• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]

El Diablo.

Logan Hudson

Ik grinnikte even en schudde vervolgens mijn hoofd. 'Ik speel helemaal geen instrumenten, daar ben ik veel te ongeduldig voor.' gaf ik toe. 'Ik zing wel, af en toe treed ik op in het stamcafé van mij en mijn vrienden in Montana.' vertelde ik aan haar.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Jason

Ik lees het smsje, en leg de telefoon weer weg.
    Snel loop ik naar de coach om het te zeggen, en ga weer verder met trainen.

El Diablo.

Blaine Anderson:

Ik glimlachte en zoende hem liefdevol. 'Jij bent het liefst' zeg ik glimlachend. Als ik liever zei, dan zou hij liefst zeggen. Kurt was echt lief, hij was geweldig. Hij moest zichzelf niet onderschatten. Hij was echt geweldig en prachtig. Harsttochtelijk zoende ik hem weer op zijn lippen en ik kon hem gewoon niet weerstaan. Ik draaide ons om, zodat ik bovenop hem lag. En trok zonder nog iets te zeggen zijn shirt uit en streelde zijn bovenlichaam en onderbuik. Ik had hem zo erg gemist. 'Ik hou van je' zeg ik mompelend tussen de zoen door.
    Isabella Elizabeth Espinoza:

Ik glimlachte automatisch terug en knikte dat het goed was en dat ik het begreep. Ik had dit zo erg gemist met hem om gewoon bij hem te zijn en hem zelf. Zijn lippen had ik gemist, zijn geur, zijn mooi bruine ogen, zijn sterke armen om me heen, alles gewoon. Ik zucht verliefd en leunde tegen hem aan. 'Ik kan niet zonder je' zeg ik zachtjes, maar zo dat hij het nog kon horen. Ik pakte zijn hand beet met mijn hand en wreef erover met mijn duim over zijn rug van zijn hand. 'Wil je nog erover praten of wil je nog iets kwijt aan me. Dan kan het nu, dan kunnen we het echt afsluiten en op nieuw beginnen' zeg ik voorzichtig en kijk hem afwachtend aan.

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Ik grinnik "dat valt nou weer tegen. ach ja, ik kan zingen en muziek bespelen maar dat dansen mwa ik weet het niet" ik grinnik weer even. Ik merkte me dat ik me op mijn gemak voelde bij hem, misschien omdat hij net als Finn iets over zich heen had van rust

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kurt Hummel

'En ik hou van jou.' mompelde ik genietend terug. Er ontstond zoals altijd weer kippenvel over mijn hele lichaam toen Blaine mijn bovenlichaam en onderbuik streelde. Mijn vingers gleden naar zijn shirt en trok de zijne ook uit, zodat zijn bovenlichaam ook bloot was. Met mijn vingertoppen streelde ik nu zijn borst en daarna zijn gespierde buik. Ik zoende hem weer hartstochtelijk op zijn mond terwijl ik fijne rillingen door me heen voelde gaan. Ik had hem zo erg gemist en dit had ik ook gemist met hem.

Finn Hudson

'Ja, ik wil nog wel wat kwijt aan je.' zei ik serieus, ik pakte nu ook haar andere hand met mijn vrije hand en keek haar doordringend aan. 'Bella, je moet echt weten dat ik zielsveel van jou houd. Jij betekent alles voor me, zonder jou kan ik niet en jij zal altijd mijn eerste plaats zijn. Er zouden geen tweede of derde plaats meer zijn, want voor mij besta jij alleen nog maar als mijn geliefde. Dus zou je mij weer als je onhandige vriend terug willen?' vroeg ik aan haar en glimlachte verliefd naar haar.

Logan Hudson

'Je kan vast goed dansen, Finn vertelde dat je trouwens echt een goude keel hebt en bijna iedere solo hebt in de Glee club.' zei ik glimlachend. 'Hoe gaat het trouwens met hem?' wilde ik weten, ik had hem al een paar maanden niet meer gesproken.

Rachel
    Ik schiet in de lach "dat heet niet alleen goude keel, dat heet koppigheid" ik grinnik nogmaals. "ehm geen idee eigenlijk, volgens mij ging het wel maar hij was denk gesloopt door alles, met Isabella en Emily de zorg en wat er met mij en Kurt gebeurd is"

Logan Hudson

Ik keek even verbaasd, blijkbaar had ik echt heel erg veel gemist. 'Wacht, wie is Isabella?' vroeg ik verontwaardigd. 'En wat is er met Kurt en jou gebeurt als ik vragen mag?' vroeg ik terwijl ik haar niet-begrijpend aankeek.

Rachel
    Ik zucht even " Isabella is het nieuwe vriendinnetje van Finn. En ik ben 2 keer ontvoerd. Kurt moest doen alsof hij inelkaar geslagen werd. Later toen ik een maand vastzat en we werden bevrijd kwam ik in het ziekenhuis. Ze besloten me inelkaar te slaan en met messen dit te doen" vertel ik terwijl ik mijn arm omhoog til. Ik bijt even op mijn lip "Ze hebben mijn ene vader in zijn rug gestoken terwijl hij niets deed. Gister kwamen ze weer en hebben ze me bijna uit het raam gegooid terwijl kurt moest toekijken en jesse hebben ze laten opboeten en ze lopen nog vrij rond" Ik zucht even en staar naar mijn handen. Hij moest wel denken dat ik een een of andere creep was die zelfs in een stadje als hier gevaar aantrok

Logan Hudson

Ik keek haar meelevend aan. 'Wat vreselijk,' zei ik zuchtend. 'Ik kan echt niet begrijpen dat iemand zo kan zijn.' zuchtte ik. Soms begreep ik echt even niet waar het heen moest gaan met de wereld, als er al zulke zieke mensen rond liepen. Zulke mensen zouden ze levenslang moeten vastzetten, of nog niet eens. Zulke mensen zouden ze de doodstraf moeten geven. Ik zelf was daar altijd tegen geweest, maar dit was onmenselijk gewoon. 'Sorry, maar ik ben er helemaal stil van.' zei ik spijtig tegen haar.

