tweede Cointreau.


    Damon
    'Volgens mij heb je genoeg schoenen om iedere dag van het jaar minstends één paar aan te doen' Zeg ik ongelovig terwijl ik nog een slok nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Dat valt wel mee..'' grinnikte ik.
    ''Ik heb 461 jaar lang aan geld, wat moet ik er anders mee?'' zei ik schouderophalend.

    [Trouwens, Sebastiaan moet ouder worden dan Lily :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'God, wat moet ik met zo'n oude vrouw?' Vraag ik haar plagend, 'Ik weet wel een paar leukere dingen om dat geld aan te besteden'


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Nee." zei ik zachtjes en ik liet haar zelf maar kiezen op welke vraag ik antwoordde. Ik liet mijn vleugels uit mijn rug komen en nog voor de grimas van mijn gezicht was verdwenen schoten we de lucht in. Ik drukte haar dicht tegen me aan en zorgde ervoor dat ze het niet koud kreeg.
    Vanaf de grond leken we gewoon een grote, vreemde vogel, terwijl ik in de richting van het huis van haar oma vlogen. Binnen enkele minuten waren we er al en ik lande aan de rand van de bomen in de bloementuin. Ik trok mijn vleugels meteen terug en nam Alexi's hand.
    "Kom. Ik heb niet veel tijd."

    Braxton 'Rose'
    Ik bloosde licht om mijn gestuntel, maar liet me er niet door tegenhouden. Mijn handen streelden over zijn borst en over zijn sixpack.
    Hmm, hij was helemaal niet mis.


    Alexi
    Hij trekt me mee naar de voordeur en de deur word opengetrokken door oma. 'Ah Alexi. Axton het is goed, je kan gaan, ze is veilig bij mij.' zegt ze en glimlacht naar Axton. Ik geef hem vlug een zoen voor ze me het huis binnen trekt. Wat is er in hemelsnaam aan de hand?!

    Joshua
    'Je moet niet blozen.' zeg ik 'Al ben je wel schatig als je bloost.' glimlach ik en maak cirkeltjes op haar armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik rolde met mijn ogen.
    ''Wat dan?'' vroeg ik hem, terwijl ik hem ongeïnteresseerd aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Geen idee, in iedergeval geen kleren. Mischien een moter ofzo' Zeg ik grijnzend. Dat ging ik sowieso kopen, genoeg geld dat ik niet wilde besteden aan kleren.


    Don't be like the rest of them, darling

    TOPIC


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Die heb ik al, maar niet hier,'' zei ik onverschillig.
    Ik dronk mijn cocktail leeg.
    ''Kom je?'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    Vlak voor de deur sla ik mijn vleugels weer open en schiet de lucht in. Uiteindelijk kwam ik daar nog 20 minuten te vroeg aan, maar de voorbereidingen zouden nog genoeg tijd in beslag nemen...

    Braxlin 'Rose'
    Ik beet op mijn lip en keek ademloos naar hem op. Een lichte rilling liep over mijn rug door zijn aanraking en ik kreeg kippenvel.
    Ik kreeg geen genoeg van hem, dus drukte mijn mijn lippen opnieuw dringend op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon
    'Hoezo niet meer?' Vraag ik waarna ik mijn laatste slok neem en het glas op tafel zet.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling