• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Ghehe, had ik ook gedaan @ Willnotlearn. Mijn haar was tot boven mijn bil en toen ineens midden in de week BAM boblijn :3 . En dan moest ik het nog iedere dag stijlen of fohnen omdat ik krullen heb xd )

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik haal mijn schouders op. 'Het is wat je aanspreekt.' zeg ik dan. Opeens wordt ik bij mijn middel vast gegrepen. 'Ook leuk jou weer te zien.' hoor ik opeens achter me en ik verstijf even bij de stem. 'Raak me niet aan.' sis ik dan en plaats een verwarmde hand op zijn arm.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahhaaha, geen commentaar :Y)

    nee grapje :P bij jou had ik nog geen beeld ofzo gevormd :3 dus toen viel het niet tegen :Y) EN OMFG,

    Nick || Demon
    'Heb je ook iets anders om over te praten? Het begint te vervelen' Zeg ik vervolgens, en aangezien Leslie weg was had ik niets beters te doen dan wachten en daarna mischien weggaan.


    Hij denkt aan Leslie D: ik ben echt benieuwd hoe het gaat worden wanneer Les en Jake weer terug zijn :') ojaaa, en Ellie, kan je reageren met Daniëlossio bij hp? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heeyyyouuu, Amparo ^^

    Zegt ze dat nog steeds tegen Jonathan? En wie ooit is diegene die haar beetpakt van achteren?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ik ga nu een extra rol maken geeheh en ja nog tegen Johnathan. :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Er komt ineens een jongen achter Rachelle staan, ik geef de voorkeur aan haar hele naam, die zijn arm om haar middel slaat. Ik zie dat ze het niet wil. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Hallo,' zeg ik dan tegen de jongen. Ik ken hem niet, waarschijnlijk een oude bekende van Rachelle. Waar ze niet blij mee is. Ik wrijf even met mijn hand in mijn nek, gewoonte, en voel dan de zuigzoen van Rachelle. Ik moet moeite doen om niet te grijnzen. Maar het lukt wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    'Waar wil je dan wel over praten?' lach ik 'En kan ik eraan doen dat jij zo snel verveelt raakt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik steek de kaart in mijn portefeuille en stap ook op. 'Komop! Wie als eerste thuis is.' grijns ik en start met fietsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick || Demon
    ''Geen idee.. Mischien dat jij nog wel iets weet' Zeg ik terwijl ik haar aankijk, 'Tsja, daar kan ik ook niet veel aandoen. Er zijn weinig intersessante mensen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake is al gestart met fietsen, en ik begin dan ook snel. 'Ik ga winnen!' en ik fiets in het begin nog niet op mijn hardst. Maar wel redelijk hard. Maar de reden dat ik nog niet op mijn hardst fiets is omdat Jake me dan misschien wel onderschat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    'En dank je wel.' mompel ik en kijk van hem weg. Ik kan er niet tegen als mensen in mijn ogen kijken. Ik voel me dan klein.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik fiets op gemiddelde snelheid. Als demon word ik niet snel moe en Leslie als mens wel. Ik kijk naar haar om 'Kom op Les, je kan beter!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Hij staat in het rollentopic. )

    Ray McBenneth.

    Rae werkt tegen, hmm. 'Vond je ons laatste gepsrekje niet leuk?' vroeg ik toen met een grijns en ze verwarmde haar hand nog heter en probeerde zich uit de greep van me te wurgen maar lukte niet en ik grijnsde. 'Ray, laat me godverdomme los.' hoorde ik haar zeggen, ik opende mijn mond om wat te zeggen, maar werd verstoort. 'Hallo.' zei de jongen en ik haalde een wenkbrauw op. 'Yo.' zei ik en ging weer verder met Rae.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik weet dat Jake als demon het veel langer kan volhouden. Daarom doe ik net alsof ik het amper nog volhoud. Maar ik kan het ook nog makkelijk volhouden. We komen al dichter bij het huis weer in de buurt, alleen nu een stuk sneller dan op de heenweg omdat het nu een wedstrijd is. Wanneer we bijna in de buurt zijjn ga ik steeds meer versnellen en op een gegeven moment, wanneer ik naast Jake ben, op volle kracht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    'Het kan aan mij liggen hoor, gozer,' begin ik dan. 'maar volgens mij ben je niet gewenst door Rachelle.' ik kijk hem aan. 'Gewoon een vermoeden hoor, aangezien ze je arm probeert te verbranden en zegt dat je haar moet loslaten.' ik ken hem niet. En ik wil hem ook niet kennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Als ze gelijk met me fiets rij ik nog wat sneller maar besluit haar te laten winnen ze komt als eerste bij het huisje aan en ik zet mijn fiets tegen het huis. 'Ik ben trots op je.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'