• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    (Hij heet Toon, en is zo schattig!! De buren zeiden dat ik vaak mag langs komen om hem te zien. (: Ze zijn hele aardige mensen. :Y))


    One Who Travels A Higher Path.

    [Aahw wat leuk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even maar knik.
    "heb je je stiefneef al ewl eens gezien?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Je bedoeld Kurt?' vroeg ik aan haar, zonder op bevestiging te wachten praatte ik verder. 'Ja, ik heb hem al eens gezien, meerdere keren zelfs.' vertelde ik aan haar. 'Hij is zo lekker apart, dat mag ik wel.' zei ik gemeend. Ik was blij dat hun nu bij omze familie hoorden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes doordat hij zachtjes in mijn kont kneep. Hierdoor duwde ik wat harder tegen zijn onderlichaam aan. Mijn handen baanden een weg naar zijn broek en trok het bij hem ook uit. Nu lag hij ook net als mij in zijn boxer. Ik gaf nog steeds kusjes in zijn nek en met mijn handen streelde zijn buik en onderbuik teder. Elke minuut werd ik meer opgewonderder, waardoor mijn geslachtsdeel begon te groeien. Ook kwam het door de handelingen van ons beiden. Ik wilde hem nu en elke keer liet hij me naar meer snakken. Elke keer gaf ik een duwtje tegen zijn onderlichaam aan, waardoor ik zachtjes zijn naam kreunde.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Door zijn woorden moest ik waterig glimlachen en zoende hem weer terug. Ik woelde met mijn handen door zijn haren. Ik was zo blij dat alles weer normaal was en dat alles opgelost was tussen mij en Finn. Ik had echt spijt en ik wou alleen maar Finn. Finn was mijn ware, hij was mijn ware liefde. Ik kon echt niet zonder hem. Ik keek hem diep aan in zijn warme bruine ogen en glimlachte verliefd. 'Ik heb een paar weken vrij gekregen van Emma, omdat ik zo hard gewerkt heb. Dus we kunnen als je dat wilt, leuke dingen doen? alleen met izjn tweetjes of met Blaine en Kurt wat doen' stelde ik glimlachend voor en streelde zijn wang liefdevol.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik kreunde wat luider door zijn handelingen, ondertussen had ik al een stijve gekregen en keek ik verlangend naar Blaine die nog kusjes in mijn nek gaf. 'Blaine,' kreunde ik nu iets harder waarna ik nu ook met mijn onderlichaam tegen de zijne begon te duwen op dezelfde ritme als hij waardoor ik alleen nog maar meer opgewonden raakte. Ik trok nu zijn boxer uit en gooide het gewoon maar ergens neer, hetzelfde deed ik met de mijne zodat we nu helemaal naakt waren. 'Ik hou van je, Blaine.' fluisterde ik zwoel in zijn oor waarna ik iets harder met mijn onderlichaam tegen de zijne drukte.

