• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "laten we zeggen als je me langer kende niet. Ik ben nogal koppig en ik wist altijd dat ik alles was en de wereld aankon tot anderhalve maand geleden dan" ik zucht even. "Ik had het altijd over Broadway en weet ik het wat"

    [ff douchen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'En ik heb jou gemist, Kurt. Ik vond het echt niet leuk dat ik je weinig zag' zeg ik en trok een pruillip. Ik sloeg de dekens om ons heen, want ik had het koud gekregen en druk Kurt dicht tegen me aan. 'Wat hou ik toch van jou' zeg ik verliefd en streel zijn gezicht liefdevol en streel vervolgens zijn rug. 'Oja, ik heb nog iets leuks voor je' zeg ik verliefd en stap uit bed. 'Ik kom zo' zeg ik snel, waarnaar ik naakt naar beneden hol en wat uit mijn tas pak en weer naar boven ren. 'Angezien ik me onwijs verveelde in het ziekenhuis heb ik even gebladerd in huwelijks tijdschriften' zeg ik lachend en leg allemaal dikke boeken op het bed en ga weer naast Kurt liggen en sloeg teder mijn armen om hem heen. Ik wist dat hij nu helemaal gelukkig word en dat hij gelijk in die boeken gaat neuzen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Weet je dat zeker' zeg ik nu bezorgd aan hem toen ik dat had gehoord. 'Finn, je hoeft je droom niet op te geven voor ons. Ik wil ook dat jij gelukkig bent' zeg ik gemeend en streng. Ik wou het beste voor hem. Ik vond het lief dat hij aan mij dacht en Emily. Natuurlijk voor zijn dochter deed hij alles, maar hij moest ook zijn toekomst hebben. 'Anders ga ik met Emily wel met je mee naar spanje' stel ik voor. 'Ik wil ook dat jij gelukkig bent en dat je een toekomst kan opbouwen, Finn' zeg ik gemeend en bezorgd. Ik zoen hem zachtjes en kijk hem lief aan. Ik wou alleen dat hij gelukkig was. 'Finn, ik wil gewoon het beste voor je' zeg ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    [yrug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'En ik hou zoveel van jou,' zei ik ook gemeend tegen hem, ik begon gelukkig te glimlachen toen hij mijn gezicht liefdevol streelde en daarna mijn rug. Ik werd nieuwsgierig toen hij aankondigde dat hij nog iets leuks voor me had. Hij stapte uit bed en holde naar beneden. Ik schudde lachend mijn hoofd en staarde met een verliefde glimlach naar het plafond. Hij kwam terug met hele dikke tijdschriften en legde ze op bed. 'Ohh,' kwam er even alleen maar uit mijn mond. 'Dit is geweldig, hier staan vast allerlei ideeën in die ons kunnen inspireren!' zei ik gelijk enthousiast. Ik pakte snel een boek en bekeek de kaft en sloeg het open op de bladzijde voor de nieuwste huwelijk trends. 'De nieuwste trend voor een bruiloft zijn de gelukslampionnen en de candlebags.' las ik hardop voor, zodat hij het ook kon horen. 'Dat kunnen we ook gaan doen!' kirde ik enthousiast waarna ik de bladzijde omsloeg. 'Of we kunnen een vuurwerkshow bestellen.' zei ik terwijl ik daar een artikel over las. Daarna bladderde ik verder, echt de gekste dingen stonden er in. Een ijs-bruiloft, voetbal-bruiloft, middeleeuwse-bruiloft en noem het zo gek maar niet op of het stond er in. Toen er chocolade-bruiloft in stond had ik Blaine een por gegeven in zijn zij en moest ik even lachen. 'Er staat gewoon zoveel in, dat ik niet weet waar ik moet kijken.' zei ik lachend. Opeens kwam ik op een pagina over vrijgezellenfeesten en keek ik Blaine aan. 'Wil jij eigenlijk een vrijgezellenfeest?' vroeg ik aan hem.

    Finn Hudson

    'Ik weet het honderd procent zeker. En dat weet ik, maar ik ben gelukkig zo en ik denk dat het voor Emily verwarrend zou zijn als we telkens van Ohio naar Spanje moeten reizen. Rachel is dan nog gewoon hier, net zoals haar opa's en oma en Kurt en Blaine.' zei ik, Emily was al gehecht aan hun en zij ook aan haar. 'Ik wil een toekomst opbouwen met jullie, en voor nu kijken we wel hoe het loopt.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar op haar mond kuste. 'Ik hou van je, en ik heb echt alles voor je over.' zei ik gemeend waarna ik haar op bed legde en bovenop haar gingen liggen. Ik zoende haar hartstochtelijk en streelde haar buik.

