• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik opende vrijwel meteen de deur toen er 'binnen' werd geroepen. Ik zag een nog een jong meisje liggen die er nogal slecht uit zag. Ze zag eruit alsof ze een geest had gezien, maar ondanks dat vond ik haar mooi. Naast haar zag ik de kleine Emily spelen en glimlachte ik meteen. Eindelijk kon ik haar zien, ik had er zolang op moeten wachten om mijn achternichtje te zien. 'Dag, jij moet vast Rachel Berry zijn.' zei ik formeel tegen het meisje waarna ik mijn hand beleefd uitstak naar haar. 'Ik ben Logan Hudson, neef van Finn en ik kom op bezoek om bij Emily te kijken.' zei ik vriendelijk tegen haar.

    Jayden Ian Archibald

    'Een ballenfilm.' mompelde ik afkeurend waarna ik Luke weer serieus aankeek. 'Geen idee, om eerlijk te zijn. Maar het is echt een hele slecht film.' zuchtte ik waarna ik een beetje vermoeid mijn hoofd liet rusten op zijn schouder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Verbaasd kijk ik de jongen aan. Had Finn een neef? Hij leek er wel op.
    "Rachel" glimlach ik even. Emily kijkt met grote oogjes naar hem "Dat is de neef van papa" zeg ik tegen haar en gelijk glimlacht ze naar hem. Ik gaf toe, de neef zag er niet verkeerd uit. Hij had felblauwe ogen.

    Luke
    Ik grinnik even "tjsa dan was dit jou slechte keuze. zullen we voetbal kijken?" stel ik voor. Toen hij zijn hoofd op mijn schouder legde voelde ik van binne mijn buik warm worden "of we gaan naar bed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Leuk je eindelijk eens te ontmoeten, Finn had veel over je verteld de laatste keer dat we elkaar zagen.' zei ik gemeend, waarna ik even lachte om Emily omdat ze met grote oogjes naar mij keek. 'Wat een prachtig meisje is Emily, ze is nog mooier dan ik al vermoedde.' zei ik.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik laat de keuze in jouw handen, jij bent de gast.' lachte ik, het kon mij niet zoveel schelen om eerlijk te zijn. Ik vond alles best.

    [Brb]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach trots naar emily.
    "hopelijk alleen maar goede dingen" ik grinnik even.

    Luke
    Ik grinnik "dan ga ik toch voor de laatste keuze want als ik nu niet terug ga ben ik morgen ochtend echt een stuk chagerijn" grinnikend ijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte om zijn woorden en glimlachte. ‘Wat vond hij er van?’ zeg ik zwak glimlachend en benieuwd. Nog steeds masseerde ik zijn rug en streelde ik zijn onderbuik zachtjes. Ik hoopte dat zijn vader het niet erg vond, natuurlijk kon ik wel verwachten dat hij het te vroeg vond, maar we wouden toch een paar jaar wachten. Elke ouder zou zeggen dat het te vroeg was, maar Kurt en ik hielden van elkaar en we laten elkaar echt niet meer gaan. Ik was sowieso van plan om naar mijn vader te gaan en hem te overtuigen dat ik echt van Kurt hou en met hem wil trouwen, of hij het leuk vond of niet. Ik wist al wanneer ik daar naar toe ging en ik zou ook naar mijn broer gaan en met hem praten. Ik moest dit alleen doen, ik wist hoe mijn vader was en ik zal mijn uiterste best doen hem te overtuigen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte zwak glimlachend en veegde de overige tranen van mijn wangen. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en zoende hem teder. ‘Ik hou van je, Finn’ zeg ik gemeend en verliefd. Ik hield zoveel van hem en wou hem niet meer kwijt. Het was stom van me en mijn grootste fout in mijn leven. Ik legde tevreden mijn hoofd op zijn schouder en knuffelde hem lief. Hij was echt mijn ware liefde en mijn prins op het witte paard. Met hem wou ik samen leven en trouwen net als Kurt en Blaine. Ik keek in zijn bruine ogen en verdronk er helemaal in en keek verliefd naar hem. Ik wist sowieso dat ik er nu niet uitzag, aangezien ik door dit niet meer aan mijn uiterlijk had gedaan en zuchtte zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Alleen maar goede dingen, geloof me.' lachte ik vriendelijk naar haar. Tot zo ver ik wist waren Rachel en Finn nog bij elkaar, maar anders zou Finn hier toch zitten? Ik besloot om er niks over te vragen. 'Is het goed als ik plaats neem?' vroeg ik aan haar, ik vond het onbeschoft om zomaar neer te ploffen in een stoel op haar kamer.