Rachel
    Ik glimlach zwak "gelukkig is Sebas zo lief om operaties te betalen zodat ze een voor een weggehaald kunnen worden. Ze hebben en uur geleden mijn voorhoofd al gedaan en schijnbaar ziet het er goed uit"

Blaine Anderson:

Er ontstonden natuurlijk weer kippenvel op mijn huid, als Kurt me weer streelde. Ik kijk hem verlangend aan en plaats mijn lippen teder in zijn nek en geef daar zachte kusjes. Met mijn onderlichaam druk ik zachtjes tegen de zijne. En met mijn handen streelde zijn bovenlichaam, onderbuik en zijn armen. Ik genoot hier zo erg van. Alleen samen met Kurt en dat we samen van elkaar genieten. Ik hield zoveel van onze momenten samen en dat koesterde ik elke keer weer. Ik was een jongen en hij natuurlijk ook, maar ik had nood aan seks, alleen maar met hem. Met hem was het anders, het was met liefde en tederheid. Ik kon niet zonder hem, hij was mijn leven.

Isabella Elizabeth Espinoza:

'Ja!!' kirde ik van geluk, waarnaar hij dat zei. Ik besprong hem letterlijk en samen vielen we achterover op het bed. Ik hing nu boven hem en liet me plat liggen op hem en zoende hem hartstochtelijk. 'Ik hou van jou en ik kan ook niet zonder je. Ik heb een fout begaan en het spijt me vreselijk. Ik wil alleen maar jou en het was mijn grootste en mijn ergste fout in mijn hele leven. Ik wil je niet kwijt' zeg ik met een brok in mijn keel en mijn ogen werden weer waterig en moest me inhouden om niet te gaan huilen. 'Ik hou gewoon zoveel van je' zeg ik met een trillende stem en een verliefde ondertoon kon je nog onderschijden. Ik plaats teder mijn lippen op de zijne en genoot van zijn warmte tegen me lichaam aan.

One Who Travels A Higher Path.

Logan Hudson

'Stond er dan iets op je voorhoofd?' vroeg ik verbaasd, ik kon er namelijk niks meer van zien. Of ik had gewoon een bril nodig, maar het viel in ieder geval echt niet op dat daar iets stond. 'Gelukkig maar, dat je zulke lieve vrienden heb.' glimlachte ik zwak.

Kurt Hummel

Een zachte kreun verliet mijn mond omdat hij me zo lekker streelde, zijn onderlichaam zachtjes tegen de mijne duwde en kusjes in mijn nek gaf. Zijn lippen waren altijd zo zacht waar ik zo van kon genieten. Hij kon me ook altijd gemakkelijk opgewonden krijgen, maar alleen hij kon dat. Ik wilde alleen maar seks met hem en nooit met iemand anders. En iedere keer liet hij me weer verlangen naar meer op één of andere manier, iedere keer was het geweldig en het gevoel dat daar aan vast hing was simpelweg gewoon niet te beschrijven. Mijn handen gleden al strelend van zijn buik naar de knoop van zijn broek die ik losmaakte en uit trok zodat hij in zijn boxer lag. Ik legde mijn handen op zijn kont en kneep er zachtjes in.

Finn Hudson

'En ik hou van jou, Bella. Ik laat je gewoon nooit meer gaan en voortaan zal ik beter opletten. Ik kan niet zonder je.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar wang streelde, daarna sloot ik mijn armen rondom haar middel en zoende ik haar hartstochtelijk op haar mond. 'Niet huilen, je bent prachtig maar ik zie je toch veel liever lachen.' glimlachte ik lief naar haar. Ze was in ieder geval prachtig, haar mooie golvende bruine haren, haar prachtige sprekende blauwe ogen, haar lichaam, alles was prachtig aan haar en ik was echt ongelofelijk gek op haar.

Rachel
    Ik knik en veeg wat haren uit mijn gezicht. "de volgende keer is mijn rechterwang aan de beurt en daarna de andere" en ik knik even. "wat is er Logan?" vraag ik bezorgd. Het leek alsof er iets dwars zat bij hem.

Logan Hudson

'Ik leef gewoon heel snel met mensen mee, dat is het. Ik vind het echt erg voor je.' zei ik gemeend. Soms kon ik echt veel te gevoelig zijn, maar het was beter om gewoon eerlijk te zijn. Ik leefde met haar mee, ik vond het vreselijk dat zo'n meisje dat allemaal had moeten meemaken.

Rachel
    Ik geef toe, alles was niet niets, en ik ben ook bang om ze nog maals te moeten zien of dat iemand wat aangedaan wordt. Maar ik heb zoioets ik praat er gewoon over en probeer het te verwerken en verder te gaan met mijn leven" ik glimlach zwak "ik vind het lief cvan je" ik voel dat ik moet blozen. Hij was echt knap en lief