    Logan Hudson

    'Zelfverzekerdheid is toch geen misdaad? Ik snap dat het kan lijden naar arrogantie maar volgens mij ben je wel veranderd. En daar draait het nou eenmaal om.' zei ik positief tegen haar.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 19:12 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "je bent echt lief weetje" floepte ik er uit. Zonder dat ik het doorhad. Beschamend keek ik naar de grond. Had ik dat nou echt gezegd? Via mijn wimpers kijk ik even nar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest even lachen en keek haar geruststellend aan, als teken dat ik het niet zo opvatte. 'Dankje, ik vind jou ook een heel lief meisje.' zei ik gemeend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik bloos even en kijk hem aan en wordt nog roder.
    "dankje ofzo" glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte even en ontweek haar blik, ik voelde een ongemakkelijke stilte aankomen tussen ons. Daarna bekeek ik Rachel weer, het was een heel mooi meisje, ondanks dat ze haar hadden verminkt en dat ze zo mager was door wat er allemaal was gebeurt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Er kwam een irritante stilte. Hij bekeek me terwijl ik naar Emily keek.
    Ik zag haar met twinkelende oogjes naar me kijken en glimlachte. Ik pakte even mijn mobiel om te zien hoe laat het was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Misschien kunnen we een keer als je beter bent een duet doen.' besloot ik snel de stilte te verbreken, aangezien het nu echt ongemakkelijk werd. 'Ik zing namelijk ook graag.' vertelde ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik was blij dat hij de stilte verbrak.
    "Dat lijkt me wel leuk ja" ik glimlach even. Ik was nieuwsgierig hoe zijn stem klonk. Was dat hetzelfde als van Finn of leek het erop. "wil je nu een stukje zingen? Ik ben benieuwd naar je stem" ik grinnik even. "als je wil kan ik ook wel wat zingen" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen om Kurt en bekeek hem hoe hij bezig was met vertellen over het tijdschrift en wat er allemaal in stond. Verliefd keek ik hem aan en ik streelde zijn buik liefdevol om kippenvel te bezorgen bij hem. Ik luisterde naar zijn vraag en dacht even na. 'Het zou leuk zijn om dat te doen. Wat vind jij?' vraag ik en kijk hem lief aan. Ik pakte de tijdschrift uit zijn handen en gooide het ergens neer. 'Sowieso gaan we niets doen uit die tijdschriften. Ik wil graag dat wij samen zelf bedenken wat wij willen doen op onze bruiloft. Jij bent het meeste goed in. Ik wil dat jij blij en trots op je bruiloft kan zijn, die jij zelf organiseert' zeg ik lief en zoen hem zachtjes. 'Sowieso moet er een chocoladetaart zijn' zeg ik pruilend, waarnaar ik moest lachen. 'En het huwelijksnacht verzorg ik er wel voor en de huwelijksreis' zeg ik speels met een wenkbrauw-wiebel. En plagend streel ik zijn geslachtsdeel zachtjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik verstijfde toen hij over mijn buik wreef, het was bijna over mijn grote blauweplek die mijn onderbuik sierde. Ik had alles geprobeerd om die blauweplek te verminderen, maar niets hielp. Als je over die plek streelde of drukte deed het echt pijn. En als ik naar de wc moest, deed het heel lang, omdat het heel erg pijn deed en af en toe kwam er bloed aan te pas. Snel zonder dat hij het merkte ontspande ik, maar het ging moeilijk. Ik zoende hem terug en keek hem aan. Ik moest Finn afleiden en dat hij mijn plek niet zou zien. 'Ik begrijp het, Finn. Inderdaad, we kijken wel hoe het loopt. Ik hou ook van jou' zeg ik gemeend en rustig. Ik wist niet wat ik had maar angst vulde mijn lichaam, vanwege dat Finn op me lag. Ik duwde hem voorzichtig van me af en ging rechtop zitten, waardoor hij naast me zat.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Nu begon ik ook een beetje ongemakkelijk te worden, wat moest ik dan eigenlijk zingen? Ik dacht even na en besloot om één van mijn favoriete liedjes te zingen, omdat het zo vrolijk was. 'Goed dan, op voorwaarde dat jij zo meteen ook iets zingt.' zei ik lachend. Ik pakte mijn Ipod en zette het liedje op.

    'So she said what's the problem baby
    What's the problem I don't know
    Well maybe I'm in love (love)
    Think about it every time
    I think about it
    Can't stop thinking 'bout it

    How much longer will it take to cure this
    Just to cure it cause I can't ignore it if it's love (love)
    Makes me wanna turn around and face me but I don't know nothing 'bout love

    Come on, come on
    Turn a little faster
    Come on, come on
    The world will follow after
    Come on, come on
    Cause everybody's after love

    So I said I'm a snowball running
    Running down into the spring that's coming all this love
    Melting under blue skies
    Belting out sunlight
    Shimmering love

    Well baby I surrender
    To the strawberry ice cream
    Never ever end of all this love
    Well I didn't mean to do it
    But there's no escaping your love

    These lines of lightning
    Mean we're never alone,
    Never alone, no, no

    Come on, Come on
    Move a little closer
    Come on, Come on
    I want to hear you whisper
    Come on, Come on
    Settle down inside my love

    Come on, come on
    Jump a little higher
    Come on, come on
    If you feel a little lighter
    Come on, come on
    We were once
    Upon a time in love

    We're accidentally in love
    Accidentally in love [x7]

    Accidentally

    I'm In Love, I'm in Love,
    I'm in Love, I'm in Love,
    I'm in Love, I'm in Love,
    Accidentally [x2]

    Come on, come on
    Spin a little tighter
    Come on, come on
    And the world's a little brighter
    Come on, come on
    Just get yourself inside her

    Love ...I'm in love'


    Kurt Hummel

    Ik kreeg kippenvel door zijn strelingen en glimlachte daardoor verliefd naar Blaine. 'Het lijkt mij ook wel leuk, jij kan er voor kiezen om iets met de jongens te doen en ik ga dan dingen doen met de meiden. Maar zeg het maar alvast tegen je vrienden dat ze geen stripper moeten huren want dat ik dan heel boos wordt.' zei ik nep-streng, waarna ik weer begon te lachen. Dat zouden ze nooit doen.. Toch? Ik luisterde naar wat hij zei en glimlachte breder, ik was er zeker heel goed in en had al wat inspiratie voor het perfecte huwelijk. Alleen het probleem was dat ik het nu té perfect wilde doen en telkens vast liep. Maar gelukkig hadden we tijd zat. Ik bloosde toen hij over de huwelijksnacht en de huwelijksreis begon en ineens plagend mijn geslachtsdeel begon te strelen. Er ontstonden kriebels in mijn onderbuik en ik moest een kreun verbijten. 'En dan zei je laatst dat ik stout was, hé?' vroeg ik met een speelse glimlach waarna ik hem plagend een por gaf in zijn zij.

    Finn Hudson

    Verbaasd keek ik haar even aan, maar ik liet het varen voor nu. Misschien snapte ze niet echt waar ik net op doelde. Maar dat is niet zo erg, misschien is het voor nu even niet het juiste moment. 'Zullen we ons maar klaar maken?' vroeg ik aan haar, ik gaf een kusje op haar kruin en stond op. 'Ik ga even douchen, dan kun jij even rustig op je gemak aankleden want ik ben toch zo klaar.' zei ik lief tegen haar waarna ik naar de badkamer liep om snel even te douchen. Ik dacht even terug aan toe net, zou ik het me echt verbeeld hebben? Of was er toch iets anders? Ach, hoogstwaarschijnlijk zag ik weer eens dingen die er niet waren, zoals ik wel eens vaker had de laatste tijd. Ik vatte ook minder slaap dan normaal gesproken en er gebeurde gewoon veel. Daar zou het waarschijnlijk wel aan liggen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met een glimlach luisterde ik en ik sloot even mijn ogen.
    Hij leek best veel op Finn toen hij klaar was klapte ik "je lijkt echt op je neef kwa zangstem, echt mooim an" complimenteerde ik. Ik dacht even na en al snel koos ik ook een liedje. En begon te zingen.

    What have I done?
    Wish I could run
    Away from this ship goin’ under
    Just tryin’ to help,
    Hurt everyone else

    Now I feel the weight of the world is
    On my shoulders

    What can you do when your good isn’t good enough?
    When all that you touch tumbles down?
    ‘Cause my best intentions keep making a mess of things
    I just wanna fix it somehow

    But how many times will it take?
    Oh, how many times will it take for me?
    To get it right
    To get it ri-igh-ight

    Can I start again with my faith shaken?
    ‘Cause I can’t go back and undo this
    I just have to stay and face my mistakes
    But if I get stronger and wiser
    I’ll get through this

    What can you do when your good isn’t good enough?
    When all that you touch tumbles down?
    ‘Cause my best intentions keep making a mess of things
    I just wanna fix it somehow

    But how many times will it take?
    Oh, how many times will it take for me?
    To get it right

    So I throw up my fist
    Throw a punch in the air
    And accept the truth that sometimes life isn’t fair
    Yeah, I’ll send out a wish
    Yeah, I’ll send up a prayer
    And finally, someone will see
    How much I care!

    What can you do when your good isn’t good enough?
    When all that you touch tumbles down?
    ‘Cause my best intentions keep making a mess of things
    I just wanna fix it somehow

    But how many times will it take?
    Oh, how many times will it take for me?
    To get it right
    To get it ri-igh-ight

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 20:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Deze keer klapte ik voor haar en glimlachte ik naar haar. 'Dat klonk geweldig. Ik ken dat liedje niet, zelf geschreven?' vroeg ik onder de indruk aan haar. 'Het was prachtig!' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.