    Jayden Ian Archibald

    'Doe dat maar gauw dan.' lachte ik waarna ik hem mee trok naar mijn kamer. We hadden nu toch al seks gehad en alles gezien van elkaar, dus het maakte nu ook niet meer uit of we samen in bed lagen. Ik deed mijn shirt uit, zodat mijn sixpack weer zichtbaar was en deed ook mijn broek uit zodat ik in mijn boxer stond en ging daarna in bed liggen.

    Kurt Hummel

    'In het begin was hij er niet mee eens, hij vond dat het te snel ging en hij vond dat we te jong waren. Ik probeerde hem op dat moment te overtuigen dat we nog jaren zouden wachten tot we daadwerkelijk zouden gaan trouwens en dat we onwijs veel van elkaar houden. Hij bleef er op tegen en uiteindelijk liep ik boos weg. Mijn vader kwam op dat moment achter me aan en toen kregen we een goed gesprek erover. Uiteindelijk gaf hij toe, dat hij er moeite mee had dat ik ouder werd en nu ik verloofd ben dat ik alleen nog maar volwassener ben in zijn ogen. We hebben er samen om gelachen, geknuffeld en uiteindelijk zei hij dat hij het goed vond op voorwaarde dat hij me weg mocht geven aan jou.' vertelde ik trots. Ik had het echt getroffen met mijn vader, hij steunde me altijd met alles. Zelfs al was dat moeilijk voor hem. Ik keek even naar Blaine en wist dat dit hem liet denken aan zijn eigen vader. 'We kunnen altijd nog samen gaan, Blaine. Je hoeft het niet alleen te doen als je dat niet wilt.' zei ik zachtjes, doelend op zijn vader en broer. Ik wist dat hij het graag alleen wilde doen. Maar ik wilde ook dat hij wist dat ik hem altijd wilde helpen in iedere mogelijke manier. Daar was een huwelijk toch immers voor bedoeld?

    Finn Hudson

    'En ik hou van jou, Bella.' zei ik lief tegen haar waarna ik mijn lippen nogmaals teder op de hare drukte. Ik had haar lippen gewoon onwijs gemist en haar nog het meeste. Vanuit het niets tilde ik haar op en liep ik naar mijn auto toe. 'Zullen we ergens anders naar toegaan?' vroeg ik aan haar, ik had wel even behoefte om met haar ergens rustig te kunnen praten en gewoon in alle rust bij haar te zijn. Daar was ik gewoon echt even aan toe, rust. En ik wist dat zei het ook vreselijk druk had en ook behoefte had aan rust. 'Misschien jouw hotel kamer?' stelde ik voor. Ik herinnerde me ineens iets en sms'te Rachel even snel. 'Als ik Emily moet ophalen, moet je het zeggen.' sms'te ik snel naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jason

    Ik pak mijn Iphone, en sms Finn snel.
    Dude... De coach is pissed! Moet ik zeggen dat je ziek bent ofzo? Jason


    El Diablo.

    Rachel
    Ik gilmlach "ga maar zitten hoor, je heoft niet te staan, wil je haar vasthouden?" vragend kijk ik hem aan. Damn hij was knap. Ik voelde mijn moibel trillen en las het sms'je. Hoeft niet, je neef Logan is hier sms'te ik terug.


    Luke
    Ik grinnik en sta even stil als hij in zijn boxer onder de lakens glijd. Hij had echt een mooi lichaam. snel trook ik alles uit en ging in mijn boxer ook eronder liggen terwijl ik geeuwde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte gemeend naar Kurt over zijn vader, dat hij het goed vond. En ik begreep waarom zijn vader eerst zo deed. Het was begrijpelijk, het was nog vroeg maar we zouden wachten en Kurt heeft alleen zijn vader en zijn vader hield en beschermde zijn lieve jongen. ‘Dat is goed om te horen van je vader’ zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn lippen en luisterde verder naar hem. Ik zuchtte zachtjes en knikte dat ik het begreep. ‘Ik weet het Kurt en ik weet dat je me wilt helpen. En daar ben ik ook blij om en ik wil je alle hulp met alles. Maar dit moet ik echt zelf doen’ zeg ik gemeend en serieus. ‘Ik weet hoe mijn vader is en ik moet het zelf doen’ verzucht ik en kijk hem spijtig aan. Ik weet dat hij mij wou helpen, maar dit moest ik echt doen. Mijn vader zal alleen luisteren naar mij en niemand anders die er wat van zegt. Ik moet alles tegen hem zeggen en hem duidelijk maken, dat ik van Kurt hou en dat we gaan trouwen of hij het leuk vind of niet.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Vanuit het niets tilde Finn me op en automatisch sloeg ik mijn armen om zijn hals en hield hem dicht tegen me aan. Hij liep met mij in zijn armen naar zijn auto en ik luisterde naar zijn vragen en ik knikte. 'Is goed, dat we naar mijn hotel kamer gaan' zeg ik glimlachend en gaf hem een kus op zijn wang. Hij zette me voorzichtig in de auto en ging zelf ook zitten achter de stuur. Ik geef het adres, aangezien hij niet wist welke hotel ik verbleef. Dat had ik niet tegen hem gezegd, alleen tegen Kurt en Blaine, die wisten het. Hij reed naar het hotel en parkeerde de auto voor de hotel en stapte uit. Ik pakte gelijk zijn hand en trok hem zachtjes mee naar mijn hotel kamer en deed de deur open, waarnaar we in mijn kamer waren. ‘Hier is het’ zeg ik zachtjes en glimlachte zwak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Graag,' glimlachte ik vriendelijk naar haar, ik bekeek haar even goed en vond dat ze er echt niet verkeerd uit zag ondanks dat ze verminkt was.