    Finn Hudson

    'We gaan alleen maar leuke dingen doen, zowel als met Blaine en Kurt als samen. Maar voor vanavond wil ik je graag mee uiteten nemen als je dat leuk lijkt. Ik heb je gewoon gemist en ik wil even lekker samen zijn met jou.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar op mijn schoot trok en een kusje gaf op haar wang. 'Is het werk bij Emma leuk?' vroeg ik aan haar uit interesse, want we hebben elkaar niet meer gesproken dus daarom wilde ik dat weten. Ik zou Isabella nooit meer zo makkelijk laten gaan, ze is mijn meisje, en ik laat haar nooit meer gaan. Ik hou van haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ziels veel van jou en je bent de enige voor me, Kurt' fluisterde ik kreundend en kijk hem even gemeend aan, waarnaar ik hem harstochtelijk zoende op zijn lippen. Ik duwde en wreef met mijn onderlichaam harder tegen de zijne en een gevoel van genot ging door me heen. Ik had ook nu een stijve en voelde de zijne tegen de mijne aanwrijven. 'Ik wil je' kreunde ik verlangend en streelde zijn onderbuik en heupen verlangend en liefdevol. Ondertussen had ik zijn benen gespreid dat het wrijven en duwen gemakkelijker ging.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja, lijkt me leuk, Finn. Om samen uiteten te gaan!' roep ik glimlachend en luisterde naar zijn vraag. 'Ja, het is echt leuk. Heb veel mensen geholpen en advies gegeven. Natuurlijk moest ik ook papier werk doen en heb ik haar kantoor helemaal geordend en de dingen die we niet nodig hadden, weg gegooid. Ze is heel blij met je' zeg ik trots en glimlachte lief naar hem. 'Het is echt leuk en ik leer heel veel bij haar' zeg ik blij en drukte een kus op zijn neus. En sla mijn armen om zijn hals. 'Als we dalijk weg gaan, wil ik wel even mezelf omkleden' zeg ik, doelend dat ik er nu niet echt uitzie.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte verliefd door wat hij zei en keek hem vervolgens verlangend aan. 'Je hebt me al,' fluisterde ik liefjes en al half hijgend terug. Ik kreunde door zijn strelingen en wilde hem daardoor alleen nog maar meer. Ik begon ook iets harder te wrijven tegen zijn onderlichaam, waardoor ik alleen nog maar meer kriebels in mijn onderbuik voelde. Dit voelde zo ontzettend goed dat ik iedere keer moest kreunen uit genot. Ik gaf hem kusjes over zijn hele gezicht en streelde nu zijn rug en zijn onderrug.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte en sloeg mijn armen om haar middel. 'Is goed, ook al zie jij er altijd prachtig uit.' zei ik naar waarheid. Bella was altijd prachtig en het mooiste meisje dat er was. Ze was echt bloedmooi. 'Natuurlijk is ze heel blij met je, je bent geweldig, mooi, slim, lief en gewoon alles.' zei ik lief tegen haar. Ik zoende haar liefdevol op haar lippen en hield haar iets steviger tegen me aan. 'Emily zou trouwens helemaal dol op jou zijn, net zoals ik.' glimlachte ik gelukkig naar haar. Emily was ook echt alles voor me, maar is wist zeker dat het wel goed zat tussen Bella en Emily.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde de hele tijd uit genot en door zijn strelingen. Ik kreeg op elke aanraking van hem kippenvel en dit was zo overweldigend. Vlagen van genot kwam in mijn onderbuik en het werd elke keer heviger. Hij was ook al iets harder aan het wrijven, waardoor ik meer naar hem verlangde. Elke keer als we seks hadden, wou ik meer en snakte ik naar meer van hem. Ik zoende hem liefdevol op zijn lippen en baande een weg naar zijn nek en gaf daar weer kusjes en vervolgens maakte ik een weg naar zijn sleutelbeen. Ik gaf daar ook tedere kusjes en plaatste daar een zuigzoen, waardoor ik ontdeugend ging glimlachen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes toen hij dat zei en keek hem verliefd aan. Zijn complimentjes maakte mij altijd aan het blozen. Ik streelde zijn wang en gaf een kus op zijn kaaklijn. Ik luisterde naar hem en glimlachte lief. 'Emily is prachtig en lijkt zoveel op haar vader' zeg ik gemeend en bekijk hem lief. 'Ze lijkt er sprekend op en is net zo mooi als jou. Volgens mij moet ze later jongens van haar afslaan' zeg ik lachend en zoen hem teder. 'Ik ben al dol op je dochter, Finn. Ze is zo schattig en ik ben ook dol op jou' zeg ik verliefd en de laatste zin, zei ik zwoel in zijn oor. Waarnaar ik hartstochtelijk op zijn lippen zoen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    De gevoelens in mijn onderbuik werden nu steeds heviger en ik stond op het punt om op ieder moment klaar te komen. Ik hijgde nu van genot en inspanning. Blaine zoende me liefdevol op mijn lippen en baande een weg van kusjes naar mijn nek, vervolgens maakte hij een weg naar mijn sleutelbeen waar hij ook tedere kusjes gaf. Daar plaatste hij ook een zuigzoen waardoor ik nog luider begon te kreunen. Op dat moment kwam ik schokkend klaar en hijgde ik even uit, waarna ik mezelf naar beneden liet zakken naar zijn geslachtsdeel en mijn lippen om zijn eikel sloot en zachtjes begon te zuigen.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte toen ze begon te blozen, het maakte haar zo ongelofelijk schattig. Ik stond nu zelf even met een mond vol tanden door wat ze zei, het was echt lief en ik was er even stil van. Ik zoende haar hartstochtelijk terug en streelde liefdevol haar wang. 'Ik hou van je, Bella. Je bent echt mijn ware.' zei ik gemeend, ze was echt mijn ware liefde. Dat wist ik gewoon zeker.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 16:54 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach, apart kun je wel zeggen ja. Ik kijk weer even na Emily "ze lijkt veel op Finn vind je niet" ik keek hem vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Door mijn handelingen kwam Kurt na een tijdje klaar en kwam het goedje op mijn buik, waardoor ook op zijn buik kleefde. Hij hijgde uit en liet zichzelf zakken naar beneden naar mijn geslachtsdeel en begon te zuigen. Ik kreunde nu luid en voelde dat ik bijna moest komen. 'Oooh Kurt' kreunde ik hees en sloot genietend mijn ogen en voelde hoe hij te werk ging. Uiteindelijk kwam ik ook kreunend en schokkend klaar in zijn mond en hijgde ik het uit. En pakte ik Kurt en legde hem op me neer en sloeg mijn armen teder om hem heen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook van jou, Finn. Jij bent ook mijn ware liefde, je bent mijn prins' zeg ik dromerig van verliefdheid en zoende hem zachtjes op zijn lippen. 'Hoe is het trouwens met voetbal?' vraag ik benieuwd en kijk hem aan. Ik was echt blij dat hij nu een profvoetballer is, maar ik wou toch dat hij hier gewoon bleef voor mij en Emily. En Emily wou ik strakjes of morgen ook weer zien en haar knuffelen. Ze was zo schattig! Ik wou heel graag met Finn een gezinnetje stichten en uiteindelijk mijn eigen kind krijgen, natuurlijk zou Emily ook mijn kind zijn en zou ik ook van haar houden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij kwam klaar in mijn mond en ik slikte het goedje door, daarna pakte Blaine me en legde me op zich neer en sloeg teder zijn armen om me heen. Ik sloot genietend mijn ogen en rustte met mijn hoofd op zijn borst. Mijn armen sloeg ik nu om zijn middel zodat ik hem nu ook vast had. 'Ik heb dit zo gemist.' zei ik nog na genietend van net. Ik had gewoon alles gemist van hem en ik was echt zo blij dat hij weer helemaal beter was. Ik maakte me echt zorgen om hem de laatste tijd, en ik maakte me ook nog zorgen om Bella. Ze zat zo slecht in haar vel de laatste tijd en ze had het echt vreselijk druk. Ik zou haar binnenkort even bellen om te vragen hoe het gaat.

