• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben vrolijk. Het is geweldig om hier met Jake te zijn. 'Oke,' zeg ik dan. Jake sleurt me al mee en koopt twee kaartjes en gaat dan ergens op zitten. Ik ga zelf in een theekopje zitten. Zo eentje die je rond kan draaien. 'Oke, als ik dadelijk misselijk ben of niet meer rechtloop, komt dat door dit ding,' zeg ik lachend. En ik wacht tot de attractie begint en begin dan het theekopje rond te draaien zo hard als ik kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach 'Ik zal je wel dragen dan, don't worry honey.' Ik lach tijdens de attractie en stap dan uit. Ik til haar op en draag haar. 'Zo zie je. Duizelig?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    Ik draai me naar hem om. 'Maar ik weet nog altijd niet waarom. Ik ben niet zo snel bang.' lach ik en doe het weer. Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en glimlach.


    Nick || Damon
    'Hmm.. Wat jammer voor jouw' Mompel ik sarcastisch, 'En wat wou je nu doen heksje? Volgens mij weet je amper iets over demonen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Nee, juist de dingen die ik wil weten leren ze hier niet op school. Jammer he?' zeg ik en kijk hem onschuldig aan. Ik doe een stap naar voren. 'En ik hou er niet van om heksje genoemd te worden. Ik heb liever Sarah.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als de attractie dan gedaan is stop ik met draaien. Tenminste, dat zou ik moeten doen. Heel de wereld draait voor mijn ogen. Jake tilt me op en draagt me. Ik moet lachen. 'Ja, wij draaien nog steeds namelijk.' en ik sluit mijn ogen en heb dan het gevoel dat ik val. Ik slaak een klein kreetje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en houd haar stevig vast. 'We gaan wel wat zitten en ik haal wat cola voor je.' Ik zet haar op een bankje. 'Houd je ogen gesloten en adem rustig in en uit.' Ik ren vlug naar een winkeltje en koop wat cola. Dan loop ik terug naar Leslie. 'Hier, drink wat.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen en mijn wereld draait nog steeds. Ik houd mijn ogen gesloten, en beweeg wat heen en weer doordat heel mijn oriëntatie weg is. Poef, gone. Dan komt Jake terug. Ik open mijn ogen, het draait nog steeds, maar al wel minder. Ik neem de cola glimlachend aan en drink er van. Gelukkig mors ik helemaal niets. Ik concentreer me gewoon zo goed mogelijk. 'Thanks Jake, dat had ik echt even nodig. Houd me de volgende keer tegen als ik zo iets doe,' zeg ik met een scheve lach. De wereld stopt na even met draaien waar ik blij om ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach 'Zal ik onthouden.' glimlach ik 'Maar we zullen beter gaan shoppen nu. Ik denk dat jouw hoofdje nog niet helemaal tegen draaien kan.' glimlach ik en pak haar hand vast. 'Rustig opstaan anders kan het duizelen weer beginnen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    'Nee, juist de dingen die ik wil weten leren ze hier niet op school. Jammer he?' zeg ik en kijk hem onschuldig aan. Ik doe een stap naar voren. 'En ik hou er niet van om heksje genoemd te worden. Ik heb liever Sarah.'


    Nick || Demon
    'Tsja, voor erg veel dingen zijn scholen doeloos maar soms zijn ze handig' Andwoord ik waarna ik haar in de gaten houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik zwijg even als er een leerkracht komt aanlopen maar ik laat een uur verschijnen zoals Ryan me geleerd en lach als ze ertegen botst. 'Oke en nu zijn we terug bij de vraag voor wat zijn ze handig?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand vast en ik sta rustig op zoals Jake voorstelt. 'Het draait niet,' zeg ik glimlachend. Ik druk een vlinderkusje op zijn lippen en zeg, 'En shoppen is goed. Jij moest boodschappen doen zei je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick || Demon
    'Om de reden dat scholen demonen trekt als een magneet, ze terroriseren de boel en dan komen er engelen om ze te proberen tegen te houden' Som ik op, 'Heb je als heks niet eens een kleine kennis van de wezens om je heen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ja inderdaad.' zeg ik en geef haar mijn creditkaard. 'Hier de code is 0508.' zeg ik tegen haar. 'Kies maar iets leuks.' Ik zoen haar lichtjes en loop dan naar het warenhuis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dillens
    'Ik wist niet eens dat demonen bestonden en ik zou die kennis gehad hebben als ik familie had gehad of een leraar.' zeg ik en blijf glimlachen. Ik laat me niet kapot maken door een fucking demon die niet wil antwoorden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TOPIC


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'