    Jayden Ian Archibald

    Ik glimlachte en bekeek Luke even snel, hij had echt een mooi lichaam, geen wonder dat ik hem net zowat besprong. Maar het voelde toch goed ondanks alles. Ik sloot mijn ogen en voelde me langzaam in slaap doezelen, blijkbaar was ik moeier dan dat ik dacht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met een glimlach geef ik hem Emily.
    Hij was echt aardig en behulpzaam enzo. Net Finn.
    "Waar ergens woon je eigenlijk? Finn heeft het nooit echt over een neef gehad" glimlach ik.

    Luke
    Ik merkte dat Jay al in slaap doezelde en ik voelde mezelf ook in slaap vallen. Ik kroop wat dichter tegen hem een.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik begrijp het, Blaine.' zei ik waarna ik hem hartstochtelijk op zijn mond zoende. Ik begreep het ook wel, nadat we in Spanje waren geweest was ik erachter gekomen hoe zijn vader was. Waarschijnlijk zou hij alleen maar bozer worden, als ik mee zou komen. Misschien kwam hij tot bezinnen als Blaine alleen met hem ging praten. Ik hoopte wel dat hij bij trok, ik wilde dat zijn vader ook op onze bruiloft kwam ook al kende ik hem niet. Wat voor Blaine belangrijk was, was voor mij ook belangrijk. Ik besloot te wisselen van onderwerp, omdat ik wist dat Blaine dit geen leuk onderwerp vond en ik wilde hem het even besparen. 'Je bent toch zo lief.' zei ik verliefd waarna ik hem dromerig aankeek.

    Finn Hudson

    'Mooie kamer.' zei ik naar waarheid. Ik sloeg mijn linkerarm om haar middel en liep met haar naar binnen. We gingen samen op bed zitten en ik zoende haar teder. Ik was zo blij dat ik dit nu weer kon doen bij haar. Ik had haar echt nodig en ik wilde gewoon bij haar zijn. Ik wilde niks liever dan dat. Ik hoorde dat ik twee sms'jes achter elkaar kreeg. Als eerste opende ik die van Jason en zuchtte ik. 'Oh fuck.' mompelde ik. 'Graag, het zou geweldig zijn als je dat zou kunnen zeggen. Finn.' sms'te ik terug naar Jason waarna ik het sms'je van Rachel las en even verbaasd keek. Logan? Wat moest die hier. 'Cool! Ik wist niet dat hij zou komen, wat leuk.' sms'te ik terug naar Rachel waarna ik mijn mobiel op stil zette. 'Nu kunnen we even niet mee gestoord worden.' glimlachte ik naar haar.

    Logan Hudson

    'Ik kom uit Montana, dat is ver weg van Ohio. We spreken elkaar nooit veel, behalve met kerstmis of met thanksgiving. Onze familie is niet zo groot en we zien elkaar heel weinig jammer genoeg.' vertelde ik aan haar. Ik hield Emily voorzichtig en teder vast in mijn armen en glimlachte naar haar. Ze was zo lief en prachtig.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 18:23 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn
    Ik knikte "dat is wel jammer dat jullie elkaar zo weinig zien, jullie lijken best veel op elkaar" ik grinnik even als ik het sms'je lees. Typisch Finn.
    Ik kijk even naar Emily en geef haar knuffeltje waarmee ze begint te spelen en knuffelen. Het was zo'n dotje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Dat zeggen ze weleens vaker,' lachte ik even. 'We hadden wel broers kunnen zijn, zeggen ze dan. Maar ik ben wel een betere danser.' grapte ik. Ik was beter om dansen, maar hij kon juist weer drummen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "Dat is niet moeilijk om beter te dansen dan hem" ik lach even "speel jij ook drums dan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan