• Ik had laatst dus echt een hele enge droom!:

    Ik reed in de auto, nou mijn vader reed en mijn moeder zat voorin. Ik zat op de achterbank.
    We stopten voor een spoorlijn.
    Zie ik een jongetje staan in een oranje T-Shirt met een fiets, op de rails. Ik schrik eerst, omdat er een trein vlak langs hem rijd. Dus ik zeg zo. "God! Mam, zag je dat? Die trein reed bijna dat jongetje aan!"
    Niet veel later, komt er nog een trein aan, maar deze keer rijdt hij dat jongetje over. Ik sloeg mijn handen voor mijn ogen, en keek tussen mijn vingers door. Er zat wat bloed op de voorruit en er was inmiddels een arm op de motorkap gevallen.
    Ik gilde nog naar mijn vader: "Rijd door!" hij luisterde niet. Hij wilde nog kijken, zei hij.
    Ineens stond ík op de spoortlijn, met het hoofd van het jongetje in mijn hand. Ik keek op, en zag de koplampen van een trein.

    Eng he! Ö
    Ik werd echt gillend wakker.
    Hebben jullie ook wel eens zulke dromen?
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Geregeld, vooral na een horrorfilm

    Eww o.o
    En nee, dat heb ik niet, gelukkig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Holy crap. ._.
    Ik had laatst een vage droom..
    Er kwam een vrouw naar me toe lopen, in een politie uniform. Ze vroeg: 'Zoek je werk?'
    'Ja,' zei ik. 'Ik ken wel wat mensen waar je kan oppassen.'
    Ik kende 'r helemaal niet, maar we gingen even zitten en verder praten. Opeens komen er allemaal beige kleurige spinnen en die gaan allemaal op 'r borst zitten. Het was echt ranzig. :/ Toen werd ik wakker, haha. Ieeeeew.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ehw ;s dat is echt.. Bah. Ik had laatst ook best wel een creepy droom. Ik droomde dat ik mezelf - dus door de ogen van iemand anders - van een hoog gebouw zag springen, ik zag me dus echt door de lucht vliegen en...
    Toen zat ik ook wel recht in mijn bed hoor!

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 16:04 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Da's wel creepy ;x
    Eh, nu heb ik geen nachtmerries meer, maar als kind 2 die altijd terugkwamen; in de ene werd ik achtervolgt in een speeltuin door een gestoorde clown en in de andere rende in van een heuvel terwijl er een caravan achter me naar beneden kwam met mijn ouders en zusje in.. (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat is gewoon een vreselijke droom.

    Ik heb eerder altijd lachwekkend-enge dromen
    Zoals die ene keer dat ik deze man zag paaldansen. Of dat Jason Voorhees-type achter me aan zat.


    All this dampness is damp.

    Omg dat is wel sick .___.
    Ik heb niet zozeer horror-dromen, maar eerder dromen die psychologisch eng en heel vaag zijn, en dan ook nog ontzettend echt lijken :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.