    Finn Hudson

    Ik lachte door wat ze zei en vond het echt schattig, maar ik vond het moeilijk om zoiets terug te zeggen tegen haar. In dat geval was ik echt typisch een jongen, ik vond het soms wel moeilijk om over gevoelens te praten. Ik zuchtte toen ze dat vroeg. 'Niet zo goed,' gaf ik toe. 'Ik bedoel, het voetballen zelf gaat wel goed en steeds beter maar ik ben bang dat dit mijn laatste toernooi wordt. Ik hou van voetbal en het was altijd mijn droom geweest,' vertelde ik aan haar. 'Maar na alles wat er gebeurt is heb ik een nieuwe droom gekregen, nog groter dan de hele sporters-droom, en dat is om een goede vader te worden voor Emily. Om een gezinnetje te stichten met jou uiteindelijk en het aller belangrijkste voor mij is dat Emily en jij gelukkig worden. En aangezien de wedstrijden vaak in Spanje worden gehouden, ga ik hierna jammergenoeg stoppen. Maar het was leuk voor hoe lang het duurde, maar Emily en jij gaan voor.' zei ik gemeend. Ik hield echt van voetbal, maar na alles wat er was gebeurt had ik grotere dromen gekregen. En dat waren Emily en Isabella.

    Logan Hudson

    'Ja, vooral haar gezichtje.' glimlachtte ik. 'Maar ze heeft ook wel een paar dingen van jou, ik herken jouw haar een beetje in de hare en misschien lijkt ze qua karakter juist meer op jou. Dat weet je nooit.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "laten we hopen dat ze meer op haar vader lijkt" ik kijk even naar Emily die met haar vingers aan het spelen is. "maar ze mag mijn zangstem wel hebben "


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik grinnikte even en keek haar onderzoekend aan. 'Waarom moeten we hopen dat ze meer op Finn lijkt? Je bent een aardig en lief meisje dus waarom mag ze niet op jou lijken?' vroeg ik een beetje verbaasd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.