• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Volgens mij ben jij degene hier die ons lastig valt,' merk ik dan op. ik kijk even achter me naar Rachelle. Ik glimlach naar haar, een glimlach die laat zien dat het wel goedkomt en dat die eikel vanzelf wel weggaat. Ik kijk weer naar de jongen. Ik weet zijn naam niet eens. 'En ja, dat klopt. Ik ben een engel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar bewonderend aan als ze binnen komt. 'Je moest je niet opdoffen voor mij hoor.' glimlach ik 'En je staat echt goed met kleedjes.' ik druk zachtjes mijn lippen op de hare en zorg dat ik haar glas niet omstoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bloos een beetje als hij zegt dat ik echt goed staat met kleedjes. Ik kus hem teder terug en glimlach dan tegen zijn lippen. 'Ik wil gewoon dat het ook perfect voor jou is,' zeg ik tegen zijn lippen aan. Want het moet niet alleen perfect voor mij zijn. Maar ook voor Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ray McBenneth.

    'Nou engeltje, als je zo vriendelijk zou zijn om me bij Rae te laten.' zeg ik en ik zie een blik in Rae's ogen, een blik dat ze zich veilig voelt.
    Ik grom even en zachtjes geef hem een duwtje. 'Als je nu zo vriendelijk zou willen zijn.' zei ik nu sissend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik bloos een beetje als hij zegt dat ik echt goed staat met kleedjes. Ik kus hem teder terug en glimlach dan tegen zijn lippen. 'Ik wil gewoon dat het ook perfect voor jou is,' zeg ik tegen zijn lippen aan. Want het moet niet alleen perfect voor mij zijn. Maar ook voor Jake.


    Jake Sadler
    Ik glimlach en zet de radio aan. 'Mag ik deze dans?' vraag ik en buig voor haar zoals in die films. Nee eigenlijk deden ze dat echt vroeger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Hij geeft me een duwtje. Ik zucht moedeloos. 'Weet je, je hoeft niet zo te sissen. En als je het niet erg vindt, geef ik aan Rachelle de keuze om te laten beslissen of ze bij je wilt zijn of niet.' ik duw hem niet eens terug. Dat heeft namelijk toch geen zin. Als het echt op vechten uitkomt, dan zal ik wel moeten. Maar daar heb ik gewoon geen zin in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Een kleine blos blijft op mijn wangen zitten maar ik glimlach en sta op. 'Maar natuurlijk mag dat,' zeg ik glimlachend. Ik houd ervan om te dansen. Jake heeft al gezien hoe ik kan dansen, namelijk de eerste avond dat ik weer terug was op Cimmeria. We gingen uit met Vans, Xav, Ax, New Girl en Jake en ik. Daar is alles begonnen voor Jake en mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even douchen, tot zo ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Het is een slowliedje dus leg ik Leslie's armen om mijn nek en mijn handen op haar heupen. 'Nu maar hopen dat het eten niet aanbrand.' glimlach ik. 'En ja sorry dat ik je nog naar het dorp liet fietsen maar het moest een verrassing zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Tot zo :3)

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik kijk naar Jonathan en slik. 'Serieus.' mompel ik dan en ik bijt op mijn lip. Ray kijkt me afwachtend aan en hij maakt een vuurbal in zijn handen waardoor ik nog een keer achter Jonathan schiet. Ik grom en spreek weer een bewering uit. 'Kan jij hem ergens naartoe weet ik veel watten?' mompel ik dan als Ray niks meer kan doen en alleen nog naar ons gromt en sist. 'Rachelle, jou krijg ik nog.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Mijn armen liggen rond Jake zijn nek en zijn handen liggen op mijn heupen. We zijn aan het slowen. Ik glimlach, 'Ik vind het wel leuk om te fietsen,' zeg ik. 'En het werd pas helemaal geweldig nu ik weet wat er tegenoverstond.' dan leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas en slow zo verder. Ik hoor zijn hartslag. En na even lopen onze hartslagen synchroon. Het voelt echt perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik hou van je... zielsveel.' fluister ik zachtjes in haar oor. 'Misschien koop ik dit huis als we afgestudeerd zijn.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze schiet weer achter me. Ze vraagt of ik hem ergens heen kan sturen. 'Alleen als ik hem aanraak, en dan ga ik zelf ook mee. Ik kan dan wel terugkomen, maar ik denk dat je bezwering dan niet meer werkt,' zeg ik. Ik kijk naar haar. 'Maar het maakt mij niets uit als hij wat bij mij probeert uit te halen. Ik leef al lang genoeg en heb al vaak genoeg dingen meegemaakt.' ik kijk even naar de jongen. Ik weet zijn naam niet eens. 'Here we go.' ik loop naar hem toe en raak hem aan. Ik beam ons naar een andere plek. Geen idee waar precies. Het is niet zo dat ik mezelf heel de werled over kan beamen. Ik kom zo snel mogelijk weer terug naar de kantine. 'Hij is eventjes weg,' zeg ik dan wanneer ik weer terug ben bij haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Zijn woorden geven me een warm gevoel. Een onuitwisbare glimlach zit op mijn lippen. 'Ik hou ook van jou. Bestaat er meer dan zielsveel?' vraag ik. 'In iedergeval het meeste wat er bestaat, en van wat niet eens bestaat.' we slowen gewoon verder. Niemand zou dit kunnen verpesten. Helemaal niemand. Ons niet, onze relatie niet, dit moment niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar zachtjes maar dan valt mijn oog op de klok. Als we nog langer wachten zal de spaghetti aanbranden. 'Zullen we eten of wil je nog wat dansen?' vraag ik haar zachtjes met een scheve glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'